Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00270898/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi odbioru, załadunku, transportu i utylizacji (unieszkodliwianiu) odpadów medycznych i przemysłowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewętrznych i Administracji w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690028840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 16
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrz@szpitalmsw.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfeca3af-f258-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi odbioru, załadunku, transportu i utylizacji (unieszkodliwianiu) odpadów medycznych i przemysłowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfeca3af-f258-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031881/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi odbioru, załadunku, transportu i utylizacji (unieszkodliwianiu) odpadów medycznych i przemysłowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z/ZZP.2375.7.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, załadunku transportu i utylizacji (unieszkodliwianiu) odpadów medycznych i przemysłowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności z:
- Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020 poz. 797 z późn. zm.) oraz na warunkach określonych w projekcie umowy,
- Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2020 poz. 10),
- Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26.11.2021 r. w sprawie unieszkodliwiania oraz magazynowania odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych (Dz. U. 2021 r., poz. 2245),
- Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych
(t.j. Dz.U. 2011 nr 227 poz. 1367 z późn. zm.).
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1742)
- Ustawą z dn. 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1973 z późn. zm.)
2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z miejsca zlokalizowanego na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Rzeszowie oraz zlokalizowanego na terenie Przychodni MSWiA w Krośnie.
3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru, załadunku, transportu i utylizacji (unieszkodliwianiu) odpadów medycznych i przemysłowych o kodach:
1) 15 01 10 - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone
2) 16 02 13 - Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wym. w 16 02 09 do 16 02 12
3) 16 02 14 - Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13
4) 16 06 04 - Baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03)
5) 18 01 01 - Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03)
6) 18 01 02 - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03)
7) 18 01 03 - Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82
8) 18 01 07 - Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, inne niż wymienione w 18 01 06
9) 18 01 09 - Leki inne niż wymienione w 18 01 08
10) 18 01 06 - Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne
11) 18 01 08 - Leki cytotoksyczne i cytostatyczne
12) 13 08 99 - Inne nie wymienione odpady
13) 08 01 12 - Odpady farb, lakierów i inne niż wymienione w 08 01 11
14) 15 02 03 - Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02
15) 18 01 04 - Inne odpady niż wymienione w 18 01 03
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 6 do SWZ) będący integralną częścią niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 677445,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 677445,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 677445,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAF EKOLOGIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 684-21-98-750
7.3.4) Miejscowość: Jedlicze
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 677445,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-02 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IV
- "Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na części".
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie- II postępowanie
- Teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie wraz z wyżywieniem i zakwaterowaniem
- Remont pomieszczeń - wymiana wykładziny, malowanie w budynku I/ZUS w Mielcu.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji niebezpiecznych odpadów wraz z dzierżawą kontenerów w Szpitalu Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim i Rydułtowach
- Usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych i żywnościowych ze szpitala w Mławie
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z placówek Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - drugie postępowanie
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych z jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2025
- Odbiór odpadów o kodzie 18 01 80 z jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o."
- Odbiór i termiczna utylizacja odpadów niebezpiecznych pochodzących z działalności służb medycznych oraz związanych z nimi badań działów Szpitala Powiatowego w Więcborku NOVUM-MED Sp. z o. o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.