Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261199/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. MONIUSZKI 8a W PABIANICACH - Uszczelnienie istniejących przewodów kominowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470013843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warzywna 6
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 422259285
1.5.8.) Numer faksu: 422259286
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-946bc85e-3e2b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA NIERUCHOMOŚCI PRZY UL. MONIUSZKI 8a W PABIANICACH - Uszczelnienie istniejących przewodów kominowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-946bc85e-3e2b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015340/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont budynku ul. Moniuszki 8a
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM.NZP.2422.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 44715447 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34280 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Uszczelnienie przewodów kominowych na budynku biurowo – mieszkalnym przy ul. Stanisława Moniuszki 8a w Pabianicach.
Ww. roboty zostaną wykonane na budynku biurowo – mieszkalnym dwukondygnacyjnym, nakrytym dachem wielospadowym, pokrytym papą smołową oraz termozgrzewalną. Roboty obejmować będą frezowanie przewodów kominowych o łącznej długości 51,5 mb., uzupełnieniu ubytków w przegrodach kominowych w ilości 28 szt., uszczelnienie 12 szt. przewodów kominowych masą cementową o łącznej długości 72,5 mb, zamontowaniu w jednym kanale zbiorczym 4 szt. blaszanych rur (z blachy ocynkowanej) o średnicy 150 mm o łącznej długości 32 mb oraz zamontowaniu 16 szt. nasad kominowych typu caga z blachy ocynkowanej.
UWAGI
• przewody kominowe należy uszczelnić metodą szlamowania, a następnie każdy z wylotów kanałów zakończyć zdejmowaną nasadą typu caga – jest to decyzja inwestora o zmianie technologii w jakiej należy wykonać powyższe prace w stosunku do tego co zawiera dokumentacja projektowa.
• przewody kominowe oznaczone w rysunku kominiarskim nr 1,4,9,12,13,14,15,16 przed ich uszczelnieniem wymagają uprzedniego wyfrezowania przy użyciu frezarki mechanicznej.
• załączony przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót zdefiniowany jest w projekcie. Zgodnie z warunkami umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi.
• wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługowy Zakład Kominiarski Piotr Rojek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AG-MAR Usługi Kominiarskie, Komin serwis Jakub Olejnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311801071
7.3.3) Ulica: Sucharskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI PIOTR ROJEK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI PIOTR ROJEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41205 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Dostawa i montaż windy dla budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pn. Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Zorganizowanie i przeprowadzenie jednego 10 - dniowego obozu terapeutycznego dla dzieci z FASD lub zaburzeniami neurorozwojowymi (9 noclegów) dla 10 osób
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Głuszycy".
- Modernizacja foyer Filharmonii Lubelskiej w Lublinie
- "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Kłodzko"
- Osuszenie fundamentów w kamienicy przy ulicy Szczepanika 2
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź-Górna" przy ul. Sieradzkiej 11 w Łodzi.
- Remont sanitariatów w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolono-Wychowawczego nr 3 przy ul. Praskiej 64 w Krakowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.