Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00321578/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy i przebudowy budynku Żłobka Miejskiego nr 1 (os. Jasne 22) w Dzierżoniowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 645 08 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy i przebudowy budynku Żłobka Miejskiego nr 1 (os. Jasne 22) w Dzierżoniowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a86dd26-dd25-4e98-9ea1-32320972e652
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027839/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Termomodernizacja, rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Miejskiego nr 1 wraz z budową placu zabaw na terenie obiektu Żłobka Miejskiego nr 1 (dawny Żłobek „Sówka”) przy os. Jasnym 22
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/pn/dzierzoniow/demand/221227/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej eZamawiajacy, tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu
operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji
wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie
.pdf. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na
Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia
pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po
upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. Zamawiający określił dopuszczalne
formaty przesyłanych danych w SWZ tj. plików o wielkości do 2 GB. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc
.docx .rtf .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje
wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej zostały opisane na Platformie w zakładce „Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych” pod adresem
internetowym https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/. Wszelką korespondencję związaną z postępowaniem, należy przekazywać za
pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem
wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt
otrzymania wiadomości elektronicznej. Oferta wraz z załącznikami musi zostać w ogólnie przyjętych formatach danych i złożona w
formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
osobistym albo podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów musi być zgodny z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
Rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Danych jest Gmina Miejska Dzierżoniów reprezentowana
przez Burmistrza Dzierżoniowa ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów tel. 74 645 0800; Inspektor Ochrony Danych - Kontakt: Urząd
Miasta w Dzierżoniowie, ul. Rynek 1, pok. 22 tel. 74 645 0808, e-mail: inspektorodo@um.dzierzoniow.pl;
Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej
oferty w celu zawarcia i realizacji umowy, Będziemy przetwarzać Twoje dane na podstawie: 1. Art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze 2. Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy 3. Ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO- tj. przetwarzanie jest niezbędne do
wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem
umowy; Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z jednolitego rzeczowego wykazu akt lub przez okres trwałości projektu dofinansowanego ze źródeł zewnętrznych wynikający z odrębnych przepisów prawa; Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp; Odbiorcy Twoich danych - Twoje dane osobowe w postaci nazwy/imienia i nazwiska oraz adresu prowadzenia
działalności gospodarczej mogą zostać udostępnione:- w Biuletynie Zamówień Publicznych / w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej,- na Platformie Zakupowej eZamawiający,-w
Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Dzierżoniowie,-wykonawcom biorącym udział w postępowaniu,-organom
upoważnionym na mocy przepisów prawa,-wykonawcom świadczącym usługi
na rzecz Zamawiającego, min. firma Market Planet Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.-dostawca platformy zakupowej do obsługi
zamówień publicznych.Ponadto po zawarciu umowy w/w dane mogą
zostać udostępnione każdej osobie, która wystąpi z wnioskiem o ich udostępnienie w trybie dostępu do informacji publicznej (jeśli nie
będą zachodziły przesłanki wyłączające); Twoje prawa związane z
przetwarzaniem danych osobowych - Przysługują Ci, w sytuacjach określonych prawem, następujące prawa związane z
przetwarzaniem danych osobowych:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;-
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;Nie przysługuje Ci:- w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Klauzula informacyjna stanowi załącznik
nr 6 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZI-1.271.53.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadań inwestycyjnych pn.: „ Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie” w zakresie:
1) rozbudowy i przebudowy (adaptacji pomieszczeń, na sale dydaktyczne) budynku Żłobka Miejskiego nr 1 (dawny Żłobek „Sówka”) przy os. Jasnym 22, w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch 2022 – 2029”, zadanie objęte jest dofinansowaniem w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 „Aktywny Maluch 2022 – 2029” ze środków KPO oraz Budżetu Państwa. Zakres robót dla tego zadania jest wskazany i opisany w:
a) Projekcie budowlanym pn. „ Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie”;
b) Projekcie technicznym pn. „ Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie”
b. konstrukcyjna;
c) Projekcie technicznym pn. „ Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie”
b. architektoniczna;
d) Projekcie technicznym pn. „ Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie”
b. elektryczna;
e) Projekcie technicznym pn. „ Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie”
b. sanitarna;
f) Projekcie wykonawczym pn. „ Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie” b. sanitarna;
g) Projekcie wykonawczym pn. „ Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie” b. elektryczna;
h) Projekcie wykonawczym pn. „ Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie” b. konstrukcyjna;
i) Projekcie wykonawczym pn. „ Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie” b. architektoniczna;
j) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pn. „ Rozbudowa i przebudowa Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie”;
k) pozwolenie na budowę Decyzja nr 257/2025 z dn. 21.05.2025 r.
Oprócz robot wynikających z dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tablicy informacyjnej z uwzględnieniem jednej zmiany jej treści. Treść tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym przed jej wykonaniem;
2) termomodernizacji budynku Żłobka Miejskiego nr 1 (dawny Żłobek „Sówka”) przy
os. Jasnym 22. Zadanie planowane do realizacji w ramach projektu partnerskiego „Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Aglomeracji Dzierżoniowskiej” dofinansowanego
z programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, działanie 9.6 Transformacja środowiskowa - ZIT. Zakres robót dla tego zadania jest wskazany i opisany w:
a) Projekcie architektoniczno – budowlanym i zagospodarowania terenu
pn. „ Termomodernizacja Niepublicznego Żłobka „Sówka” w Dzierżoniowie”;
b) Projekcie wykonawczym pn. „ Termomodernizacja Niepublicznego Żłobka „Sówka”
w Dzierżoniowie” - b. sanitarna;
c) Projekcie wykonawczym pn. „ Termomodernizacja Niepublicznego Żłobka „Sówka”
w Dzierżoniowie” b. elektryczna;
d) Projekcie wykonawczym pn. „ Termomodernizacja Niepublicznego Żłobka „Sówka”
w Dzierżoniowie” b. architektoniczna;
e) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pn. „ Termomodernizacja Niepublicznego Żłobka „Sówka” w Dzierżoniowie”;
Oprócz robot wynikających z dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do wykonanie tablicy informacyjnej z uwzględnieniem jednej zmiany jej treści. Treść tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym przed jej wykonaniem oraz przeglądu budynku wraz z uzyskaniem opinii/ekspertyzy ornitologa i chiropterologa, pod kątem występowania miejsc gniazdowania
i schronień zwierząt oraz poniesienia z tego tytułu kosztów. Ekspertyzę należy wykonać przed przystąpieniem do robót budowlanych;
3) budowy placu zabaw na terenie obiektu Żłobka Miejskiego nr 1 (dawny Żłobek „Sówka”) przy
os. Jasnym 22. Zadanie o dofinansowane z Resortowego programu „Aktywne Place Zabaw” 2025. Zakres robót dla tego zadania jest wskazany i opisany w:
a) Projekcie zagospodarowania terenu pn. „Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim nr 1
w Dzierżoniowie os. Jasnym 22;
b) Projekcie wykonawczym pn. „Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim nr 1
w Dzierżoniowie os. Jasnym 22;
c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pn. „Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim nr 1 w Dzierżoniowie os. Jasnym 22;
d) zaświadczeniu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu BA.6743.1.73.2025 z dnia
12.05.2025 r.
Oprócz robót wynikających z dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tablicy informacyjnej z uwzględnieniem jednej zmiany jej treści. Treść tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym przed jej wykonaniem oraz uzyskanie niezbędnych dokumentów
(np. certyfikatu, świadectwa) z kontroli potwierdzającej zgodność placu zabaw lub nawierzchni
z Normami PN - EN 1176 lub 1177.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w SWZ, projekcie umowy, dokumentacji projektowej, w tym projekcie budowlanym i wykonawczym, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny, jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, dokumentacją wymienioną w ust. 3 § projektu umowy
z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami.
Szczegółowy opis znajduje się w SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
42416100-6 - Windy
45221230-3 - Szyby
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według wzoru:
K = KC + KG + KS
K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,
KC – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto”,
KG – punkty uzyskane w kryterium „przedłużenie okresu gwarancji”,
KS – punkty uzyskane w kryterium „zatrudnienie osób wymienionych w katalogu określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób wymienionych w katalogu określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu wtym zakresie;
1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu
w tym zakresie;
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału
w postępowaniu w tym zakresie;
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności
technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca:
1.2.4.1.wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,roboty budowlane w zakresie budowy lub/i przebudowy co najmniej jednego budynku o kubaturze min. 2 200 m3 , który uzyskał z Nadzoru Budowlanego decyzje pozwolenia na użytkowanie, wykazanie co najmniej jednej takiej roboty.
1.2.4.2. dysponuje lub będzie dysponował do realizacji zamówienia osobą, umożliwiającą realizację zamówienia na
odpowiednim poziomie jakości tj. w zakresie nadzoru nad realizacją robót budowlanych osoby posiadające uprawienia do
kierowania robotami budowlanymi:
- min. jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
-min. jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
-min. jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na
podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zmiana ww. osób może nastąpić tylko wtedy gdy Wykonawca wykaże inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami, o których mowa w SWZ, wymagana jest również akceptacja Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi
załącznik nr 2 do SWZ ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W związku z ww. uprawnieniem Zamawiający informuje, że nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie korzystał z oświadczenia Wykonawcy złożonego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz Ofertowy stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Formularza Ofertowegona Platformie (informacje zawarte w SWZ) oraz opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane . 2. Aktualne na dzień
złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowi załącznik
nr 2 do SWZ ) w zakresie wskazanym w SWZ – każdy osobno spośród
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) i podmiot trzeci, na którego
potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą być złożone w oryginale. To samo dotyczy oświadczenia Wykonawcy o tym, że zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z
postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 ,5 ustawy Pzp. 3. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy / należy złożyć dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana jest oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa
sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 par. 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 4. Oświadczenie
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 4 do SWZ (o ile dotyczy). 6. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do wykazania w załączniku nr 3 do SWZ informacji o części
zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich firm, o ile są już znane. 7. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – W przypadku informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa Wykonawca powinien w momencie ich przekazania wyraźnie oznaczyć, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz nie powinny być udostępniane.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b) Wszelka korespondencjabędzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; c) Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika; d) Wykonawcy składają jedną ofertę, do której załączone będą dokumenty, o których mowa w SWZ; e) Wykonawca winien przedłożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IV SWZ dotyczące każdego
partnera konsorcjum osobno w zakresie tam wskazanym ; f) Oświadczenia i dokumenty wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich; g) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; h) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność
solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; i) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wtedy powinni dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy, j) przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Okoliczności zostały wskazane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ (§ 19 projektu umowy).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-26
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX ustawy Pzp. Zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianychpostanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Uzasadnienie do zastosowania kryterium oceny ofert cena -znaczenie 70 % Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, czyli w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania robót. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia, jedyną różnicą będą zaoferowane ceny W związku z powyższym zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert albo jako kryterium o wadze przekraczającej 60%.
Pełna nazwa zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy i przebudowy budynku Żłobka Miejskiego nr 1 (os. Jasne 22) w Dzierżoniowie
Roboty budowlane będą kompleksowo realizowane w ramach zadań inwestycyjnych pn.:
1) rozbudowa i przebudowa (adaptacji pomieszczeń, na sale dydaktyczne) budynku Żłobka Miejskiego nr 1 (dawny Żłobek „Sówka”) przy os. Jasnym 22, w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch 2022 – 2029”, zadanie objęte jest dofinansowaniem w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 „Aktywny Maluch 2022 – 2029” ze środków KPO oraz Budżetu Państwa,
2) termomodernizacja budynku Żłobka Miejskiego nr 1 (dawny Żłobek „Sówka”) przy os. Jasnym 22. Zadanie planowane do realizacji w ramach projektu partnerskiego „Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Aglomeracji Dzierżoniowskiej” dofinansowanego
z programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, działanie 9.6 Transformacja środowiskowa – ZIT,
3) budowa placu zabaw na terenie obiektu Żłobka Miejskiego nr 1 (dawny Żłobek „Sówka”) przy os. Jasnym 22. Zadanie o dofinansowane z Resortowego programu „Aktywne Place Zabaw” 2025
Termin wykonania:
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia w terminie do do 30 marca 2026 r. w zakresie rozbudowy i przebudowy i termomodernizacji Żłobka oraz
w terminie do 30.11.2025 r. w zakresie przebudowy placu zabaw. Powyższe podyktowane jest koniecznością rozliczenia się Zamawiającego z instytucjami dotującymi z otrzymanych dofinansowań.
Terminy i koszty robót budowlanych będą wynikać z harmonogramów rzeczowo – finansowych realizacji robót budowlanych zatwierdzonych przez Zamawiającego przy zastrzeżeniu, że harmonogramy zostaną sporządzone dla każdego zadania oddzielnie przy zachowaniu podziału na zadania:
- przebudowy placu zabaw na terenie Żłobka do 30.11.2025 r.
- termomodernizacji Żłobka do 30.03.2026 r.
- rozbudowy i przebudowy Żłobka do 30.03.2026 r.
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Aglomeracji Dzierżoniowskiej"
- Remont głównej rury wodociągowej zasilającej jednostkę w bieżącą wodę w Oddziale Zewnętrznym w Piławie Dolnej Aresztu Śledczego w Dzierżoniowie
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy i przebudowy budynku Żłobka Miejskiego nr 1 (os. Jasne 22) w Dzierżoniowie
- Remont pomieszczeń magazynowych w obiekcie nr 6/791 w Areszcie Śledczym w Dzierżoniowie
- "ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2025/2026 z podziałem na 3 części:
- Remont istniejących pomieszczeń magazynowych z przebudową zewnętrznych otworów okiennych i drzwiowych w Areszcie Śledczym w Dzierżoniowie
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Domu Wiejskiego w Jaworniku - etap I - modernizacja dachu i roboty wewnętrzne
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- Przebudowa istniejącej instalacji technologicznej w SUW Jeleń Gmina Lidzbark poprzez dostawienie II stopnia filtracji oraz modernizację systemu napowietrzania
- Budowa przedszkola na osiedlu Borek w miejscowości Turka, gmina Wólka
- Likwidacja barier architektonicznych dla klientów z niepełnosprawnością Urzędu Miejskiego w Człuchowie
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.