eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiŚwiadczenie Specjalistycznych Usług Społecznych (SUO) w Gminie Aleksandrów Kujawski



Ogłoszenie z dnia 2025-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie Specjalistycznych Usług Społecznych (SUO) w Gminie Aleksandrów Kujawski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiejska Aleksandrów Kujawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-aleksandrowkujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl/8/strona-glowna-bip.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-aleksandrowkujawski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie Specjalistycznych Usług Społecznych (SUO) w Gminie Aleksandrów Kujawski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-819be4e8-50c6-4e47-adce-4dc597f65a98

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111194/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Świadczenie Specjalistycznych Usług Społecznych (SUO) w Gminie Aleksandrów Kujawski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

13. Zadanie finansowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, Tytuł Projektu „ Centrum Usług Społecznych w Gminie Aleksandrów Kujawski” nr FEKP08.24-IZ.00-0015/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442347

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2025.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Specjalistycznych Usług Opiekuńczych (SUO) dla osób dorosłych oraz dzieci, które spełniają kryteria kwalifikacyjne, w tym szczególności posiadające decyzję kierującą z Centrum Usług Społecznych w Gminie Aleksandrów Kujawski. Usługi te obejmą ok. 15 osób najbardziej potrzebujących.
2. Zamówienie podzielone jest na 2 części:
1) Część 1 zamówienia: Świadczenie Specjalistycznych Usług w zakresie wsparcia psychologicznego:
a) Wykonawca musi spełniać co najmniej następujące wymagania: posiadać wykształcenie wyższe psychologiczne, minimum 2 lata doświadczenia w realizacji usług zbliżonych do przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenia konsultacji psychologicznych, wsparcia psychologicznego lub terapii (np. praca z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi, w kryzysie, ofiarami przemocy, itp.).
b) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje:
- wstępną diagnozę i ocenę sytuacji;
- udział w tworzeniu Indywidualnych Ścieżek Wsparcia;
- udzielanie indywidualnych konsultacji i porad psychologicznych;
- motywowanie do podjęcia leczenia oraz informowanie o specjalistycznych placówkach oferujących pomoc;
- pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych – poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne;
- kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi;
- współpraca z rodziną – kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej;
- w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku;
- spotkania z psychologiem mogą być prowadzone w formie spotkań pojedynczych bądź cyklicznej terapii;
- prowadzenie dokumentacji udzielonego wsparcia zgodnie z wymogami projektu „Centrum Usług Społecznych w Gminie Aleksandrów Kujawski”;
- prowadzenie statystyki udzielanych porad i konsultacji;
- współpraca z innymi specjalistami udzielającymi specjalistycznych usług opiekuńczych;
- wydawanie zaświadczeń na wniosek uczestnika projektu;
- przestrzeganie tajemnicy służbowej;
- przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych.
c) Usługi świadczone będą w oparciu o umowę cywilno-prawną w miejscu zamieszkania osoby wspieranej.
d) świadczenie usług psychologicznych świadczone będzie szacunkowo łącznie 240 godzin, średnio ok 11 godzin miesięcznie, przez 22 miesiące dla osób najbardziej potrzebujących.
e) Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji określone zostały opisie przedmiotu zamówienia stanowiących załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
f) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312100-0 Usługi opieki dziennej
3. Celem zamówienia jest zapewnienie kompleksowego wsparcia osobom znajdującym się w sytuacjach kryzysowych, kompleksowego wsparcia osobom potrzebującym w szczególności doświadczającym przemocy lub jej zagrożenia.
4. Usługi odrębnie dla każdej części zamówienia świadczone będą od poniedziałku do piątku, w indywidualnych przypadkach, także w soboty, niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy. Jedna godzina usług jest równa jednej godzinie zegarowej, tj. 60 minut. Do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do mieszkania świadczeniobiorcy.
5. Świadczenie usług odbywać się będzie odrębnie dla każdej części zamówienia w godzinach określnych przez Zamawiającego w miejscu zamieszkania osoby wspieranej, przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. gdy brak realizacji usług może spowodować zagrożenie życia lub zdrowia również w soboty, niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminów wykonania usługi, w szczególności przesunięcia terminu rozpoczęcia i zakończenia wykonania usługi. O zmianie terminów Zamawiający będzie informował Wykonawcę na bieżąco, po uzyskaniu wiedzy o koniecznym przesunięciu.
7. Wykonawca jest zobowiązany odrębnie dla każdej części zamówienia do:
1) zapewnienia specjalistów, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
2) zagwarantowania zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi przez osoby wskazane w ofercie, po uzgodnieniu z Zamawiającym,
3) bieżącego informowania Zamawiającego o problemach w realizacji usługi (odwołaniu wizyt przez klientów, nieobecności na wizycie pomimo wcześniejszego zapisu) lub rezygnacji uczestnika z wsparcia oferowanego w ramach projektu,

8. Przedmiot zamówienia winien być świadczony z należytą starannością i zachowaniem najwyższych standardów.
9. Z uwagi na fakt, że zamówienie dotyczy m.in. pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 1802 ze zm.), Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców na tle Seksualnym (RSPTS). Zamawiający nie dopuszcza również realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Krajowym Rejestrze Karnym. Po podpisaniu umowy, Wykonawca przedstawi zaświadczenie osób świadczących usługi z Rejestru Sprawców na tle Seksualnym (RSPTS) lub Krajowego Rejestru Karnego.
10. Wspólny Słownik Zamówień (CPV).
85312100-0 Usługi opieki dziennej
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
79624000-4 Usługi w zakresie pozyskiwania personelu pielęgniarskiego
85141200-1 Usługi świadczone przez pielęgniarki

11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, szczególny charakter zamówienia, ponadto mając na uwadze względy formalne m. in. dotrzymanie wyznaczonego terminu realizacji zamówienia, ponadto logistyczne i techniczne, organizacyjne lub ekonomiczne dotyczące wykonania przedmiotu tegoż zamówienia. Wartość przedmiotowego zamówienia pozwala na udział małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu.

12. Podwykonawstwo
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia,
2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, na warunkach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ (Projekt umowy),
3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani,
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia,
5) Szczegółowe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Załączniku nr 4 do SWZ (Projekt umowy).
13. Zadanie finansowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, Tytuł Projektu „ Centrum Usług Społecznych w Gminie Aleksandrów Kujawski” nr FEKP08.24-IZ.00-0015/23.
4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, w okolicznościach o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Specjalistycznych Usług Opiekuńczych (SUO) dla osób dorosłych oraz dzieci, które spełniają kryteria kwalifikacyjne, w tym szczególności posiadające decyzję kierującą z Centrum Usług Społecznych w Gminie Aleksandrów Kujawski. Usługi te obejmą ok. 15 osób najbardziej potrzebujących.
2. Zamówienie podzielone jest na 2 części:
2) Część 2 zamówienia: Świadczenie Specjalistycznych Usług w zakresie usług pielęgniarskich:
a) Wykonawca musi spełniać co najmniej następujące wymagania: posiadać wykształcenie wyższe na kierunku pielęgniarstwo, minimum 2 lata doświadczenia w realizacji usług zbliżonych do przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie udzielania stałych porad prawnych klientom, w szczególności instytucjom pomocy społecznej lub innym podmiotom o podobnym charakterze, tj. udzielania wparcia pielęgniarskiego,
b) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje:
- pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
- uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,
- pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,
- pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,
- w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny,
- pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,
- pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych,
- udział w tworzeniu Indywidualnych Ścieżek Wsparcia,
- prowadzenie dokumentacji udzielonego wsparcia zgodnie z wymogami projektu „Centrum Usług Społecznych w Gminie Aleksandrów Kujawski”,
- prowadzenie statystyki udzielanych porad i konsultacji,
- współpraca z innymi specjalistami udzielającymi wsparcia w ramach specjalistycznych usług opiekuńczych,
- przestrzeganie tajemnicy służbowej,
- przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych.
c) Usługi świadczone będą w oparciu o umowę cywilno-prawną w miejscu zamieszkania osoby wspieranej.
d) świadczenie usług psychologicznych świadczone będzie szacunkowo łącznie 120 godzin, średnio ok. 5 godzin miesięcznie, przez 22 miesiące dla osób najbardziej potrzebujących.
e) Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji określone zostały opisie przedmiotu zamówienia stanowiących załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
f) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
79624000-4 Usługi w zakresie pozyskiwania personelu pielęgniarskiego
85312100-0 Usługi opieki dziennej
85141200-1 Usługi świadczone przez pielęgniarki

3. Celem zamówienia jest zapewnienie kompleksowego wsparcia osobom znajdującym się w sytuacjach kryzysowych, kompleksowego wsparcia osobom potrzebującym w szczególności doświadczającym przemocy lub jej zagrożenia.
4. Usługi odrębnie dla każdej części zamówienia świadczone będą od poniedziałku do piątku, w indywidualnych przypadkach, także w soboty, niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy. Jedna godzina usług jest równa jednej godzinie zegarowej, tj. 60 minut. Do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do mieszkania świadczeniobiorcy.
5. Świadczenie usług odbywać się będzie odrębnie dla każdej części zamówienia w godzinach określnych przez Zamawiającego w miejscu zamieszkania osoby wspieranej, przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. gdy brak realizacji usług może spowodować zagrożenie życia lub zdrowia również w soboty, niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminów wykonania usługi, w szczególności przesunięcia terminu rozpoczęcia i zakończenia wykonania usługi. O zmianie terminów Zamawiający będzie informował Wykonawcę na bieżąco, po uzyskaniu wiedzy o koniecznym przesunięciu.
7. Wykonawca jest zobowiązany odrębnie dla każdej części zamówienia do:
1) zapewnienia specjalistów, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
2) zagwarantowania zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi przez osoby wskazane w ofercie, po uzgodnieniu z Zamawiającym,
3) bieżącego informowania Zamawiającego o problemach w realizacji usługi (odwołaniu wizyt przez klientów, nieobecności na wizycie pomimo wcześniejszego zapisu) lub rezygnacji uczestnika z wsparcia oferowanego w ramach projektu,

8. Przedmiot zamówienia winien być świadczony z należytą starannością i zachowaniem najwyższych standardów.
9. Z uwagi na fakt, że zamówienie dotyczy m.in. pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 1802 ze zm.), Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców na tle Seksualnym (RSPTS). Zamawiający nie dopuszcza również realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Krajowym Rejestrze Karnym. Po podpisaniu umowy, Wykonawca przedstawi zaświadczenie osób świadczących usługi z Rejestru Sprawców na tle Seksualnym (RSPTS) lub Krajowego Rejestru Karnego.
10. Wspólny Słownik Zamówień (CPV).
85312100-0 Usługi opieki dziennej
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
79624000-4 Usługi w zakresie pozyskiwania personelu pielęgniarskiego
85141200-1 Usługi świadczone przez pielęgniarki

11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, szczególny charakter zamówienia, ponadto mając na uwadze względy formalne m. in. dotrzymanie wyznaczonego terminu realizacji zamówienia, ponadto logistyczne i techniczne, organizacyjne lub ekonomiczne dotyczące wykonania przedmiotu tegoż zamówienia. Wartość przedmiotowego zamówienia pozwala na udział małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu.

12. Podwykonawstwo
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia,
2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, na warunkach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ (Projekt umowy),
3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani,
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia,
5) Szczegółowe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Załączniku nr 4 do SWZ (Projekt umowy).
13. Zadanie finansowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, Tytuł Projektu „ Centrum Usług Społecznych w Gminie Aleksandrów Kujawski” nr FEKP08.24-IZ.00-0015/23.
4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, w okolicznościach o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79624000-4 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu pielęgniarskiego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 25200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Złożona oferta w dniu 03.10.2025 r. przez Wykonawcę Fundacja "Stop Wykluczeniu", Aleja Powstańców Wielkopolskich 164, 64-920 Piła – oferta nr 1 w zakresie części 1 zamówienia: Świadczenie Specjalistycznych Usług w zakresie wsparcia psychologicznego, nie spełnia warunków zamówienia w przedmiotowym zamówieniu.
Zamawiający zgodnie z zapisami SWZ działu 17. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert pkt. 2 Sposób przyznawania punktów ppkt. 2) doświadczenie zawodowe „D” – „W celu potwierdzenia wykonania usługi dotyczącej świadczenia usług specjalistycznych dla osób w trudnych sytuacjach życiowych, należy dołączyć do oferty dowody, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego projekty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.”
Wykonawca w formularzu oferty wskazał zrealizowanie 2 usług dotyczących świadczenia usług specjalistycznych dla osób w trudnych sytuacjach życiowych, ale nie dołączył do oferty dowodów w postaci np. referencji lub innych dokumentów.
Wobec powyższego oferta zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia wpłynęła tylko 1 oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W związku z tym, iż została złożona tylko 1 oferta, która podlega odrzuceniu a nie złożono w postępowaniu o udzielenie zamówienia żadnej kolejnej oferty zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Złożona oferta w dniu 03.10.2025 r. przez Wykonawcę Fundacja "Stop Wykluczeniu", Aleja Powstańców Wielkopolskich 164, 64-920 Piła – oferta nr 1 w zakresie części 2 zamówienia: Świadczenie Specjalistycznych Usług w zakresie usług pielęgniarskich, nie spełnia warunków zamówienia w przedmiotowym zamówieniu.
Zamawiający zgodnie z zapisami SWZ działu 17. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert pkt. 2 Sposób przyznawania punktów ppkt. 2) doświadczenie zawodowe „D” – „W celu potwierdzenia wykonania usługi dotyczącej świadczenia usług specjalistycznych dla osób w trudnych sytuacjach życiowych, należy dołączyć do oferty dowody, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego projekty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.”
Wykonawca w formularzu oferty wskazał zrealizowanie 1 usługi dotyczącej świadczenia usług specjalistycznych dla osób w trudnych sytuacjach życiowych, ale nie dołączył do oferty dowodów w postaci np. referencji lub innych dokumentów.
Wobec powyższego oferta zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia wpłynęła tylko 1 oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W związku z tym, iż została złożona tylko 1 oferta, która podlega odrzuceniu a nie złożono w postępowaniu o udzielenie zamówienia żadnej kolejnej oferty zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.