Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00238152/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie poboczy i skarp rowów w pasie dróg powiatowych
na terenie Powiatu Tureckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311080366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolska Szosa 64
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 63 2223 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@turek.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.bip.powiat.turek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-711643b5-da4f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i bieżące utrzymanie dróg i mostów na terenie powiatu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie poboczy i skarp rowów w pasie dróg powiatowychna terenie Powiatu Tureckiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-711643b5-da4f-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000078/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Koszenie poboczy i skarp rowów w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238152
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.271.12/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138888,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
- przedmiotem zamówienia jest mechaniczne koszenie traw na poboczach i skarpach (bez przeciwskarpy) z ręcznym obkaszaniem miejsc niedostępnych tj. przy słupach oznakowania pionowego, drzewach, wjazdach, poręczach itp. przy drogach na terenie wszystkich gmin powiatu tureckiego, wykonywane trzykrotnie w okresie obowiązywania umowy
- usługa będzie realizowana za pomocą narzędzi ręcznych i maszyn spalinowych tj. kosy spalinowe, kosiarki samojezdne i bijakowe.
- odpady powstałe w wyniku realizacji zadnia wykonawca usunie wraz z uporządkowaniem terenu wokół na własny koszt.
- przy drzewach należy zachować środki ostrożności związane z ochroną drzew. Zanieczyszczenia naniesione na jezdnię w wyniku prowadzenia robót wykonawca winien natychmiast usunąć.
Wykaz dróg objętych koszeniem:
1. 40,657 km obręb nr I na terenie Gminy Władysławów/Brudzew
2. 49,829 km obręb nr II na terenie Gminy Tuliszków,
3. 45,021 km obręb nr III na terenie Gminy Malanów
4. 54,961 km obręb nr IV na terenie Gminy Przykona/Dobra
5. 17,96 km obręb nr V na terenie Gminy Brudzew
208,428 km - razem
Usługa jest realizowana zgodnie z:
Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym,
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie znaków i sygnałów drogowych,
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 5a do SWZ
c) Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy) - załącznik4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187585,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138450,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Damian Przygoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302044676
7.3.3) Ulica: Słodków Kolonia 28
7.3.4) Miejscowość: Słodków-Kolonia
7.3.5) Kod pocztowy: 62-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE DAMIAN PRZYGOŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE DAMIAN PRZYGOŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138450,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TURKU
- "Usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia (np. edukacyjne, społeczne) dzieci o młodzieży przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu tureckiego. WARSZTATY GRUPOWE."
- Dostawa akcesoriów eksploatacyjnych do wieży artroskopowej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT IV
- Organizacja i przeprowadzenie wsparcia grupowego dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej oraz rodziców zastępczych z terenupowiatu tureckiegow postaci wyjazdu edukacyjno-szkoleniowego
- Dostawa materiałów do sterylizacji i wskaźników dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi dla Samodzielnego PublicznegoZespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych polegające na koszeniu rowów przy drogach leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów w 2025 roku
- NIWELOWANIE SKUTKÓW DZIAŁALNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ POPRZEZ ADAPTACJĘ TERENU POPRZEMYSŁOWEGO W MIEŚCIE KALETY LEŚNYM ZAKĄTKU ŚLĄSKA
- Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2025 - etap II
- "Utrzymanie międzywala i wysokich skarp wałów rzeki Bystrzycy i potoku Witoszowskiego (...), oraz zbiornika Witoszówka I w obrębie Parku Centralnego w Świdnicy, w okresie (...) do 31.10.2025 r."
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.