Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00135530/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DYDNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 224
1.5.2.) Miejscowość: Dydnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: (13) 4303002
1.5.8.) Numer faksu: (13) 4303194
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cddc6c0-3c97-4ec8-8acd-c2d80f236eb6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030048/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROiK.271.06.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 624092,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Opracowanie i wdrożenie dokumentacji SZBI1 Sporządzenie procedur i instrukcji SZBI, Wdrożenie SZBI dla Urzędu Gminy w Dydni (Usługa dotyczy sporządzenia procedur i instrukcji SZBI, wdrożenie SZBI dla Urzędu Gminy w Dydni zgodnie z wymaganymi przepisami prawa. Wdrożenie SZBI musi zostać wykonane w modelu stacjonarnym realizowanym w siedzibie Urzędu Gminy w Dydni spełniając wymagania KRI, KSC oraz RODO, NSC oraz NIS2).
2 Sporządzenie procedur i instrukcji SZBI, Wdrożenie SZBI dla GOPS w Dydni (Usługa dotyczy sporządzenia procedur i instrukcji SZBI, wdrożenie SZBI dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dydni zgodnie z wymaganymi przepisami prawa. Wdrożenie SZBI musi zostać wykonane w modelu stacjonarnym realizowanym w siedzibie Urzędu Gminy w Dydni spełniając wymagania KRI, KSC oraz RODO, NSC oraz NIS2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 27060,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Przeprowadzenie audytów1. Audyt dla Urzędu Gminy w Dydni (Zadanie obejmuje przeprowadzenie audytu wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Urzędzie Gminy w Dydni. Audyt musi zostać przeprowadzony w zakresie spełniającym wymagania określone w Regulaminie Konkursu Grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” opublikowanym na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa. Audyt musi zostać przeprowadzony w maksymalnym stopniu obiektywnie - poprzez przeprowadzone badania w Urzędzie Gminy w Dydni w celu przedstawienia rzeczywistego stanu cyberbezpieczeństwa jednostki).
2. Audyt dla GOPS w Dydni (Zadanie obejmuje przeprowadzenie audytu wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dydni.
Audyt musi zostać przeprowadzony w zakresie spełniającym wymagania określone w Regulaminie Konkursu Grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” opublikowanym na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa.
Audyt musi zostać przeprowadzony w maksymalnym stopniu obiektywnie - poprzez przeprowadzone badania w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dydni w celu przedstawienia rzeczywistego stanu cyberbezpieczeństwa jednostki).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.5.5.) Wartość części: 19680,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - Wykonanie szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą, zakup szkoleń dla kadry pracowniczej z cyberbezpieczeństwa.1 Zakup szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego, obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą -
Administrowanie systemem Windows Server 1. Wprowadzenie do administracji systemu Windows Server.
2. Usługi zarządzania tożsamością w systemie Windows Server.
3. Usługi infrastruktury sieciowej w systemie Windows Server.
4. Serwery plików i zarządzanie pamięcią masową w systemie Windows Server.
5. Wirtualizacja Hyper-V i kontenery w systemie Windows Server.
6. Wysoka dostępność w systemie Windows Server.
7. Odzyskiwanie danych po awarii w systemie Windows Server.
8. Bezpieczeństwo systemu Windows Server.
9. RDS (usługi pulpitu zdalnego) w systemie Windows Server.
10. Dostęp zdalny i usługi internetowe w systemie Windows Server.
11. Monitorowanie serwera i wydajności w systemie Windows Server.
12. Aktualizacja i migracja w systemie Windows Server.
Wymagany certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez jednostkę prowadzącą szkolenie.
2 Zakup szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego, obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą -
Zarządzanie usługą Active Directory w środowisku Microsoft Windows Server 1. Instalacja i konfiguracja kontrolerów domeny.
2. Zarządzanie obiektami w AD DS.
3. Zarządzanie zaawansowaną infrastrukturą AD DS.
4. Wdrażanie i zarządzanie lokacjami i repliką AD DS.
5. Wdrażanie zasad grupy.
6. Zarządzanie ustawieniami użytkowników za pomocą zasad grupy.
Wymagany certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez jednostkę prowadzącą szkolenie.
3 Zakup szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego, obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą –
FortiGate Administrator Szkolenie ma na celu poznać najpopularniejsze funkcje rozwiązań FortiGate za pomocą uczestnictwa w wykładach oraz uczestnictwa w interaktywnych laboratoriach, gdzie zostaną przedstawione zasady m.in. zapory ogniowej, uwierzytelnianie użytkowników, wysokiej dostępności, SSL VPN, VPN typu site-to-site IPsec, Fortinet Security Fabric oraz sposoby ochrony sieci za pomocą profili zabezpieczeń, takich jak IPS, program antywirusowy, filtrowanie sieci, kontrola aplikacji i inne.
Wymagany certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez jednostkę prowadzącą szkolenie sygnowany przez Fortinet.
4 Zakup szkoleń dla kadry pracowniczej z cyberbezpieczeństwa Zamawiający wymaga zorganizowania przez Wykonawcę szkoleń mających na celu podniesienie świadomości pracowników urzędu z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz budowania umiejętności radzenia sobie z cyberzagrożeniami. Celem, który Zamawiający chce osiągnąć jest podniesienie świadomości pracowników w zakresie ochrony danych wrażliwych w organizacji oraz uświadomienie rzeczywistych zagrożeń płynących ze strony przestępców działających w sieci, a także ryzyka dla informacji i reputacji organizacji oraz przeciwdziałanie zagrożeniom płynącym z sieci.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 22865,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV - dostawa licencji oprogramowania, fabrycznie nowego sprzętu informatycznego wraz z montażem, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem1.Zakup licencji na system SIEM/SOAR dla Urzędu Gminy (ilość 1) - Zamawiający wymaga dostawy licencji na platformę zapewniającą przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferującą możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności.
2. Zakup licencji serwerowego systemu operacyjnego dla Urzędu Gminy (ilość2) - Licencja na oprogramowanie musi zostać dostarczona do obsługi serwera wyposażonego w 2 procesory 8-rdzeniowe. Jeśli dobór rodzaju lub liczby licencji zależy od liczby rdzeni procesora (procesorów) w serwerze, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właściwą liczbę licencji do uruchomienia serwerowego systemu operacyjnego w środowisku fizycznym i wirtualnych środowisk serwerowego systemu operacyjnego.
Zamawiający wymaga dostarczenia licencji na oprogramowanie (system serwerowy) w najnowszej wersji obecnie dostępnej na rynku.
3.Zakup macierzy pamięci masowej z dyskami dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) - ilość 1. Doposażeniem dla istniejącego serwera będzie macierz dyskowa, która umożliwi dostęp serwerów wirtualizacyjnych do współdzielonego bezpiecznego i szybkiego magazynu danych.
4.Zakup serwera NAS z dyskami dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) - ilość 1. Dodatkowy serwer backupu, dzięki któremu możliwe będzie wykonywanie bezpiecznych, integralnych kopii zapasowych. Backup będzie wykonywany dla danych z systemów dziedzinowych, maszyn wirtualnych oraz danych użytkowników.
5.Zakup zasilacza awaryjnego UPS Rack dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) -ilość1. Zasilacz UPS Online umożliwi podtrzymanie pracy urządzeń serwerowych w przypadku wystąpienia awarii zasilania - zapewni podtrzymanie systemów informatycznych znajdujących się w szafie teleinformatycznej Rack w Urzędzie Gminy w Dydni.
6. Zakup zasilacza awaryjnego UPS Rack dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dydni (min. 24 miesiące gwarancji) ilość1. Zasilacz UPS Online umożliwi podtrzymanie pracy urządzeń serwerowych w przypadku wystąpienia awarii zasilania - zapewni podtrzymanie systemów informatycznych znajdujących się w szafie teleinformatycznej Rack w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dydni
7. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) ilość: 30. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla Urzędu Gminy.
8. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla jednostki podległej (min. 24 miesiące gwarancji) ilość: 8. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla GOPS.
9. Zakup awaryjnego źródła zasilania w postaci agregatu prądotwórczego dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) ilość:1. Zakup agregatu w celu podtrzymania zasilania w budynku Urzędu Gminy w Dydni. Agregat powinien posiadać panel automatyki samoczynnego załączania rezerwy (SZR).
10. Zakup systemu ochrony poczty email dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) ilość:1. System ochrony poczty musi zapewniać kompleksową ochronę antyspamową, antywirusową oraz antyspyware’ową bez limitu licencyjnego na ilość chronionych kont użytkowników.
11. Zakup serwera z systemem operacyjnym dla jednostki podległej (min. 24 miesiące gwarancji) ilość:1. Serwer, który zostanie wykorzystany do uruchomienia i udostępniania usług koniecznych do funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społeczne w Dydni wraz z systemem operacyjnym.
12. Zakup zarządzalnego przełącznika sieciowego dla jednostki podległej (min. 24 miesiące gwrancji) ilość:1. W celu zapewnienia odpowiedniej szybkości transmisji danych oraz możliwości połączenia wszystkich elementów w jedną współpracująca ze sobą spójną całość wymagana jest dostawa w pełni zarządzalnego przełącznika sieciowego.
13. Zakup usług informatycznych w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania. ilość:1. Usługa instalacji i konfiguracji dostarczonego sprzętu i oprogramowania, szkolenia administratora (instruktaż stanowiskowy) wraz ze wsparciem technicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
48823000-3 - Serwery plików
32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 554486,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20500,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20500,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITRUST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010712208
7.3.3) Ulica: Poznańska 37
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-689
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20500,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12902,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12902,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGILEO.IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312647631
7.3.3) Ulica: Konarskiego 18C
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12902,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-08Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27896,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27896,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27896,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130335772
7.3.3) Ulica: Rejtana 55
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-326
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27896,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549342,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549342,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549342,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130335772
7.3.3) Ulica: Rejtana 55
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-326
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549342,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31INNE PRZETARGI DYDNIA
- "Budowa zewnętrznego placu zabaw dla dzieci Żłobka Gminnego w Dydni wraz z przeniesieniem słupa energetycznego"
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w Jabłonce w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi DYDNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - zakup i instalacja oprogramowania kontroli dostępu do sieci
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - zakup, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu analizy logów
- Kursy zawodowe dla Uczestników projektu ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - wdrożenie zabezpieczeń 2FA za pomocą usługi SMS
- Zakup serwera i przełączników sieciowych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników sieci IOB - zatrudnionych w ramach Personelu Projektu: Rady Sieci oraz Pracowników Merytorycznych w ramach Projektu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.