eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DydniaCyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa



Ogłoszenie z dnia 2025-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DYDNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 224

1.5.2.) Miejscowość: Dydnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 4303002

1.5.8.) Numer faksu: (13) 4303194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cddc6c0-3c97-4ec8-8acd-c2d80f236eb6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030048/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135530

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROiK.271.06.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 624092,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - Opracowanie i wdrożenie dokumentacji SZBI

1 Sporządzenie procedur i instrukcji SZBI, Wdrożenie SZBI dla Urzędu Gminy w Dydni (Usługa dotyczy sporządzenia procedur i instrukcji SZBI, wdrożenie SZBI dla Urzędu Gminy w Dydni zgodnie z wymaganymi przepisami prawa. Wdrożenie SZBI musi zostać wykonane w modelu stacjonarnym realizowanym w siedzibie Urzędu Gminy w Dydni spełniając wymagania KRI, KSC oraz RODO, NSC oraz NIS2).
2 Sporządzenie procedur i instrukcji SZBI, Wdrożenie SZBI dla GOPS w Dydni (Usługa dotyczy sporządzenia procedur i instrukcji SZBI, wdrożenie SZBI dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dydni zgodnie z wymaganymi przepisami prawa. Wdrożenie SZBI musi zostać wykonane w modelu stacjonarnym realizowanym w siedzibie Urzędu Gminy w Dydni spełniając wymagania KRI, KSC oraz RODO, NSC oraz NIS2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 27060,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - Przeprowadzenie audytów

1. Audyt dla Urzędu Gminy w Dydni (Zadanie obejmuje przeprowadzenie audytu wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Urzędzie Gminy w Dydni. Audyt musi zostać przeprowadzony w zakresie spełniającym wymagania określone w Regulaminie Konkursu Grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” opublikowanym na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa. Audyt musi zostać przeprowadzony w maksymalnym stopniu obiektywnie - poprzez przeprowadzone badania w Urzędzie Gminy w Dydni w celu przedstawienia rzeczywistego stanu cyberbezpieczeństwa jednostki).
2. Audyt dla GOPS w Dydni (Zadanie obejmuje przeprowadzenie audytu wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dydni.
Audyt musi zostać przeprowadzony w zakresie spełniającym wymagania określone w Regulaminie Konkursu Grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” opublikowanym na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa.
Audyt musi zostać przeprowadzony w maksymalnym stopniu obiektywnie - poprzez przeprowadzone badania w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dydni w celu przedstawienia rzeczywistego stanu cyberbezpieczeństwa jednostki).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu

4.5.5.) Wartość części: 19680,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III - Wykonanie szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą, zakup szkoleń dla kadry pracowniczej z cyberbezpieczeństwa.

1 Zakup szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego, obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą -
Administrowanie systemem Windows Server 1. Wprowadzenie do administracji systemu Windows Server.
2. Usługi zarządzania tożsamością w systemie Windows Server.
3. Usługi infrastruktury sieciowej w systemie Windows Server.
4. Serwery plików i zarządzanie pamięcią masową w systemie Windows Server.
5. Wirtualizacja Hyper-V i kontenery w systemie Windows Server.
6. Wysoka dostępność w systemie Windows Server.
7. Odzyskiwanie danych po awarii w systemie Windows Server.
8. Bezpieczeństwo systemu Windows Server.
9. RDS (usługi pulpitu zdalnego) w systemie Windows Server.
10. Dostęp zdalny i usługi internetowe w systemie Windows Server.
11. Monitorowanie serwera i wydajności w systemie Windows Server.
12. Aktualizacja i migracja w systemie Windows Server.

Wymagany certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez jednostkę prowadzącą szkolenie.

2 Zakup szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego, obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą -
Zarządzanie usługą Active Directory w środowisku Microsoft Windows Server 1. Instalacja i konfiguracja kontrolerów domeny.
2. Zarządzanie obiektami w AD DS.
3. Zarządzanie zaawansowaną infrastrukturą AD DS.
4. Wdrażanie i zarządzanie lokacjami i repliką AD DS.
5. Wdrażanie zasad grupy.
6. Zarządzanie ustawieniami użytkowników za pomocą zasad grupy.

Wymagany certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez jednostkę prowadzącą szkolenie.

3 Zakup szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego, obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą –
FortiGate Administrator Szkolenie ma na celu poznać najpopularniejsze funkcje rozwiązań FortiGate za pomocą uczestnictwa w wykładach oraz uczestnictwa w interaktywnych laboratoriach, gdzie zostaną przedstawione zasady m.in. zapory ogniowej, uwierzytelnianie użytkowników, wysokiej dostępności, SSL VPN, VPN typu site-to-site IPsec, Fortinet Security Fabric oraz sposoby ochrony sieci za pomocą profili zabezpieczeń, takich jak IPS, program antywirusowy, filtrowanie sieci, kontrola aplikacji i inne.

Wymagany certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez jednostkę prowadzącą szkolenie sygnowany przez Fortinet.

4 Zakup szkoleń dla kadry pracowniczej z cyberbezpieczeństwa Zamawiający wymaga zorganizowania przez Wykonawcę szkoleń mających na celu podniesienie świadomości pracowników urzędu z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz budowania umiejętności radzenia sobie z cyberzagrożeniami. Celem, który Zamawiający chce osiągnąć jest podniesienie świadomości pracowników w zakresie ochrony danych wrażliwych w organizacji oraz uświadomienie rzeczywistych zagrożeń płynących ze strony przestępców działających w sieci, a także ryzyka dla informacji i reputacji organizacji oraz przeciwdziałanie zagrożeniom płynącym z sieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 22865,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV - dostawa licencji oprogramowania, fabrycznie nowego sprzętu informatycznego wraz z montażem, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem

1.Zakup licencji na system SIEM/SOAR dla Urzędu Gminy (ilość 1) - Zamawiający wymaga dostawy licencji na platformę zapewniającą przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferującą możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności.
2. Zakup licencji serwerowego systemu operacyjnego dla Urzędu Gminy (ilość2) - Licencja na oprogramowanie musi zostać dostarczona do obsługi serwera wyposażonego w 2 procesory 8-rdzeniowe. Jeśli dobór rodzaju lub liczby licencji zależy od liczby rdzeni procesora (procesorów) w serwerze, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właściwą liczbę licencji do uruchomienia serwerowego systemu operacyjnego w środowisku fizycznym i wirtualnych środowisk serwerowego systemu operacyjnego.
Zamawiający wymaga dostarczenia licencji na oprogramowanie (system serwerowy) w najnowszej wersji obecnie dostępnej na rynku.
3.Zakup macierzy pamięci masowej z dyskami dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) - ilość 1. Doposażeniem dla istniejącego serwera będzie macierz dyskowa, która umożliwi dostęp serwerów wirtualizacyjnych do współdzielonego bezpiecznego i szybkiego magazynu danych.
4.Zakup serwera NAS z dyskami dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) - ilość 1. Dodatkowy serwer backupu, dzięki któremu możliwe będzie wykonywanie bezpiecznych, integralnych kopii zapasowych. Backup będzie wykonywany dla danych z systemów dziedzinowych, maszyn wirtualnych oraz danych użytkowników.
5.Zakup zasilacza awaryjnego UPS Rack dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) -ilość1. Zasilacz UPS Online umożliwi podtrzymanie pracy urządzeń serwerowych w przypadku wystąpienia awarii zasilania - zapewni podtrzymanie systemów informatycznych znajdujących się w szafie teleinformatycznej Rack w Urzędzie Gminy w Dydni.
6. Zakup zasilacza awaryjnego UPS Rack dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dydni (min. 24 miesiące gwarancji) ilość1. Zasilacz UPS Online umożliwi podtrzymanie pracy urządzeń serwerowych w przypadku wystąpienia awarii zasilania - zapewni podtrzymanie systemów informatycznych znajdujących się w szafie teleinformatycznej Rack w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dydni
7. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) ilość: 30. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla Urzędu Gminy.
8. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla jednostki podległej (min. 24 miesiące gwarancji) ilość: 8. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla GOPS.
9. Zakup awaryjnego źródła zasilania w postaci agregatu prądotwórczego dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) ilość:1. Zakup agregatu w celu podtrzymania zasilania w budynku Urzędu Gminy w Dydni. Agregat powinien posiadać panel automatyki samoczynnego załączania rezerwy (SZR).
10. Zakup systemu ochrony poczty email dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) ilość:1. System ochrony poczty musi zapewniać kompleksową ochronę antyspamową, antywirusową oraz antyspyware’ową bez limitu licencyjnego na ilość chronionych kont użytkowników.
11. Zakup serwera z systemem operacyjnym dla jednostki podległej (min. 24 miesiące gwarancji) ilość:1. Serwer, który zostanie wykorzystany do uruchomienia i udostępniania usług koniecznych do funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społeczne w Dydni wraz z systemem operacyjnym.
12. Zakup zarządzalnego przełącznika sieciowego dla jednostki podległej (min. 24 miesiące gwrancji) ilość:1. W celu zapewnienia odpowiedniej szybkości transmisji danych oraz możliwości połączenia wszystkich elementów w jedną współpracująca ze sobą spójną całość wymagana jest dostawa w pełni zarządzalnego przełącznika sieciowego.
13. Zakup usług informatycznych w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania. ilość:1. Usługa instalacji i konfiguracji dostarczonego sprzętu i oprogramowania, szkolenia administratora (instruktaż stanowiskowy) wraz ze wsparciem technicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

48823000-3 - Serwery plików

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 554486,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20500,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20500,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITRUST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010712208

7.3.3) Ulica: Poznańska 37

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-689

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20500,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12902,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12902,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGILEO.IT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312647631

7.3.3) Ulica: Konarskiego 18C

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12902,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-08

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27896,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27896,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27896,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130335772

7.3.3) Ulica: Rejtana 55

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-326

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27896,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549342,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549342,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549342,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130335772

7.3.3) Ulica: Rejtana 55

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-326

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549342,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.