eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchedniów › Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suchedniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290020118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bodzentyńska 16

1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: suchedniow@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: suchedniow.radom.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_suchedniow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-313b86bf-13e0-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00320346/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292601/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 360438,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów do siedziby Zamawiającego według poniższego zestawienia.

Lp. Nazwa sortu J. m. Ilość
I Mundur wyjściowy leśnika x x
1 Marynarka – gabardyna lub tropik x x
1a - męska szt. 34
1b - damska szt. 3
2 Spodnie – gabardyna lub tropik x x
2a - męskie para 40
2b - damskie para 2
3 Marynarka – gabardyna z wykończeniem oleofobowym x x
3a - męska szt. 6
3b - damska szt. 2
4 Spodnie – gabardyna z wykończeniem oleofobowym x. x
4a - męskie para 9
4b - damskie para 2
5 Spódnica – gabardyna lub tropik szt. 2
6 Spódnica – gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 2
7a Koszula męska szt. 50
7b Bluzka damska szt. 2
8a Koszula męska – bawełna 100% szt. 48
8b Bluzka damska – bawełna 100% szt. 4
9 Krawat szt. 21
10 Czapka szt. 9
11 Płaszcz x X
11a - męski szt. 3
11b - damski szt. 2
12 Kapelusz x X
12a - męski szt. 3
12b - damski szt. 2
13 Kurtka x X
13a - męska szt. 30
13b - damska szt. 4
14 Szalik szt. 2
15 Rękawice x X
15a - męskie para 15
15b - damskie para 2
16 Skarpety x X
16a - letnie termoaktywne para 69
16b - przejściowe termoaktywne para 66
16c - zimowe termoaktywne para 84
17 Półbuty męskie, damskie x X
17a - męskie para 33
17b - damskie para 4
II Mundur codzienny leśnika x x
18a Koszula męska z długim rękawem szt. 39
18b Bluzka damska z długim rękawem szt. 2
19a Koszula męska z długim rękawem – bawełna 100% szt. 41
19b Bluzka damska z długim rękawem – bawełna 100% szt. 6
20a Koszula męska krótki rękaw szt. 17
20b Bluzka damska krótki rękaw szt. 6
21a Koszula męska krótki rękaw – bawełna 100% szt. 15
21b Bluzka damska krótki rękaw – bawełna 100% szt. 4
22 Sweter szt. 39
23 Kamizelka szt. 8
24 Bluza z polaru typu windstoper szt. 39
25 Kurtka wierzchnia szt. 9
26 Czapka zimowa szt. 11
27 Peleryna szt. 2
28 Półbuty typu „Sympatex” par 35
29 Półbuty typu „Gore-tex” par 38
III Mundur terenowy leśnika x x
30 Bluza z kamizelką letnią kpl 8
31 Spodnie letnie para 37
32 Czapka terenowa letnia szt. 17
33 Kurtka zimowa szt. 20
34 Spodnie zimowe para 22
35 Czapka terenowa zimowa szt. 18
36 Trzewiki typu „Sympatex” para 9
37 Trzewiki typu „Gore-tex” niskie par 18
38 Trzewiki typu „Gore-tex” wysokie para 30
39 Trzewiki typu „Sympatex” z ociepl. Typu „Thinsulate” para 11
40 Trzewiki typu „Gore-tex” niskie z ociepl. Typu „Thinsulate” para 6
41 Trzewiki typu „Gore-tex” wysokie z ociepl. Typu „Thinsulate” para 12
IV Oznaki x x
42 Stylizowany wizerunek orła szt. 10
43 Stylizowana gałązka modrzewia szt. 5
44 Oznaki identyfikacyjne szt. 4
45 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem kpl 9
V Środki ochrony indywidualnej, odzież i obuwie robocze x x
1 Ubranie letnie (w tym dwie pary spodni) kpl 31
2 Ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą kpl 6
3 Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą kpl 8
4 Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe kpl 17
5 Koszula robocza, długi rękaw szt. 48
6 Koszula krótki rękaw /T-shirt szt. 44
7 Buty terenowe wodochronne, z membraną oddychającą para 34
8 Buty (gumowe) wodoodporne para 8
9 Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne para 40
10 Skarpety letnie, termoaktywne para 101
11 Skarpety zimowe, termoaktywne para 101
12 Czapka letnia szt. 32
13 Czapka ocieplana szt. 11
14
Bielizna Koszula termoaktywna, krótki rękaw szt. 49
15 Koszula termoaktywna, długi rękaw szt. 51
16 Kalesony męskie termoaktywne/leginsy damskie termoaktywne szt. 51
17 Ochraniacze na buty (stuptuty) para 2
18 Kamizelka ostrzegawcza szt. 10
19 Rękawice robocze para 58
20 Hełm ochronny szt. 2
21 Czepek pod hełm ochronny szt. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18200000-1 - Odzież wierzchnia

18300000-2 - Części garderoby

18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki

18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

18110000-3 - Odzież branżowa

18800000-7 - Obuwie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375720,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375720,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375720,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Leśnictwa Hanna Skrodzka -Bałata Piotr Bałata spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830174447

7.3.3) Ulica: Mieszka I 4

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375720,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-22 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.