Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00252500/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00316346/01 - Wynik z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi gminnej ul. Zakopiańskiej w km 0+058,85 do km 0+708,12
w miejscowości Babice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Krakowska 56
1.4.2.) Miejscowość: Babice
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-551
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.7.) Numer telefonu: 32 6134 013
1.4.8.) Numer faksu: 32 6134 002
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@babice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252695
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00252500
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I etap: Prace polegające na przebudowie drogi gminnej ul. Zakopiańskiej w km 0+058,85 do km 0+708,12 w miejscowości Babice oraz wymianie nawierzchni jezdni od skrzyżowania z ul. Królowej Jadwigi w kierunku skrzyżowania z DW 780 wraz z przebudową lub zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej tj.:
1) budowę instalacji odwadniającej Ø 315 w km 00+110,05 do 00+374,05 oraz w km 00+488,95 do 00+704,18;
2) budowę chodnika na całym odcinku w km 0+058,85 do km 0+708,12;
3) wymianę nawierzchni jezdni od skrzyżowania z ul. Królowej Jadwigi w kierunku skrzyżowania z DW 780 wraz z przebudową lub zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej,
4) przebudowę zjazdów z przedmiotowej drogi gminnej,
5) wykonanie oznakowania drogowego.
II etap: Prace polegające na remoncie nawierzchni jezdni na dwóch odcinkach od ul. Krakowskiej do ul. Królowej Jadwigi oraz od sklepu Biedronka do nowego asfaltu przed rondem w Gminie Babice, w skład których wchodzą:
1) prace przygotowawcze,
2) frezowanie nawierzchni gr. 8 cm,
3) regulacja studzienek, urządzeń podziemnych,
4) oczyszczenie nawierzchni drogowych,
5) skropienie nawierzchni asfaltem,
6) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną – wyrównanie mieszanką AC 16W Gr. 5 cm,
7) skropienie nawierzchni asfaltem,
8) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych AC11 S – warstwa ścieralna po zagęszczeniu gr. 4 cm.
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 100 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych):
Dokumentacja projektowa na podstawie, której realizowane będzie zamówienie wykonana została zgodnie ze standardami i obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, a w szczególności z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych.
W zakresie niezbędnych prac do wykonania należy również:
a) zapewnienie obsługi geodezyjnej zadania wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanych robót budowlanych,
b) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu (przed rozpoczęciem prac dostarczyć Zamawiającemu),
c) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, który powinien być wykorzystany przez kierownika budowy/ robót w trakcie wykonywania robót,
d) opracowanie miesięcznego harmonogramu realizacji prac zaakceptowanego przez Zamawiającego stanowiący załącznik do umowy,
e) urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy,
f) uporządkowanie i odtworzenie terenu naruszonego w trakcie prowadzonych robót,
g) umieszczenie tablicy informacyjnej dostarczonej przez Zamawiającego w miejscu realizacji zadania najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowlanych,
h) pokrycie kosztów w przypadku zniszczenia punktów geodezyjnych,
i) współpraca z wyznaczonym przez Zamawiającego Inspektorem Nadzoru w zakresie oceny prac budowlanych oraz dokumentacji powykonawczej.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
1) Załącznik Nr 2 do SWZ - dokumentacja techniczna
2) Załącznik Nr 3 do SWZ - przedmiar robót
Po zmianie:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I etap: Prace polegające na przebudowie drogi gminnej ul. Zakopiańskiej w km 0+058,85 do km 0+708,12 w miejscowości Babice oraz wymianie nawierzchni jezdni od skrzyżowania z ul. Królowej Jadwigi w kierunku skrzyżowania z DW 780 wraz z przebudową lub zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej tj.:
1) budowę instalacji odwadniającej Ø 315 w km 00+110,05 do 00+374,05 oraz w km 00+488,95 do 00+704,18;
2) budowę chodnika na całym odcinku w km 0+058,85 do km 0+708,12;
3) wymianę nawierzchni jezdni od skrzyżowania z ul. Królowej Jadwigi w kierunku skrzyżowania z DW 780 wraz z przebudową lub zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej,
4) przebudowę zjazdów z przedmiotowej drogi gminnej,
5) wykonanie oznakowania drogowego.
II etap: Prace polegające na modernizacji nawierzchni jezdni na dwóch odcinkach od ul. Krakowskiej do ul. Królowej Jadwigi oraz od sklepu Biedronka do nowego asfaltu przed rondem w Gminie Babice, w skład których wchodzą:
1) prace przygotowawcze,
2) frezowanie nawierzchni gr. 8 cm,
3) regulacja studzienek, urządzeń podziemnych,
4) oczyszczenie nawierzchni drogowych,
5) skropienie nawierzchni asfaltem,
6) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną – wyrównanie mieszanką AC 16W Gr. 5 cm,
7) skropienie nawierzchni asfaltem,
8) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych AC11 S – warstwa ścieralna po zagęszczeniu gr. 4 cm.
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 100 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych):
Dokumentacja projektowa na podstawie, której realizowane będzie zamówienie wykonana została zgodnie ze standardami i obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, a w szczególności z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych.
W zakresie niezbędnych prac do wykonania należy również:
a) zapewnienie obsługi geodezyjnej zadania wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanych robót budowlanych,
b) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu (przed rozpoczęciem prac dostarczyć Zamawiającemu),
c) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, który powinien być wykorzystany przez kierownika budowy/ robót w trakcie wykonywania robót,
d) opracowanie miesięcznego harmonogramu realizacji prac zaakceptowanego przez Zamawiającego stanowiący załącznik do umowy,
e) urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy,
f) uporządkowanie i odtworzenie terenu naruszonego w trakcie prowadzonych robót,
g) umieszczenie tablicy informacyjnej dostarczonej przez Zamawiającego w miejscu realizacji zadania najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowlanych,
h) pokrycie kosztów w przypadku zniszczenia punktów geodezyjnych,
i) współpraca z wyznaczonym przez Zamawiającego Inspektorem Nadzoru w zakresie oceny prac budowlanych oraz dokumentacji powykonawczej.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
1) Załącznik Nr 2 do SWZ - dokumentacja techniczna
2) Załącznik Nr 3 do SWZ - przedmiar robót
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2157K w miejscowości Pielgrzymowice w km 3+407,91 - km 4+150,95"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.