eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy StawDostawa sprzętu elektronicznego i oprogramowania dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Stawie - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2025-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu elektronicznego i oprogramowania dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Stawie – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowym Stawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221942857

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Staw

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552715144

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowystaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spnowystaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowystaw/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu elektronicznego i oprogramowania dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Stawie – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a708073b-081a-40b9-b498-3e92c0ae913e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318580

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00165474/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu elektronicznego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Stawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295337

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.252.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego oraz programów komputerowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Stawie.
CZĘŚĆ 1 – Sprzęt komputerowy (Załącznik 1.1), obejmuje dostawę:
1.Komputer stacjonarny All in One z monitorem min.23.8"- 23 zestawy,
UWAGA Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dla w/w systemu komputera informacji
deklaracje zgodności UE z oznakowaniem CE
oraz certyfikat ISO9001 systemu zarządzania jakością i
certyfikat zarządzenia środowiskowego ISO14001 dla producenta sprzętu
Wydruk (nie wcześniejszy niż data publikacji ogłoszenia o zamówieniu) w teście Passmark CPU Mark, w kategorii Average CPU Mark wynik co najmniej 22700 pkt. według wyników opublikowanych na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
oraz załączyć wydruk ze strony https://www.epeat.net/search-computers-and-displayscertyfikatu w przypadku zaoferowania komputera AIO posiada Certyfikat EPEAT min. Silver
2. Tablety min. rozdzielczość 11,45 cala - 5 sztuk
UWAGA Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dla w/w tabletu informacji deklaracje zgodności UE z oznakowaniem CE, oraz certyfikat ISO9001 systemu zarządzania jakością i certyfikat zarządzenia środowiskowego ISO14001 dla producenta sprzętu
3. Oprogramowania biurowe - 48 sztuk,
4. Serwer NAS z dyskami - 1 sztuka,
5. Instalacja urządzenia i przeszkolenie pracowników - 1 sztuka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 85292,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – Sprzęt interaktywny (Załącznik 1.2), obejmuje dostawę:
1. Monitor interaktywny 75 cali - 9 sztuk,
UWAGA:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dla w/w monitora deklaracje zgodności UE i oznakowanie CE
oraz certyfikat ISO9001system zarządzania jakością,
certyfikat zarządzenia środowiskowego ISO14001 od producenta.
2. Monitorów interaktywnych 86 cali - 13 sztuk,
UWAGA:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dla w/w monitora deklaracje zgodności UE i oznakowanie CE
oraz certyfikat ISO9001system zarządzania jakością,
certyfikat zarządzenia środowiskowego ISO14001 od producenta.
3. Uchwyt ścienny do monitora - 22 sztuki,
4. Mobilny głośnik - 10 sztuk,
UWAGA:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dla w/w głośnik deklaracje zgodności UE i oznakowanie CE.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 175422 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 – Pracownie (Załącznik 1.3), obejmuje dostawę:
1. Pracownia językowa 24 stanowiskowa+nauczyciel obejmuje dostawę:
1. Zestaw komputerowy pracowni językowej - 1 zestaw,
UWAGA Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z oferta wyniku w testach PassMark. Zamawiający dopuszcza dokument w wersji anglojęzycznej
2. Rejestrator cyfrowy 24 ścieżkowy - 1 sztuka,
3. Słuchawki przewodowe z mikrofonem - 25 sztuk,
4. Słuchawki bezprzewodowe z mikrofonem - 1 sztuka,
5. Zestaw bezprzewodowego sterowania pracownia z urządzeń mobilnych -1 sztuka
6 Monitor min.27 cale - 1 sztuka,
7. Przełączę stanowiska uczniowskiego (słuchawkowe) - 24 sztuki,
8. Zestaw dla niedosłyszących – pętla indukcyjna - 1 sztuka,
9. Panele akustyczne- 1 sztuka,
10.Głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego 2 szt. w zestawie -1 zestaw,
11.Biurko nauczyciela- 1 sztuka,
12.Stół uczniowski 2 osobowy- 12 sztuk,
13. Krzesła ucznia - 24 sztuki,
14. Fotel nauczyciela - 1 sztuka.
Zamawiający wymaga uzgodnienia aranżacji układu pracownik językowej przed zamontowaniem mebli i sprzętu komputerowego.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą certyfikatu CE na meble.
15.Oprogramowanie do zarządzania systemem pracowni językowej - 1 sztuka,
16. Instalacja urządzenia i przeszkolenie pracowników - 1 sztuka,

2. Pracownia terminalowa 24 stanowiskowa+nauczycieli obejmuje dostawę:
1.Serwer do obsługi pracowni terminalowej- 1 sztuka,
2. Urządzenie UPS- 1 sztuka,
3. Zestaw jednostki centralnej - 24 sztuki,
UWAGA Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą
Certyfikaty: deklaracja CE, ISO 9001:2015
Zamawiający dopuszcza dokument w wersji anglojęzycznej
4. Monitor min.23,8 cale - 24 sztuki,
5. Klawiatura - 24 sztuki,
6. Mysz optyczna- 24 sztuki,
7. Licencję dostępowe- 25 sztuk
8. Oprogramowanie- 25 sztuk,
9. Serwerowy system operacyjny- 1 sztuka,
Antywirusowe - 1 sztuka,
9 Jednostka centralna nauczyciela wraz z monitorem min.27 cale - 1 zestaw,
UWAGA Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dla w/w systemu komputera informacji
deklaracje zgodności UE z oznakowaniem CE
oraz certyfikat ISO9001 systemu zarządzania jakością i
certyfikat zarządzenia środowiskowego ISO14001 dla producenta sprzętu
Wydruk (nie wcześniejszy niż data publikacji ogłoszenia o zamówieniu) w teście Passmark CPU Mark, w kategorii Average CPU Mark wynik co najmniej 22700 pkt. według wyników opublikowanych na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
oraz załączyć wydruk ze strony https://www.epeat.net/search-computers-and-displayscertyfikatu w przypadku zaoferowania jednostki posiadającej Certyfikat EPEAT min. Silver.
10. Przełącznik sieciowy- 2 sztuki,
11. Urządzenie sieciowe - 1 sztuka,
12. Instalacja urządzeń i przeszkolenie pracowników - 1 sztuka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

39160000-1 - Meble szkolne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 96747,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, że opis przedmiotu zamówienia został sporządzony w sposób niezgodny z art. 99 ust. 4 ustawy PZP, tj. zawierał takie wymagania techniczne i funkcjonalne, które mogły zostać spełnione wyłącznie przez jeden konkretny produkt dostępny na rynku, bez wskazania równoważnych rozwiązań. Tym samym doszło do naruszenia zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, o której mowa w art. 16 pkt 1 PZP.
Zamawiający ustalił, że:
• W opisie przedmiotu zamówienia Części II Sprzęt interaktywny w pozycjach 1 i 2 dotyczących Monitorów Interaktywnych określono parametry techniczne i cechy użytkowe w sposób, które jednoznacznie odpowiadały jednemu konkretnemu urządzeniu,
• Na rynku brak było innych produktów spełniających wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia wymagania, co znalazło potwierdzenie w zapytaniach od wykonawców oraz braku oferty alternatywnej na w/w urządzenia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209960,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286175,50 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.