Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00243219/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-23
- 2021/BZP 00260166/01 - Wynik z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00260711/01 - Wynik z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00312813/01 - Wynik z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Szkolenia z zakresu systemów informatycznych wykorzystywanych w Bibliotece”– 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowicka 27
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zubelm@uek.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.uek.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/uek.krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Szkolenia z zakresu systemów informatycznych wykorzystywanych w Bibliotece”– 4 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d2dd4a1-33df-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010744/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługi szkoleniowe dla Biblioteki Głównej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych, na podstawie umowy o numerze POWR.03.05.00-00-Z217/18.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243219/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.201.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 57182,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla kadry administracyjnej Biblioteki UEK pn.: “Administrowanie serwerem Apache Tomcat” z testem sprawdzającym nabyte umiejętności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – część 1 oraz załączniku nr 4 – wzór Umowy do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15245,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla kadry administracyjnej Biblioteki UEK pn.: Szkolenie „Programowanie w języku Java” z testem sprawdzającym nabyte umiejętności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – Część 2 oraz załączniku nr 4 – wzór Umowy do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13480,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla kadry administracyjnej Biblioteki UEK pn.: Szkolenie “CSS (Cascading Style Sheets) + PHP (Hypertext Preprocessor)” z testem sprawdzającym nabyte umiejętności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – część 3 oraz załączniku nr 4 – wzór Umowy do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 17075,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla kadry administracyjnej Biblioteki UEK pn.: Szkolenie “JavaScript (czyli skryptowego języka programowania, stosowanego na stronach internetowych)” z testem sprawdzającym nabyte umiejętności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia – część 4 oraz załączniku nr 4 – wzór Umowy do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15277,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Innowacyjnej Edukacji Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982251451
7.3.3) Ulica: ul. Robotnicza 42A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-608
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- "Remont szatni funkcjonariuszy w budynku biura przepustek Aresztu Śledczego w Krakowie etap II "
- Usługa serwisowania sprzętu laboratoryjnego
- Roboty remontowe i inwestycyjne w budynku DS-2 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- 135.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie odtworzenia stolarki okiennej w budynku Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie przy Al. Mickiewicza 22.
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu urządzeń do podczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z procesu waloryzacji i sezonowania odpadu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI COACHA
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.