Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00238861/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wydzielenie klatek schodowych w budynku CKZiU w Sulechowie – realizacja zaleceń Państwowej Straży Pożarnej – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364605669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piaskowa 53
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cksulechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wrota.lubuskie.pl/ckziu_sulechow/zamowienia_publiczne/12/2/Wydzielenie_klatek_schodowych_w_budynku_CKZiU_w_Sulechowie-realizacja_zalecen_Panstwowej_Strazy_Pozarnej_-_etap_I/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydzielenie klatek schodowych w budynku CKZiU w Sulechowie – realizacja zaleceń Państwowej Straży Pożarnej – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-492a6cb0-fc46-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00190087/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wydzielenie klatek shodowych w budynku CKZiU w Sulechowie -realizacja zaleceń Państwowej Straży Pożarnej - etap I.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238861/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KA.26.7.2022.BK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : Wydzielenie klatek schodowych w budynku CKZiU
w Sulechowie – realizacja zaleceń Państwowej Straży Pożarnej – etap I.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera załącznik nr 4 oraz 5 do SWZ.
UWAGA:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych w całym zakresie określonym w zał. nr 5 z wyłączeniem oświetlenia
awaryjnego i ewakuacyjnego.
2. Inwestycja realizowana będzie w czynnym budynku i ważne jest aby wykonanie robót nie kolidowało z bieżącym funkcjonowanie szkoły.
3. Roboty budowlane mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7-18, oraz w soboty w godzinach 7-18 po wcześniejszym
uzgodnieniu z Zamawiającym.
4. Organizację robót budowlanych należy uzgodnić z Zamawiającym.
5. Roboty budowlane wykonywane na korytarzach i ciągach komunikacyjnych należy zakończyć do 30.11.2022 r.
6. Zamawiający informuje, że na każde żądanie Inspektora Nadzoru, Zamawiającego lub Wykonawcę zwoływane będą rady Budowy, które
odbywać się będą w siedzibie zamawiającego.
7. Zamawiający wyznaczy Wykonawcy punkt poboru wody oraz prądu. Wykonawca na własny koszt i ryzyko założy opomiarowanie
(podliczniki). Należność za korzystanie
z mediów zostanie rozliczona w oparciu o zużycie i na podstawie tego Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę Vat. Pobór z innych miejsc
zagrożony jest karą , o której mowa we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie nr 2022/BZP 00238861/01 z dnia 05.07.2022 r. zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych, złożono 2 oferty, z których cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288301,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Modernizacja drogi gminnej nr 005512F - etap I
- Dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej dla posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego ESKULAP
- Budowa szaletu miejskiego w Parku Sulecha w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Trzebina
- Przebudowa II piętra budynku SOSW im. J. Korczaka w Borzęciczkach w celu dostosowania budynku do zaleceń wynikających z ekspertyzy technicznej i decyzji Komendant PPSP w Krotoszynie - etap I
- "Remont pomieszczeń biurowych w budynku - siedzibie MOPR w Białymstoku przy ul. Malmeda Icchoka 8, pomieszczeń ZPS na terenie miasta Białegostoku oraz mieszkania treningowego przy ul. Białówny 1/1".
- Remont poradni dermatologicznej i remont schodów wejściowych wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych w przychodni ZLO przy ul. Saskiej 61 oraz opracownie aktualizacji dokumentacji projektowej.
- "Przebudowa Placu Wolności w Nowogardzie wraz z instytucjami kultury i infrastrukturą turystyczną" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu w trybie "zaprojektuj i wybuduj" budynku Męskiego Domu Studenckiego "Karol" do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.