eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzice › Przebudowa wejścia do budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach wraz z utworzeniem punktu obsługi klienta.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wejścia do budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach wraz z utworzeniem punktu obsługi klienta.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020550162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świdnicka 7B

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzn@swiebodzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzn.swiebodzice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wejścia do budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach wraz z utworzeniem punktu obsługi klienta.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b27f8df5-0127-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00239726/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa wejścia do budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach wraz z utworzeniem punktu obsługi klienta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Dostępny samorząd-granty realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245350

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZN/22/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 224112,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wejścia do budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach wraz z utworzeniem punktu obsługi klienta.
W ramach projektowanych robót rozbiórkowych przewidziano:

- demontaż paneli podłogowych w pomieszczeniu biurowym
- demontaż drzwi wewnętrznych – 5 szt
- demontaż drzwi zewnętrznych – 1 szt
- demontaż okna
- demontaż bramy garażowej
- skucie tynków w pomieszczeniu archiwum
- rozbiórka ścian typu lekkiego (stelaż metalowy + płyty gips-karton) wydzielających
WC, w garażu i pomieszczeniu biurowym nr 17.
- rozbiórka przedścianek z płyt gips-karton na korytarzu i pomieszczeniu biurowym
nr 17
- rozbiórka sufitów podwieszanych z płyt gips-kartonowych
- rozbiórka instalacji wod-kan wraz z urządzeniami sanitarnymi
- wykonanie nowych nadproży: 5 x L19 150, 5xL19 180 i 2 x HEB 180 – 2,5m
- wykonanie nowej podłogi na gruncie: wylewka 10 cm, 2 x folia, styropian
podłogowy, wylewka cementowa, wylewka samopozoimująca pod panele
podłogowe
- podmurowanie ścian pod witrynę i okno PVC w przedsionku, zamurowanie okienka
do pomieszczenia kasy
- odgrzybienie tynków ścian i sufitów
- wykonanie ścianek gips-kartonowych wydzielających WC-y i archiwum .
- wykonanie sufitów podwieszanych w pomieszczeniach nr 11, 12, 15, 16, 17 ,18
- wykonanie przedścianek z płyt gips-karton na ścianach przedsionka, poczekalni
i biura
- montaż drzwi wejściowych aluminiowych dwuskrzydłowych z pochwytem
(przystosowane do montażu domofonu)
- montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych dwuskrzydłowych przeszklonych z
pochwytem
- montaż biurowych drzwi popoż. 60EI
- montaż drzwi wewnętrznych łazienkowych z kratką nawiewną min. 220cm2 – 2 szt
- montaż drzwi wenętrznych do biur – 2 szt
- montaż witryny wraz z ruchomym skrzydłem
- montaż okna PVC wraz z nawiewnikiem
- montaż parapetów zewnętrznych: 2 szt
- montaż parapetów wewnętrznych: 2 szt
- ułożenie płytek ceramicznych w pomieszczeniach nr 11, 15, 16, 17 i 18
- ułożenie paneli podłogowych w pomieszczeniu biurowym nr 12
- wykonanie gładzi gipsowych
- wykonanie malatury ścian
- wykonanie pasa o szer. 1,2m mozaiki w pomieszczeniu nr 15 i 18
- wykonanie mechanicznej wentylacji wywiewnej z pomieszczenia nr 12 o wydatku
min. 100 m3/h
- wykonanie mechanicznego nawiewmu powietrza z grzałką elektryczną w
pomieszczeniu nr 12
- wykonanie instalacji wod-kan dla dwóch WC wraz z podłączeniem umywalki w
pokoju nr 12
- licowanie ścian WC płytkami ceramicznymi na pełną wysokość
- biały montaż w WC przystosowany dla niepełnosprawnych (pom. Nr 17):
umywalka, ubikacja podwieszana.
- biały montaż w WC (pom. Nr 16) : umywalka, pisuar i ubikacja podwieszana
- demontaż i ponowny montaż umywalki wraz z szafką w pomieszczeniu nr 12
- demontaż dwóch grzejników
- montaż grzejników w nawiązaniu do istniejącej instalacji w pomieszczeniu nr 12
(C33 900x1400mm, C33 600x1200mm) i w pom. nr 15 (C22 600x600 mm)
- montaż grzejników elektrycznych 300W i 500W (w WC)
- montaż wentylatora wywiewnego z WC
- montaż wyposażenia do WC: lustra, poręcze, pochwyty, uchwyty, podajniki
- montaż kratek nawiewnych w przedściankch
- montaż drzwiczek rewizyjnych w przedściankch
- montaż kratek wentylacyjnych
-wykonanie nowych gniazdek elektrycznych w pomieszczeniach biurowych nr 12 i 17 i pomieszczeniach WC(14 szt),
-montaż ledowych lamp: 2 szt – 2700lm w pomieszczeniu magazynowym, 21szt - 4000lm w pomieszczeniach biurowych nr 12 i 17, na poczekalni i w przedsionku, 4 szt 1100lm w pomieszczeniach WC.
-w istniejącej rozdzielni dobudowanie tablicy bezpiecznikowej natynkowej z wyłącznikami nadmiarowo prądowymi oraz wyłącznikami różnicowo prądowymi
-po wykonaniu instalacji elektrycznej wykonanie niezbędnych pomiarów i sprawdzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262310-7 - Zbrojenie

45262300-4 - Betonowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45410000-4 - Tynkowanie

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275658,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275658,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMINIK-BUD Bartosz Artur Dominik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842649900

7.3.3) Ulica: Ciernie 52

7.3.4) Miejscowość: Świebodzice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275658,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.