Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00214062/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
- 2025/BZP 00220303/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-07
- 2025/BZP 00226849/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HYŻNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 103
1.5.2.) Miejscowość: Hyżne
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-024
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 23 045 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@hyzne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzp.hyzne.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c185145a-21b9-45ab-b393-85e3a3171f04
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067428/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214062
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZEAS.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 385993,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1.Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących oraz pozostałych urządzeń elektronicznych.
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój
edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021
2027.
Zakres dostawy, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez
Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ 3 a,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
33195100-4 - Monitory
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30213100-6 - Komputery przenośne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
38652100-1 - Projektory
30232110-8 - Drukarki laserowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 342451,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2.Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu do integracji sensorycznej.
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój
edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021
2027.
Zakres dostawy, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez
Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ 3 b,
4.5.3.) Główny kod CPV: 37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37421000-5 - Maty gimnastyczne
37442900-8 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 15491,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3.Zakup i dostawa sprzętu sportowego.
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój
edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021
2027.
Zakres dostawy, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez
Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ 3 c,
4.5.3.) Główny kod CPV: 37461500-2 - Stoły do tenisa stołowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37461520-8 - Rakietki do tenisa stołowego
37421000-5 - Maty gimnastyczne
37422000-2 - Drążki lub belki gimnastyczne
4.5.5.) Wartość części: 17155,55 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4.Zakup i dostawa materiałów teatralnych i ekspozycyjnych.
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój
edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021
2027.
Zakres dostawy, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez
Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ 3 d,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39515100-6 - Zasłony
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39298800-5 - Akwaria
30195000-2 - Tablice
4.5.5.) Wartość części: 10894,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364467,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391751,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quatro Computers Maciej Zachara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130000178
7.3.3) Ulica: ul Matejki 2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-064
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
jakie przetargi wygrała firma
"QUATRO COMPUTERS" Maciej Zachara
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391751,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16965,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30738,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. Z o.o. 3,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720
7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka, nr 64, lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30738,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49569,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24564,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. AKS KAZIMIERZ SZCZYGIELSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940000198
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 2
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAZIMIERZ SZCZYGIELSKI FIRMA HANDLOWA "AKS"
jakie przetargi wygrała firma
KAZIMIERZ SZCZYGIELSKI FIRMA HANDLOWA "AKS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24564,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9963,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16359,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9963,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930694183
7.3.3) Ulica: Breń 64a
7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 33-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9963,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół w Złoczewie w ramach Projektu pn. "Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik"
- Dostawy sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Tuplice w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.
- Wsparcie dla posiadanego oprogramowania Zintegrowane Środowisko Programistyczne (IDE) oraz zakup nowych licencji w ramach zamówienia opcjonalnego
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa zestawów komputerowych oraz laptopów na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.