eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystra › Dostawa i montaż urządzeń technologicznych: stacji sprężonego powietrza oraz stacji magazynowania i dozowania podchlorynu sodu



Ogłoszenie z dnia 2022-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń technologicznych: stacji sprężonego powietrza oraz stacji magazynowania i dozowania podchlorynu sodu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2

1.5.2.) Miejscowość: Bystra

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.szpitalbystra.pl/?id=885&mode=0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż urządzeń technologicznych: stacji sprężonego powietrza oraz stacji magazynowania i dozowania podchlorynu sodu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30d771ac-fd1c-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022061/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa i montaż urządzeń stacji zgazowania i rozprężania tlenu medyczn.: zbiorników tlenu medyczn.ciekłego wraz z parownicami w ramach projektu Rozbudowa i moderniz. inst. tlen. w związku z COVID-19

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241932/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 25/Dz.ZPI/380/14/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń instalacji technologicznych realizowana w ramach projektu
inwestycyjnego: „Poprawa jakości, zwiększenie dostępności oraz zapewnienie kompleksowej opieki medycznej w zakresie
leczenia stacjonarnego chorób płuc oraz chorób wieku podeszłego w regionie śląskim w Centrum Pulmonologii i
Torakochirurgii w Bystrej”, w ramach zadania nr 1 dostawy i montażu stacji sprężonego powietrza – zestaw urządzeń jednej
stacji – 1 kpl. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być zgodny z opisami wyspecyfikowanymi w załączniku nr
2 do SWZ – formularz szczegółowych parametrów technicznych asortymentu oraz z zapisami rozdz. II SWZ Wymagania
Stawiane Wykonawcy - ust. 1 Przedmiot zamówienia.
Obowiązek uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z
przeznaczeniem dla wszystkich uczestników. Zamawiający zapewnił dostępność przedmiotu zamówienia dla wszystkich
upoważnionych użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, poprzez jego ogólnodostępność.
Rozwiązania równoważne: Opisane w dokumentacji zamówienia materiały i urządzenia są standardem oczekiwanym przez
Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych/ równoważnych (w przypadku
podania znaku towarowego lub producenta), jednak o parametrach i jakości nie gorszych od posiadanych przez materiały i urządzenia zaproponowane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42120000-6 - Pompy i sprężarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42123000-7 - Sprężarki

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń instalacji technologicznych realizowana w ramach projektu
inwestycyjnego: „Poprawa jakości, zwiększenie dostępności oraz zapewnienie kompleksowej opieki medycznej w zakresie
leczenia stacjonarnego chorób płuc oraz chorób wieku podeszłego w regionie śląskim w Centrum Pulmonologii i
Torakochirurgii w Bystrej”, w ramach zadania nr 2 dostawy i montażu stacji magazynowania i dozowania podchlorynu sodu
– zestaw urządzeń składający się z dwóch stacji – 1 kpl. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być zgodny z
opisami wyspecyfikowanymi w załączniku nr 2 do SWZ – formularz szczegółowych parametrów technicznych asortymentu
oraz z zapisami rozdz. II SWZ Wymagania Stawiane Wykonawcy - ust. 1 Przedmiot zamówienia.
Obowiązek uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z
przeznaczeniem dla wszystkich uczestników. Zamawiający zapewnił dostępność przedmiotu zamówienia dla wszystkich
upoważnionych użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, poprzez jego ogólnodostępność.
Rozwiązania równoważne: Opisane w dokumentacji zamówienia materiały i urządzenia są standardem oczekiwanym przez
Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych/ równoważnych (w przypadku
podania znaku towarowego lub producenta), jednak o parametrach i jakości nie gorszych od posiadanych przez materiały i
urządzenia zaproponowane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42120000-6 - Pompy i sprężarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42122000-0 - Pompy

4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146023,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286869,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146023,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "AGINEX" PPHU Paweł Trzmielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072340790

7.3.3) Ulica: Złotych Kłosów

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146023,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOWOMA Iwona Regulska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141433066

7.3.3) Ulica: Rwańska

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.