Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00248031/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie nasadzeń zamiennych w Łodzi przy ul. 6 Sierpnia 71
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/12434,Wykonanie-nasadzen-zamiennych-w-Lodzi-przy-ul-6-Sierpnia-71.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie nasadzeń zamiennych w Łodzi przy ul. 6 Sierpnia 712.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9090ba5c-3645-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248031/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.64.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nasadzeń zamiennych w Łodzi przy ul. 6 Sierpnia 71.
2. Zadanie obejmuje :
2.1. Dostawę sadzonek drzew i krzewów zgodnie ze specyfikacją
2.2. Usunięcie starych uschniętych sadzonek drzew i krzewów
2.3. Przygotowanie stanowisk sadzenia dla nowych sadzonek drzew i krzewów
2.4. Wsadzenie w miejsce usuniętych nowych sadzonek drzew i krzewów
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami – załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137350,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278865,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195829,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKFLOR Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6791038610
7.3.3) Ulica: Cechowa 127A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-685
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARKFLOR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARKFLOR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195829,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-18SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Jednakże ze względu na fakt, iż Wykonawca, którego oferta w dniu 15.11.2021 r. została wybrana jako najkorzystniejsza, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy i złożył oświadczenie o uchyleniu się od zawarcia umowy, w dniu 03.12.2021 r. Zamawiający wybrał kolejną najkorzystniejszą ofertę.
Termin związania ofertą upłynął w dniu 03.12.2021 r. a pierwszy możliwy termin podpisania Umowy strony ustaliły na 13.12.2021 r. Zatem zgodnie z § 17 ust. 2 lit. b) Umowy konieczna była zmiana terminu zakończenia Umowy. Okres realizacji Umowy winien zostać wydłużony o 10 dni, tj. o okres pomiędzy pierwszym dniem przypadającym po upływie terminu związania ofertą (04.12.2021 r.) a dniem podpisania umowy (13.12.2021 r.). W terminie zawarcia umowy tj. w dniu 13.12.2021 r. Strony zawarły Aneks nr 1 do Umowy, zmieniający termin zakończenia Umowy na dzień 18.12.2021 r. (pierwotny termin 08.12.2021 r. + 10 dni).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Miedzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach "Bionanopark" sp. z o.o. położonych w Łodzi przy ul. Dubois 114/116
- Wykonanie i montaż podświetlanych logotypów i liter przestrzennych ze stali nierdzewnej
- Dostawa maszyny do pielęgnacji tafli lodowej
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Drobne aranżacje zieleni
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew w m. Grudziądz, Chełmno i Grupie gm. Dragacz - sprawa 36/2024
- Budowa zbiornika retencyjnego i terenów rekreacyjnych przy istniejącym rowie odwadniającym pn. - wsch. części Redy.
- Wycinka drzew i usługi pielęgnacyjne drzewostanu na terenie Gminy Kobylnica" II
- CUW.26.4.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- Prace gospodarcze związane z wykorzystaniem podnośnika koszowego na terenie Wielkopolskiego Parku Narodowego (2)
więcej: Sadzenie drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.