Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00293840/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawu części potrzebnych do naprawy i przywrócenia pełnej sprawności dyfraktometru rentgenowskiego wraz z ich montażem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jakub.jung@fuw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bcdd9fc-4e97-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawu części potrzebnych do naprawy i przywrócenia pełnej sprawności dyfraktometru rentgenowskiego wraz z ich montażem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bcdd9fc-4e97-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00318580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045048/71/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.163 Dostawa zestawu części potrzebnych do naprawy i przywrócenia pełnej sprawności dyfraktometru rentgenowskiego wraz z ich montażem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293840/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WF-37-42/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu części potrzebnych do naprawy i przywrócenia pełnej sprawności dyfraktometru rentgenowskiego wraz z ich montażem, w tym w ilości i o parametrach wskazanych poniżej:
1) Zasilacz wysokiego napięcia HV GEN3 XRD do dyfraktometru PANalytical X’Pert (posiadanego aktualnie przez zamawiającego) oraz jego wymiana.
2) Przewód odpowiadający za rozpoznanie typu lampy do dyfraktometru PANalytical X’Pert (posiadanego aktualnie przez zamawiającego) oraz jego wymiana.
3) Instalacja elementów wymagających integracji z aktualną konstrukcją dyfraktometru PANalytical X’Pert (posiadanego aktualnie przez zamawiającego) musi zostać przeprowadzona przez podmiot dysponujący doświadczeniem w tym zakresie (szczegóły wymagań w rozdziale 12 SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy zamawiający odrzucił:Ofertę nr 1 złożoną przez wykonawcę: Malvern Panalytical B.V., ul. Ostrobramska 101A, 04-041 Warszawa – treść oferty nie odpowiada postanowieniom Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ w następującym zakresie:
W rozdziale 9 ust. 1 SWZ, zamawiający umieścił postanowienie zgodnie, z którym wymagany termin wykonania zmówienia wynosił 4 tygodnie od dnia podpisania umowy. W ust. 2 tego samego rozdziału zamawiający poinformował, że oferty proponujące dłuższy termin wykonania zamówienia zostaną odrzucone.
Ponadto w rozdziale 21 ust. 3 pkt 2 SWZ w opisie Terminu realizacji dostawy, zamawiający przyjął, że 1 tydzień, to 7 dni kalendarzowych. Tym samym zamawiający w sposób niebudzący wątpliwości stwierdził, że 4 tygodnie, to 28 dni kalendarzowych.
W niniejszym postępowaniu wykonawca złożył ofertę, gdzie w Formularzu ofertowym w pkt 3 wpisał, że oferuje termin realizacji zamówienia równy 30 dniom od dnia podpisania umowy.
W związku z powyższym zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy, jako niespełniającą postanowień SWZ.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96131,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96131,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności.
- Przygotowywanie i dowożenie obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- RZP-65/KS/2025 - Dostawa aparatu do znieczulenia.
- Wielodetekcyjny czytnik mikropłytek o wysokiej czułości wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wyposażeniem dodatkowym
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- KZP/20/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





