Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00318533/01 - Wynik z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DYDNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 224
1.5.2.) Miejscowość: Dydnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: (13) 4303002
1.5.8.) Numer faksu: (13) 4303194
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cddc6c0-3c97-4ec8-8acd-c2d80f236eb6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030048/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl, pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami,
w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” lub w przypadku awarii platformy zakupowej drogą
elektroniczną na e-mail: urzad@gminadydnia.pl.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Dydnia reprezentowana przez Wójta Gminy.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dydnia jest Pani Agnieszka GOŁĄBEK,, e-mail: iod@gminadydnia.pl
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne
do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego nr ROiK.271.06.2025.TŻ prowadzonym w trybie wskazanym w rozdziale III ust. 1 SWZ.
4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18-19 ustawy.
5) Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas 6) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
8) Posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROiK.271.06.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Opracowanie i wdrożenie dokumentacji SZBI
1 Sporządzenie procedur i instrukcji SZBI, Wdrożenie SZBI dla Urzędu Gminy w Dydni (Usługa dotyczy sporządzenia procedur i instrukcji SZBI, wdrożenie SZBI dla Urzędu Gminy w Dydni zgodnie z wymaganymi przepisami prawa. Wdrożenie SZBI musi zostać wykonane w modelu stacjonarnym realizowanym w siedzibie Urzędu Gminy w Dydni spełniając wymagania KRI, KSC oraz RODO, NSC oraz NIS2).
2 Sporządzenie procedur i instrukcji SZBI, Wdrożenie SZBI dla GOPS w Dydni (Usługa dotyczy sporządzenia procedur i instrukcji SZBI, wdrożenie SZBI dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dydni zgodnie z wymaganymi przepisami prawa. Wdrożenie SZBI musi zostać wykonane w modelu stacjonarnym realizowanym w siedzibie Urzędu Gminy w Dydni spełniając wymagania KRI, KSC oraz RODO, NSC oraz NIS2).
4.2.6.) Główny kod CPV: 79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Przeprowadzenie audytów
1. Audyt dla Urzędu Gminy w Dydni (Zadanie obejmuje przeprowadzenie audytu wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Urzędzie Gminy w Dydni. Audyt musi zostać przeprowadzony w zakresie spełniającym wymagania określone w Regulaminie Konkursu Grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” opublikowanym na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa. Audyt musi zostać przeprowadzony w maksymalnym stopniu obiektywnie - poprzez przeprowadzone badania w Urzędzie Gminy w Dydni w celu przedstawienia rzeczywistego stanu cyberbezpieczeństwa jednostki).
2. Audyt dla GOPS w Dydni (Zadanie obejmuje przeprowadzenie audytu wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dydni.
Audyt musi zostać przeprowadzony w zakresie spełniającym wymagania określone w Regulaminie Konkursu Grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” opublikowanym na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa.
Audyt musi zostać przeprowadzony w maksymalnym stopniu obiektywnie - poprzez przeprowadzone badania w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dydni w celu przedstawienia rzeczywistego stanu cyberbezpieczeństwa jednostki).
4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-08
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - Wykonanie szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą, zakup szkoleń dla kadry pracowniczej z cyberbezpieczeństwa.
1 Zakup szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego, obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą -
Administrowanie systemem Windows Server 1. Wprowadzenie do administracji systemu Windows Server.
2. Usługi zarządzania tożsamością w systemie Windows Server.
3. Usługi infrastruktury sieciowej w systemie Windows Server.
4. Serwery plików i zarządzanie pamięcią masową w systemie Windows Server.
5. Wirtualizacja Hyper-V i kontenery w systemie Windows Server.
6. Wysoka dostępność w systemie Windows Server.
7. Odzyskiwanie danych po awarii w systemie Windows Server.
8. Bezpieczeństwo systemu Windows Server.
9. RDS (usługi pulpitu zdalnego) w systemie Windows Server.
10. Dostęp zdalny i usługi internetowe w systemie Windows Server.
11. Monitorowanie serwera i wydajności w systemie Windows Server.
12. Aktualizacja i migracja w systemie Windows Server.
Wymagany certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez jednostkę prowadzącą szkolenie.
2 Zakup szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego, obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą -
Zarządzanie usługą Active Directory w środowisku Microsoft Windows Server 1. Instalacja i konfiguracja kontrolerów domeny.
2. Zarządzanie obiektami w AD DS.
3. Zarządzanie zaawansowaną infrastrukturą AD DS.
4. Wdrażanie i zarządzanie lokacjami i repliką AD DS.
5. Wdrażanie zasad grupy.
6. Zarządzanie ustawieniami użytkowników za pomocą zasad grupy.
Wymagany certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez jednostkę prowadzącą szkolenie.
3 Zakup szkoleń specjalistycznych dla administratora systemu informatycznego, obejmujących zarządzanie i konfigurację infrastrukturą –
FortiGate Administrator Szkolenie ma na celu poznać najpopularniejsze funkcje rozwiązań FortiGate za pomocą uczestnictwa w wykładach oraz uczestnictwa w interaktywnych laboratoriach, gdzie zostaną przedstawione zasady m.in. zapory ogniowej, uwierzytelnianie użytkowników, wysokiej dostępności, SSL VPN, VPN typu site-to-site IPsec, Fortinet Security Fabric oraz sposoby ochrony sieci za pomocą profili zabezpieczeń, takich jak IPS, program antywirusowy, filtrowanie sieci, kontrola aplikacji i inne.
Wymagany certyfikat lub zaświadczenie ukończenia szkolenia wydane przez jednostkę prowadzącą szkolenie sygnowany przez Fortinet.
4 Zakup szkoleń dla kadry pracowniczej z cyberbezpieczeństwa Zamawiający wymaga zorganizowania przez Wykonawcę szkoleń mających na celu podniesienie świadomości pracowników urzędu z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz budowania umiejętności radzenia sobie z cyberzagrożeniami. Celem, który Zamawiający chce osiągnąć jest podniesienie świadomości pracowników w zakresie ochrony danych wrażliwych w organizacji oraz uświadomienie rzeczywistych zagrożeń płynących ze strony przestępców działających w sieci, a także ryzyka dla informacji i reputacji organizacji oraz przeciwdziałanie zagrożeniom płynącym z sieci.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV - dostawa licencji oprogramowania, fabrycznie nowego sprzętu informatycznego wraz z montażem, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem
1.Zakup licencji na system SIEM/SOAR dla Urzędu Gminy (ilość 1) - Zamawiający wymaga dostawy licencji na platformę zapewniającą przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferującą możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności.
2. Zakup licencji serwerowego systemu operacyjnego dla Urzędu Gminy (ilość2) - Licencja na oprogramowanie musi zostać dostarczona do obsługi serwera wyposażonego w 2 procesory 8-rdzeniowe. Jeśli dobór rodzaju lub liczby licencji zależy od liczby rdzeni procesora (procesorów) w serwerze, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właściwą liczbę licencji do uruchomienia serwerowego systemu operacyjnego w środowisku fizycznym i wirtualnych środowisk serwerowego systemu operacyjnego.
Zamawiający wymaga dostarczenia licencji na oprogramowanie (system serwerowy) w najnowszej wersji obecnie dostępnej na rynku.
3.Zakup macierzy pamięci masowej z dyskami dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) - ilość 1. Doposażeniem dla istniejącego serwera będzie macierz dyskowa, która umożliwi dostęp serwerów wirtualizacyjnych do współdzielonego bezpiecznego i szybkiego magazynu danych.
4.Zakup serwera NAS z dyskami dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) - ilość 1. Dodatkowy serwer backupu, dzięki któremu możliwe będzie wykonywanie bezpiecznych, integralnych kopii zapasowych. Backup będzie wykonywany dla danych z systemów dziedzinowych, maszyn wirtualnych oraz danych użytkowników.
5.Zakup zasilacza awaryjnego UPS Rack dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) -ilość1. Zasilacz UPS Online umożliwi podtrzymanie pracy urządzeń serwerowych w przypadku wystąpienia awarii zasilania - zapewni podtrzymanie systemów informatycznych znajdujących się w szafie teleinformatycznej Rack w Urzędzie Gminy w Dydni.
6. Zakup zasilacza awaryjnego UPS Rack dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dydni (min. 24 miesiące gwarancji) ilość1. Zasilacz UPS Online umożliwi podtrzymanie pracy urządzeń serwerowych w przypadku wystąpienia awarii zasilania - zapewni podtrzymanie systemów informatycznych znajdujących się w szafie teleinformatycznej Rack w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dydni
7. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) ilość: 30. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla Urzędu Gminy.
8. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla jednostki podległej (min. 24 miesiące gwarancji) ilość: 8. Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stanowisk komputerowych dla GOPS.
9. Zakup awaryjnego źródła zasilania w postaci agregatu prądotwórczego dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) ilość:1. Zakup agregatu w celu podtrzymania zasilania w budynku Urzędu Gminy w Dydni. Agregat powinien posiadać panel automatyki samoczynnego załączania rezerwy (SZR).
10. Zakup systemu ochrony poczty email dla Urzędu Gminy (min. 24 miesiące gwarancji) ilość:1. System ochrony poczty musi zapewniać kompleksową ochronę antyspamową, antywirusową oraz antyspyware’ową bez limitu licencyjnego na ilość chronionych kont użytkowników.
11. Zakup serwera z systemem operacyjnym dla jednostki podległej (min. 24 miesiące gwarancji) ilość:1. Serwer, który zostanie wykorzystany do uruchomienia i udostępniania usług koniecznych do funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społeczne w Dydni wraz z systemem operacyjnym.
12. Zakup zarządzalnego przełącznika sieciowego dla jednostki podległej (min. 24 miesiące gwrancji) ilość:1. W celu zapewnienia odpowiedniej szybkości transmisji danych oraz możliwości połączenia wszystkich elementów w jedną współpracująca ze sobą spójną całość wymagana jest dostawa w pełni zarządzalnego przełącznika sieciowego.
13. Zakup usług informatycznych w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania. ilość:1. Usługa instalacji i konfiguracji dostarczonego sprzętu i oprogramowania, szkolenia administratora (instruktaż stanowiskowy) wraz ze wsparciem technicznym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
48823000-3 - Serwery plików
32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja macierzy (KM)
4.3.6.) Waga: 12
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja serwera NAS (KSN)
4.3.6.) Waga: 8
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja agregatu prądotwórczego (KA)
4.3.6.) Waga: 12
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja serwera z ystemem operacyjnym (KS)
4.3.6.) Waga: 8
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy:
Dla części 1:
- Co najmniej trzech zamówień w zakresie opracowania dokumentacji systemu zarzadzania bezpieczeństwem informacji (SZBI) zgodniej z normami ISO/IEC27001 oraz ISO/IEC22301.
Dla części 2:
- Co najmniej trzech zamówień w zakresie audytu bezpieczeństwa zgodnych z normą ISO27001.
Dla części 3:
- Co najmniej trzech zamówień w zakresie realizacji szkoleń z cyberbezpieczeństwa.
Dla części 4:
- Co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była dostawa platformy zapewniającej przeciwdziałania cyberzagrożeniom (system typu SIEM/SOAR), oferującej możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności wraz z usługą wdrożenia, konfiguracji, przeszkolenia personelu z obsługi rozwiązania oraz zapewnienie wsparcia technicznego przez okres min. 24 miesięcy o łącznej wartości nie mniejszej niż 120 tys. zł brutto (sto dwadzieścia tysięcy złotych).
- Co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była dostawa macierzy dyskowej wraz z usługą instalacji i konfiguracji o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 tys. brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych).
W przypadku, gdyby Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej wykazał zadanie wykonane w ramach konsorcjum z innymi Wykonawcą/cami, należy wskazać, jaką część została wykonana stricte przez Wykonawcę biorącego udział w postępowaniu.
b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji osoby pełniące następujące funkcje:
Dla części 1:
Osoba do wykonania dokumentacji SZBI.
- Co najmniej jedna osoba posiadająca minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie opracowania dokumentacji systemu zarzadzania bezpieczeństwem informacji (SZBI) zgodniej z normami ISO/IEC27001.
Dla części 2:
Osoba do przeprowadzenia audytu.
- Co najmniej jedna osoba posiadająca minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje w zakresie przeprowadzania audytów bezpieczeństwa na zgodność z normą ISO27001 oraz posiadająca uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu.
Dla części 4:
1) Koordynator (kierownik) projektu.
- Co najmniej jedna osoba posiadająca znajomość praktyk zarządzania projektami oraz minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu projektów z obszaru cyberbezpieczeństwa, pełniąca funkcję koordynatora lub kierownika projektu co najmniej w pięciu projektach w obszarze cyberbezpieczeństwa (wzmocnienia cyfrowej odporności na zagrożenia cybernetyczne) o wartości nie mniejszej niż 120 tys. złotych brutto każdy projekt.
2) Osoba do podłączeń elektrycznych.
- Co najmniej jedna osoba posiadająca minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje i uprawnienia do obsługi urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV oraz kwalifikacje potwierdzone przez świadectwo kwalifikacyjne .
Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wskazanych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę/osoby łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
W przypadku zaangażowania osób na podstawie umów cywilnoprawnych należy przedstawić deklaracje tych osób w zakresie współpracy wraz z informacją, iż posiadają one wiedzę o składanej ofercie. Wymóg ten nie obowiązuje w przypadku wykazywania osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę bądź właścicieli/wspólników Oferenta.
UWAGA!
Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał przedłożenia dokumentów (certyfikatów, licencji, zaświadczeń, świadectw kwalifikacji etc.) potwierdzających w stosunku do osób skierowanych do realizacji zamówienia ich kwalifikacji oraz uprawnień.
2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale XIV SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:
Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.7 ust.1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (poz. 835) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia) o których mowa w ust. 9.
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale
XI, ust. 2, pkt 4a SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SWZ - w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale XI, ust. 2, pkt 4b.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania i cechy, opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, Zamawiający wymaga, dołączenia do oferty następujących dokumentów, potwierdzających, że oferowana dostawa spełnia określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia wymagania.1. Certyfikat potwierdzający spełnienie normy ISO 9001 lub równoważnej dla producenta:
a) Zaoferowanej macierzy.
b) Zaoferowanego serwera NAS.
c) Zaoferowanego serwera z systemem operacyjnym.
2. Certyfikat potwierdzający spełnienie normy ISO 14001 lub równoważnej dla producenta:
a) Zaoferowanej macierzy.
b) Zaoferowanego serwera NAS.
c) Zaoferowanego serwera z systemem operacyjnym.
3. Wydruk ze strony cpubenchmark.net potwierdzający wydajność procesora w oferowanym serwerze NAS.
4. Raport z testu wydajności SPECrate®2017_int_base opublikowany na stronie www.spec.org dla oferowanego modelu serwera z systemem operacyjnym z oferowanym modelem procesora.
5. Wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver dla oferowanego modelu serwera z systemem operacyjnym.
Podmiotowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w Rozdziale XVII SWZ, w zakresie i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Przedmiotowe środki dowodowe sporządzane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej.
Zgodnie z art.107 ust.2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z treścią rozdziału V SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 i 3A do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować wszystkie dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);
2) Przedmiotowe środki dowodowe wymienione w rozdziale V SWZ
3) Oświadczenia, o których mowa w rozdział XIII ust. 1;
4) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 6 SWZ (jeżeli dotyczy),
5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa rozdziale XIV ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy),
6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty, w części 4 zadania, wadium w wysokości:- 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Dynowie,
Nr rachunku: 95 9093 0007 2001 0190 0014 0005 z adnotacją: „Wadium dla części 4 zadania – znak sprawy ROiK.271.06.2025.TŻ” .
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej przed upływem terminu składania ofert.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia ….. - do dnia ….
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 SWZ, składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XII, ust. 4 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W
przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy w ramach umowy spółki oświadczenie
powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 7 do SWZ.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa, o których mowa
w Rozdziale XIV ust. 7 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 8 SWZ składa
odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkachokreślonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-45 p.z.p. oraz postanowieniami Wzoru Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI DYDNIA
- "Budowa zewnętrznego placu zabaw dla dzieci Żłobka Gminnego w Dydni wraz z przeniesieniem słupa energetycznego"
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w Jabłonce w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi DYDNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - zakup i instalacja oprogramowania kontroli dostępu do sieci
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - zakup, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu analizy logów
- Kursy zawodowe dla Uczestników projektu ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - wdrożenie zabezpieczeń 2FA za pomocą usługi SMS
- Zakup serwera i przełączników sieciowych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników sieci IOB - zatrudnionych w ramach Personelu Projektu: Rady Sieci oraz Pracowników Merytorycznych w ramach Projektu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.