Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi produkcji i dostarczenia materiałów dla NASK-PIB”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi produkcji i dostarczenia materiałów dla NASK-PIB”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed04edb8-27ae-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00320037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 r., poz. 1710 ze zm.), dalej
zwanej „ustawą Pzp”.
„Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli (…) 2) w postępowaniu prowadzonym
uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) a pierwotne warunki
zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione ”
Uzasadnienie faktyczne:
Szczegółowe uzasadnienie faktyczne znajduje się w Sekcji IX pt.: "Informacje dodatkowe" niniejszego Ogłoszenia
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8eeb39ed-2173-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.10.2023.230.PKO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141983,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi produkcji i dostarczenia kompletów tj.: stelaża i nadruku lub samych nadruków, zwanych dalej „Materiałami”. Usługi te będą realizowane na terenie Polski do jednej lokalizacji na potrzeby Zamawiającego w okresie trwania umowy z Wykonawcą tj.: w okresie 12 miesięcy, liczonych od momentu zawarcia umowy. Zamawiający będzie miał możliwość zamawiania usług, o których mowa w Załączniku nr 1 do SOPZ po cenach zaoferowanych przez Wykonawcę. Specyfikacje dotyczące produkowanych Materiałów zostały opisane w Załączniku nr 2 do Zaproszenia-SOPZ, oraz w Załączniku nr 1 do SOPZ - Formularz cenowy w Excelu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do Zaproszenia, zwanym dalej „SOPZ”. Zakres zapisów określonych w SOPZ będzie przedmiotem negocjacji pomiędzy Stronami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197849,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197849,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197849,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADSYSTEM SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942678597
7.3.3) Ulica: ATRAMENTOWA, nr 11
7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Szczegółowe uzasadnienie faktyczne wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 24 kwietnia 2023 r. Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy, zwany dalej
„Zamawiającym” wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji pn.: „Druk i
produkcja materiałów dla NASK-PIB (2 Części), znak postępowania: ZZPiZ.2610.6.2023.139.PKO.
W terminie składania ofert tj. do dnia 8 maja 2023r. do godziny 09:00 w zakresie Części 2 zostały złożone, a następnie w
wyznaczonym terminie otwarte 2 poniższe oferty.
Oferty te zostały odrzucone przez Zamawiającego na podstawie:
Art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: „jest niezgodna z przepisami ustawy”
Art. 226 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: „jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów”
Art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: „jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”
Art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: „nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi
oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi
przez zamawiającego”.
Oferty te nie zostały podpisane przez Wykonawców, zgodnie z formą określoną w Dokumentacji postępowania.
Zważywszy że wszystkie oferty zostały odrzucone przez Zamawiający, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2)
ustawy Pzp unieważnił w dniu 9 maja 2023r. przedmiotowe postępowanie tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o
udzielenie zamówienia, jeżeli: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały
odrzuceniu”.
W związku z opisanym stanem faktycznym wnioskujemy o przeprowadzenie postępowania na „Druk i produkcja
materiałów dla NASK-PIB” w zakresie Części 2 dotyczącej produkcji i dostarczenia materiałów (unieważnionego w
dniu 9 maja br.) dla Zamawiającego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Jako Wykonawcę, który zostanie zaproszony do udziału w negocjacjach wskazujemy Wykonawcę: Adsystem sp. z o.o., ul.
Atramentowa 11, 55-040 Bielany Wrocławskie, NIP: 8942678597. Wykonawca ww. posiada doświadczenie w realizacji
usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca posiada produkty o wymiarach, specyfikacji i
parametrach zgodnych z zapotrzebowaniem Zamawiającego, zwanego dalej „NASK-PIB”. Celem zamówienia druku i
produkcji materiałów w zakresie Części 2 była możliwość domawiania elementów ścianek reklamowych, które będą
pasowały do ścianek reklamowych znajdujących się w NASK-PIB. Elementy muszą idealnie pasować do już istniejących
stelaży oraz nadruków. Wykonawca: Adsystem to producent ścianek reklamowych oraz ich elementów, które są obecnie w
posiadaniu NASK-PIB, w związku z tym, zamawiane produkty spełnią cel zamówienia i będą pasowały do ścianek
reklamowych. Adsystem jest Wykonawcą, który realizował już zamówienia dla NASK-PIB w zakresie druku i produkcji
materiałów o parametrach i specyfikacji opisanej w przedmiocie zamówienia. Jest to Wykonawca rzetelny, wykonujący
zlecane mu zadania w sposób należyty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie 1 czerwca 2025 r. - 31 maja 2026 r.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywności energetycznej dla budynków miejskich
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów reklamowych z logo Politechniki Częstochowskiej dla Działu Promocji Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (148)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH
- "USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE "
- Usługi poligraficzne: Książka Waldemar Łątkowski- Gubernia płocka w okresie intensywnych przemian w gospodarce rolnej XIX wieku.
- Usługi w zakresie drukowania wraz z dostawą materiałów poligraficzno-reklamowych małoformatowych i wielkoformatowych z zastosowaniem technologii cyfrowej
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.