eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie nasadzeń zamiennych w Łodzi przy ul. 6 Sierpnia 71



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie nasadzeń zamiennych w Łodzi przy ul. 6 Sierpnia 71

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/12434,Wykonanie-nasadzen-zamiennych-w-Lodzi-przy-ul-6-Sierpnia-71.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nasadzeń zamiennych w Łodzi przy ul. 6 Sierpnia 71

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9090ba5c-3645-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248031/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.64.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nasadzeń zamiennych w Łodzi przy ul. 6 Sierpnia 71.
2. Zadanie obejmuje :
2.1. Dostawę sadzonek drzew i krzewów zgodnie ze specyfikacją
2.2. Usunięcie starych uschniętych sadzonek drzew i krzewów
2.3. Przygotowanie stanowisk sadzenia dla nowych sadzonek drzew i krzewów
2.4. Wsadzenie w miejsce usuniętych nowych sadzonek drzew i krzewów
3. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137350,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278865,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195829,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKFLOR Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6791038610

7.3.3) Ulica: Cechowa 127A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-685

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195829,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-18

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji przedmiotu umowy zgodnie z ofertą został określony na dzień 08.12.2021 r.
Jednakże ze względu na fakt, iż Wykonawca, którego oferta w dniu 15.11.2021 r. została wybrana jako najkorzystniejsza, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy i złożył oświadczenie o uchyleniu się od zawarcia umowy, w dniu 03.12.2021 r. Zamawiający wybrał kolejną najkorzystniejszą ofertę.
Termin związania ofertą upłynął w dniu 03.12.2021 r. a pierwszy możliwy termin podpisania Umowy strony ustaliły na 13.12.2021 r. Zatem zgodnie z § 17 ust. 2 lit. b) Umowy konieczna była zmiana terminu zakończenia Umowy. Okres realizacji Umowy winien zostać wydłużony o 10 dni, tj. o okres pomiędzy pierwszym dniem przypadającym po upływie terminu związania ofertą (04.12.2021 r.) a dniem podpisania umowy (13.12.2021 r.). W terminie zawarcia umowy tj. w dniu 13.12.2021 r. Strony zawarły Aneks nr 1 do Umowy, zmieniający termin zakończenia Umowy na dzień 18.12.2021 r. (pierwotny termin 08.12.2021 r. + 10 dni).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.