eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikDostawa (z opcją wykupu) maszyn do pielęgnacji murawy na Stadionie Miejskim w Świdniku w formie leasingu operacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa (z opcją wykupu) maszyn do pielęgnacji murawy na Stadionie Miejskim w Świdniku w formie leasingu operacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366067087

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@parkavia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.avia-swidnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c93eb8d5-753b-41f4-9004-34b2c7485652

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność w zakresie sportu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa (z opcją wykupu) maszyn do pielęgnacji murawy na Stadionie Miejskim w Świdniku w formie leasingu operacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c93eb8d5-753b-41f4-9004-34b2c7485652

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241190

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 322538,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (z opcją wykupu) fabrycznie nowych, nieużywanych, kompletnych, wolnych od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych maszyn do pielęgnacji murawy na Stadionie Miejskim w Świdniku w formie leasingu operacyjnego, w tym:
a. ciągnik,
b. szczotka do zaczesywania piasku i wyrównywania granulatu,
c. zgrzebło do wertykulacji pasywnej i rozluźniania granulatu,
d. zamiatarka ciągnikowa do trawy, liści i filcu po wertykulacji,
e. pług śnieżny łamany kompatybilny z ciągnikiem,
f. zamiatarka kompatybilna z oferowanym ciągnikiem,
g. walec-aerator kompatybilny z ciągnikiem.
2. Opis techniczny i funkcjonalny maszyn do przeznaczonych do pielęgnacji murawy na Stadionie Miejskim w Świdniku stanowi załącznik do SWZ. Maszyny należy dostarczyć i wydać Zamawiającemu przy Stadionie Miejskim w Świdniku lub w innym miejscu znajdującym się w mieście Świdnik
wskazanym przez Zamawiającego.
3. Przy odbiorze maszyn Wykonawca wyda Zamawiającemu w szczególności:
a. dowód rejestracyjny,
b. dwa komplety kluczyków,
c. instrukcja obsługi, eksploatacji i konserwacji (w języku polskim),
d. katalog części zamiennych (w języku polskim). Zamawiający dopuszcza formę online,
e. dokumenty gwarancyjne,
f. wykaz punktów naprawczych serwisów.
4. Warunki dodatkowe:
a. przekazany do odbioru ciągnik winien być dopuszczony do ruchu przez właściwy organ administracji i zatankowany (min. 10 l paliwa),
b. dostarczony przez Wykonawcę ciągnik musi mieć możliwość zamontowania (bez utraty gwarancji) systemu monitorowania pojazdu – GPS,
c. koszty dostarczenia nowego pojazdu do siedziby Zamawiającego obciążają Wykonawcę,
d. Wykonawca w dniu odbioru musi przeszkolić min. dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi maszyn oraz wystawić zaświadczenia o ukończeniu przeszkolenia,
e. Wykonawca w trakcie trwania gwarancji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym musi przeszkolić min. dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie podstawowej diagnostyki i serwisu napraw maszyn.
5. Warunki gwarancji i serwisu:
a. Wykonawca zapewni udzielenie rękojmi oraz pełnej gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy (szerzej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ),
b. okres gwarancji biegnie od dnia protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia.
c. uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przysługują Zamawiającemu niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, przy czym okres rękojmi zrównany zostaje z okresem gwarancji. Wszelkie odmienne postanowienia wynikające z kart gwarancyjnych uważa się za bezskuteczne.
d. Zamawiający wymaga dostępności autoryzowanego punktu naprawczego – serwisu maksymalnie 100 km od siedziby Zamawiającego lub zapewnienia serwisu mobilnego z dojazdem do siedziby Zamawiającego. W sytuacji, gdy ciągnik zostanie unieruchomiony w skutek awarii podlegającej gwarancji, koszt transportu do autoryzowanego punktu naprawczego – serwisu poniesie Wykonawca. Uwaga! Do oferty Wykonawca zobowiązany załączyć jest wykaz punktów naprawczych serwisów lub informacje o serwisie mobilnym.
e. Gwarancja obejmuje:
a. naprawy podlegające gwarancji wraz z ewentualnym transportem, dojazdami, robocizną, wymianą części zamiennych wyłącznie na fabrycznie nowe,
b. usuwanie wszelkich wad i usterek podlegających gwarancji ujawnionych w okresie gwarancji,
c. czas wykonania przeglądu w okresie gwarancyjnym, wynosi do dwóch dni roboczych,
d. czas fizycznej reakcji serwisu (tj. przyjazd na miejsce awarii) do 48 godzin od daty zgłoszenia awarii w dni robocze,
e. czas przystąpienia do działań związanych z usuwaniem awarii w okresie gwarancji wynosi maksymalnie 48 godziny w dni robocze,
f. czas związany z usunięciem awarii wynosi maksymalnie do 7 dni roboczych,
g. w przypadku przedłużenia czasu usunięcia awarii powodującej wyłączenie przedmiotu zamówienia z użytkowania ponad okresy wymienione powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt maszyn zastępczych o parametrach tożsamych z przedmiotem zamówienia, do czasu usunięcia awarii przez serwis Wykonawcy,
h. okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni niesprawności przedmiotu umowy spowodowanej awarią i czasem naprawy,
i. w okresie gwarancji koszt dojazdu serwisu lub transport przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego ponosi Wykonawca,
j. Serwis pogwarancyjny – okres zagwarantowania dostępności części zamiennych i wyposażenia (zarówno dla podwozia jak i zabudowy) – minimum 5 lat od dnia dostawy przedmiotu zamówienia.
6. Oferta Wykonawcy nie obejmuje:
a. kosztów przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację w okresie udzielonej gwarancji,
b. kosztów wymiany części eksploatacyjnych, olejów oraz filtrów – te koszty obciążają Zamawiającego
- a ww. koszty obciążają Zamawiającego.
7. Sposób finansowania. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
a. Wiążący sposób finansowania zamówienia leasing operacyjny w rozumieniu ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 278).
b. Okres leasingu – 48 miesięcy, w trakcie których Zamawiający (leasingobiorca) uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 47 miesięcznych rat leasingowych. Raty leasingowe zostaną ustalone ze zmiennym oprocentowaniem i będą płatne co miesiąc, w terminie określonym w harmonogramie opłat leasingowych będącym integralną częścią umowy. Część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji oferty. Zamawiający informuje, iż w przypadku spadku WIBOR poniżej poziomu 0, Zamawiający dopuszcza przyjęcie wartości WIBOR = 0 do naliczania rat leasingowych. Uwaga! Do kalkulacji oferty, Wykonawca zobowiązany jest przyjąć wskaźnik WIBOR 1M z dnia ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. 21 maja 2025 r.
c. Zamawiający dokona płatności pierwszej raty w terminie 30 dni od dnia uiszczenia opłaty wstępnej pod warunkiem odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia, potwierdzonym protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę.
d. Opłata wstępna / czynsz inicjalny: 10 %
e. Opłata końcowa (opłata za wykup): 6 % wartości netto przedmiotu leasingu.
f. Opłata końcowa (opłata za wykup) zostanie uiszczona w terminie 30 dni od dnia wystawienia stosownej Faktury VAT. Zamawiający dopuszcza możliwość wykupienia przedmiotu zamówienia wraz zapłatą ostatniej raty, pod warunkiem otrzymania dwóch odrębnych dokumentów księgowych z zachowaniem terminu płatności, o którym mowa w zdaniu poprzednim.
g. Po upływie okresu leasingu Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na możliwości nabycia przedmiotu zamówienia. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o nabyciu przedmiotu zamówienia, własność przedmiotu leasingu przechodzi na Zamawiającego pod warunkiem zapłaty opłaty końcowej (opłaty za wykup) oraz uregulowaniu wszelkich innych zobowiązań wynikających z zawartej umowy.
h. Waluta umowy leasingu – PLN. Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie spłat rat leasingowych muszą być podane w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
i. Koszt rejestracji maszyn obciąża Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość pokrycia opłaty ryczałtowej za tabelę opłat i prowizji w wysokości do 200 zł.
j. Zamawiający nie przewiduje wystąpienia innych dodatkowych kosztów umowy leasingu. Rata leasingowa winna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu w tym m.in.: prowizje, opłaty manipulacyjne i inne opłaty bankowe, jak również opłaty wynikające z ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 70 z późn. zm.). Zamawiający nie dopuszcza refakturowania żadnych dodatkowych kosztów realizacji przedmiotu umowy w szczególności kosztów wymienionych w poprzednim zdaniu.
k. Zamawiający akceptuje możliwość zapłacenia odsetek za zwłokę w zapłacie rat oraz opłaty za niestandardową obsługę umowy wynikające z tabeli opłat i prowizji lub innego dokumentu o podobnym charakterze.
l. Zamawiający informuje Wykonawcę, że będzie ponosił koszty obowiązkowych okresowych badań technicznych.
m. Zamawiający informuje Wykonawcę, że będzie ponosił koszty ewentualnych mandatów.
n. Zamawiający zgodnie z art. 4 pkt. 2 Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1790) informuje, że jest podmiotem publicznym.
o. Zamawiający informuje Wykonawcę, iż dokona ubezpieczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie. Koszt składki ubezpieczeniowej ponosił będzie Zamawiający.
p. Zamawiający informuje Wykonawcę, że beneficjentem polisy (Ubezpieczonym) będzie Wykonawca (leasingodawca – właściciel przedmiotu zamówienia).
q. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu niezbędnych danych dla potrzeb ubezpieczenia przedmiotu zamówienia.
r. Wykonawca jest zobowiązany najpóźniej w dniu podpisania umowy do przekazania wszelkich informacji (w tym procedur oraz wskazania telefonów, adresów e-mail) związanych ze zgłaszaniem i likwidacją szkód jak również podania danych teleadresowych, na które Zamawiający będzie zobowiązany do przekazywania aktualnej polisy ubezpieczenia przedmiotu zamówienia (przedmiotu leasingu).
s. Uprawnionym do odbioru odszkodowania z tytułu ubezpieczenia jest Wykonawca jako właściciel pojazdu. Każdorazowo na wniosek Zamawiającego będzie on upoważniać go do odbioru odszkodowania z tytułu ubezpieczenia z wyłączeniem przypadku kradzieży i/lub kasacji przedmiotu zamówienia.

Szerzej w SWZ z uwagi na ograniczenie ilości pól.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34100000-8 - Pojazdy silnikowe

34390000-7 - Akcesoria do ciągników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391950,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391950,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391950,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TOMASZ BĘTKOWSKI Firma Handlowo Usługowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8970012657

7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 48 bud. C-D

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-202

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391950,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.