eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna DąbrówkaZakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka POSTĘPOWANIEVIII



Ogłoszenie z dnia 2025-07-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka POSTĘPOWANIEVIII

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA DĄBRÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 5

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Dąbrówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-116

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka POSTĘPOWANIEVIII

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f458e6f-281d-41c3-81a0-b9289ba1eb1a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318501

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036894/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.: „Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021- 2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00301196

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna:
art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zgodnie zaś z art. 305 pkt 2 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamawiający w dniu 27.05.2025 r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji pod nazwą: Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.: „Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka” POSTĘPOWANIE VII”.
c.d. - sekcja 9

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-05e0cf21-f17b-4ba3-831a-fc783f25b6bf

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.271.21.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60894,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz dostawą i montażem wyposażenia pracowni językowych do szkół
podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka.
2.W ramach dostawy wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do dwóch szkół z terenu gminy Czarna Dąbrówka,
zgodnie z informacją wskazaną w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 do Zaproszenia do negocjacji tj. do:
a) Szkoły Podstawowej im. Gryfa Pomorskiego w Rokitach – pracownia 24 stanowiskowa;
b) Szkoły Podstawowej w Jasieniu – pracownia 16 stanowiskowa.
3.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do Zaproszenia do negocjacji.
4.Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w bezpiecznych technologiach,
sprawny technicznie, spełniać wymagania określone w OPZ, spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym
prawem, zostać dostarczony wraz z certyfikatami, licencjami, deklaracjami zgodności CE, kartami gwarancyjnymi oraz
instrukcjami w języku polskim. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w oryginalnych opakowaniach producenta, na
których widoczne będzie logo i nazwa producenta, opis zawartości i numer katalogowy
5. Szczegółowy opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia
umowy: Wzór umowy załącznik nr 4 do Zaproszenia do negocjacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

32342100-3 - Słuchawki

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

39160000-1 - Meble szkolne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48620000-0 - Systemy operacyjne

48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pestar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922260137

7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza 15

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105274,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ciąg dalszy sekcji 3.1.1. ogłoszenia:
W przedmiotowym postępowaniu złożono tylko jedną ofertę która, podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5
ustawy PZP – treść oferty była niezgodna z warunkami zamówienia. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił
postępowanie w dniu 10.06.2025 r. na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP – wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający mając na względzie dyspozycję art. 305 pkt 2 ustawy PZP pozostawia bez zmian pierwotne warunki
zamówienia z unieważnionego postępowania prowadzonego w trybie podstawowym, w szczególności: opis przedmiotu
zamówienia, opis warunków udziału w postępowaniu, opis podstaw wykluczenia wykonawców oraz projektowane istotne
postanowienia umowy.
Mając na uwadze powyższe występuje podstawa do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt
2 ustawy PZP w zakresie powyższego zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.