eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babice › Przebudowa drogi gminnej ul. Zakopiańskiej w km 0+058,85 do km 0+708,12 w miejscowości Babice



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Zakopiańskiej w km 0+058,85 do km 0+708,12
w miejscowości Babice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56

1.5.2.) Miejscowość: Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6134 013

1.5.8.) Numer faksu: 32 6134 002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53a05aaf-e5f5-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej ul. Zakopiańskiej w km 0+058,85 do km 0+708,12
w miejscowości Babice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53a05aaf-e5f5-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037602/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej ul. Zakopiańskiej w km 0+058,85 do km 0+708,12 w miejscowości Babice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252500

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Wb.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1847215,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:

I etap: Prace polegające na przebudowie drogi gminnej ul. Zakopiańskiej w km 0+058,85 do km 0+708,12 w miejscowości Babice oraz wymianie nawierzchni jezdni od skrzyżowania z ul. Królowej Jadwigi w kierunku skrzyżowania z DW 780 wraz z przebudową lub zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej tj.:

1) budowę instalacji odwadniającej Ø 315 w km 00+110,05 do 00+374,05 oraz w km 00+488,95 do 00+704,18;
2) budowę chodnika na całym odcinku w km 0+058,85 do km 0+708,12;
3) wymianę nawierzchni jezdni od skrzyżowania z ul. Królowej Jadwigi w kierunku skrzyżowania z DW 780 wraz z przebudową lub zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej,
4) przebudowę zjazdów z przedmiotowej drogi gminnej,
5) wykonanie oznakowania drogowego.


II etap: Prace polegające na modernizacji nawierzchni jezdni na dwóch odcinkach od ul. Krakowskiej do ul. Królowej Jadwigi oraz od sklepu Biedronka do nowego asfaltu przed rondem w Gminie Babice, w skład których wchodzą:

1) prace przygotowawcze,
2) frezowanie nawierzchni gr. 8 cm,
3) regulacja studzienek, urządzeń podziemnych,
4) oczyszczenie nawierzchni drogowych,
5) skropienie nawierzchni asfaltem,
6) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną – wyrównanie mieszanką AC 16W Gr. 5 cm,
7) skropienie nawierzchni asfaltem,
8) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych AC11 S – warstwa ścieralna po zagęszczeniu gr. 4 cm.


Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 100 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych):
Dokumentacja projektowa na podstawie, której realizowane będzie zamówienie wykonana została zgodnie ze standardami i obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, a w szczególności z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych.

W zakresie niezbędnych prac do wykonania należy również:
a) zapewnienie obsługi geodezyjnej zadania wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanych robót budowlanych,
b) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu (przed rozpoczęciem prac dostarczyć Zamawiającemu),
c) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, który powinien być wykorzystany przez kierownika budowy/ robót w trakcie wykonywania robót,
d) opracowanie miesięcznego harmonogramu realizacji prac zaakceptowanego przez Zamawiającego stanowiący załącznik do umowy,
e) urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy,
f) uporządkowanie i odtworzenie terenu naruszonego w trakcie prowadzonych robót,
g) umieszczenie tablicy informacyjnej dostarczonej przez Zamawiającego w miejscu realizacji zadania najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowlanych,
h) pokrycie kosztów w przypadku zniszczenia punktów geodezyjnych,
i) współpraca z wyznaczonym przez Zamawiającego Inspektorem Nadzoru w zakresie oceny prac budowlanych oraz dokumentacji powykonawczej.


4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:

1) Załącznik Nr 2 do SWZ - dokumentacja techniczna
2) Załącznik Nr 3 do SWZ - przedmiar robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2031990,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2473588,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2031990,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 944 18 60 340

7.3.3) Ulica: ul. I. Krasickiego 18A

7.3.4) Miejscowość: Alwernia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-566

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2031990,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.