Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00233266/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00315838/01 - Wynik z dnia 2025-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wyposażenia, w tym sprzętu i aparatury medycznej do Apteki Szpitalnej w SPZZOZ – Szpital w Iłży”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - SZPITAL W IŁŻY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670902293
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bodzentyńska 17
1.5.2.) Miejscowość: Iłża
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eunijne@szpitalilza.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalilza.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5269257b-bd04-42ee-9571-1786429d4c331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wyposażenia, w tym sprzętu i aparatury medycznej do Apteki Szpitalnej w SPZZOZ – Szpital w Iłży”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5269257b-bd04-42ee-9571-1786429d4c33
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00142827/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia, sprzętu i aparatury do Apteki Szpitalnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233266
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-07-2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121230,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Lodówka medyczna z monitoringiem i zapisem temperatury na dedykowanym komputerze4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10389,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Loża z nawiewem laminarnym z wyposażeniem4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21507,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Unguator automatyczny z wyposażeniem4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9832,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Digestorium z wyposażeniem4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8791,03 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Autoklaw z wyposażeniem4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 14764,98 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 Lodówko-zamrażarka medyczna z monitoringiem i zapisem temperatury na dedykowanym komputerze4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 26655,17 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 Sterylizator z wyposażeniem4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11845,6 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 Sejf antywłamaniowy ognioodporny na narkotyki i środki psychotropowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8799,42 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 Krzesła, stołki4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 3717,68 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Częśc 10 Wózki4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 1660,56 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 Lodówka mała4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1352,67 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Częśc 12 Szafa aktowa4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 1913,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12434,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12434,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12434,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Greenpol” Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 929 010 03 34
7.3.3) Ulica: Ul. S. Żeromskiego 10/4
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-066
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GREENPOL" INSTYTUT KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"GREENPOL" INSTYTUT KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12434,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI IŁŻA
- Remont budynku położonego na działce nr 306/1 w Iłży przy ul. Podzamcze w ramach zadania: Utworzenie Centrum Integracji Społecznej
- Modernizacja dachu w budynku Internatu i Sali Gimnastycznej w Zespole Szkół i Placówek w Chwałowicach.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych i przedszkolnych
- Zakup wyposażenia, w tym sprzętu i aparatury medycznej do Apteki Szpitalnej w SPZZOZ - Szpital w Iłży
- Budowa drogi wewnętrznej o nr ewid. działki 165, obręb Płudnica, gmina Iłża.-etap I
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Iłża
więcej: przetargi IŁŻA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz sprzętu AGD do Muzeum Biwy Warszawskiej w Ossowie.
- "Dostawa wyposażenia do Klubu Dziecięcego w Gminie Wysokie"
- Dostawa diatermii chirurgicznej z systemem zamykania naczyń
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
- Dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem AGD i innym podstawowym wyposażeniem Klubu Malucha w Gminie Baruchowo
- Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego, urządzeń do wsparcia procesów dydaktycznych, wyposażenie gabinetu EEG Biofeedback w Gminie Sułoszowa
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.