eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HyżneDostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HYŻNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 103

1.5.2.) Miejscowość: Hyżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-024

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 23 045 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@hyzne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzp.hyzne.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c185145a-21b9-45ab-b393-85e3a3171f04

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067428/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214062

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZEAS.261.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 385993,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1.
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących oraz pozostałych urządzeń elektronicznych.
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój
edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021
2027.
Zakres dostawy, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez
Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ 3 a,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

33195100-4 - Monitory

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30213100-6 - Komputery przenośne

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

38652100-1 - Projektory

30232110-8 - Drukarki laserowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 342451,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2.
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu do integracji sensorycznej.

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój
edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021
2027.
Zakres dostawy, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez
Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ 3 b,

4.5.3.) Główny kod CPV: 37441700-8 - Piłki do ćwiczeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37421000-5 - Maty gimnastyczne

37442900-8 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 15491,18 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3.
Zakup i dostawa sprzętu sportowego.

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój
edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021
2027.
Zakres dostawy, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez
Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ 3 c,

4.5.3.) Główny kod CPV: 37461500-2 - Stoły do tenisa stołowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37461520-8 - Rakietki do tenisa stołowego

37421000-5 - Maty gimnastyczne

37422000-2 - Drążki lub belki gimnastyczne

4.5.5.) Wartość części: 17155,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4.
Zakup i dostawa materiałów teatralnych i ekspozycyjnych.

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Rozwój
edukacji na terenie gminy Hyżne” FEPK.07.12-IP.01-0016/23 Projekt współfiansowany przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021
2027.
Zakres dostawy, wymagań Zamawiającego oraz czynności do wykonania przez
Wykonawcę został określony w załączniku do SWZ 3 d,

4.5.3.) Główny kod CPV: 39515100-6 - Zasłony

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39298800-5 - Akwaria

30195000-2 - Tablice

4.5.5.) Wartość części: 10894,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364467,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391751,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quatro Computers Maciej Zachara

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130000178

7.3.3) Ulica: ul Matejki 2

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-064

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391751,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16965,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38375,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30738,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. Z o.o. 3,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720

7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka, nr 64, lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30738,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49569,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24564,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. AKS KAZIMIERZ SZCZYGIELSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940000198

7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 2

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24564,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9963,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16359,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9963,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930694183

7.3.3) Ulica: Breń 64a

7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 33-140

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9963,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.