eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów ŁódzkiDostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla SPZOZ w Konstantynowie Łódzkim, w ramach projektu "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla SPZOZ w Konstantynowie Łódzkim, w ramach projektu „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Konstantynowie Łódzkim

1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ w Konstantynowie Łódzkim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472240603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa, 10

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzoz.konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.konstantynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1127450

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla SPZOZ w Konstantynowie Łódzkim, w ramach projektu „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d136f6d-7675-42c8-8060-e35111affdbe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt grantowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278177

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ3/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 158654,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Konstantynowie Łódzkim, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SWZ – Formularza ofertowego, w ramach projektu „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, w zakresie:
Części 1 zamówienia: dostawa wraz z instalacją sprzętu serwerowo-sieciowego i oprogramowania obejmującego:
− serwer backupowy wraz z oprogramowaniem serwerowym, backupowym i macierzą dyskową,
− serwer do archiwizacji danych oprogramowania do obsługi poradni oraz archiwizacji dokumentacji medycznej, skanów dokumentów dołączanych do dokumentacji,
− UPS – serwer,
− urządzenie sieciowe typu switch.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
3. Zamówienie należy realizować zgodnie z postanowieniami SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy (PPU).
4. Rozwiązania równoważne
4.1. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W sytuacji, gdy wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – OPZ, znaki towarowe, stanowią one wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej sprzęt/system operacyjny/oprogramowanie o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SWZ.
4.2. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – OPZ. Proponowany sprzęt/system operacyjny/oprogramowanie musi spełniać wymagane parametry techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji.
4.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają pod względem jakości oraz funkcjonalności wymagania wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48821000-9 - Serwery sieciowe

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 129885,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Konstantynowie Łódzkim, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SWZ – Formularza ofertowego, w ramach projektu „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, w zakresie:
Części 2 zamówienia: dostawa wraz z instalacją zestawów komputerowych All in One
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
3. Zamówienie należy realizować zgodnie z postanowieniami SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy (PPU).
4. Rozwiązania równoważne
4.1. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W sytuacji, gdy wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – OPZ, znaki towarowe, stanowią one wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej sprzęt/system operacyjny/oprogramowanie o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SWZ.
4.2. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – OPZ. Proponowany sprzęt/system operacyjny/oprogramowanie musi spełniać wymagane parametry techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji.
4.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają pod względem jakości oraz funkcjonalności wymagania wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 11588,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Konstantynowie Łódzkim, wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SWZ – Formularza ofertowego, w ramach projektu „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, w zakresie:
Części 3 zamówienia: dostawa wraz z instalacją urządzenia wielofunkcyjnego, drukarek i skanerów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
3. Zamówienie należy realizować zgodnie z postanowieniami SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umowy (PPU).
4. Rozwiązania równoważne
4.1. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W sytuacji, gdy wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – OPZ, znaki towarowe, stanowią one wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej sprzęt/system operacyjny/oprogramowanie o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych od parametrów określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania, określone w SWZ.
4.2. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności wskazano w Załączniku nr 1 do SWZ – OPZ. Proponowany sprzęt/system operacyjny/oprogramowanie musi spełniać wymagane parametry techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji.
4.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.4. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają pod względem jakości oraz funkcjonalności wymagania wskazane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące

30216110-0 - Skanery komputerowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 17180,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 25.06.2025 r. o godz. 12:00, czyli przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na Platformie zakupowej informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wynosi brutto: 189 460,82 zł, w tym kwotach przeznaczonych na sfinansowanie zamówień częściowych: Część 1: 155 105,60 zł brutto, Część 2: 13 839,12 zł brutto, Część 3: 20 516,10 zł brutto.
W niniejszym postępowaniu w zakresie Części 1 zamówienia wpłynęły 2 oferty niżej wymienionych Wykonawców:
1. MS Development Marcin Świć, Warszawa, cena oferty brutto:146 663,61 zł,
2. VTIT Sp. z o.o., Bytom, cena oferty brutto: 165 546,93 zł.
Oferta z poz. 1, która mieści się w budżecie Zamawiającego, podlega odrzuceniu.
Oferta z poz. 2 przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia o 10 441,33 zł brutto.
Weryfikacja możliwości finansowych wykazała, że Zamawiający na obecnym etapie nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o powyższą wartość
Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165546,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165546,93 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15789,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15789,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15789,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VTIT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6263055243

7.3.3) Ulica: ul. Kędzierzyńska 19

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15789,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-24

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25554,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42185,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25554,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VTIT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6263055243

7.3.3) Ulica: ul. Kędzierzyńska 19

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25554,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.