Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00286926/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095615
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sędziejowice - Kolonia 10
1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice-Kolonia
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zsckrsedziejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrgrabski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7acebdca-7b0f-44f6-b39a-52dadbb992c51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie pracowni Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7acebdca-7b0f-44f6-b39a-52dadbb992c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr FELD.08.08-IZ.00-0110/23 pn „ZSCKR w Sędziejowicach wspiera uczniów” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286926
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.2.10/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa profesjonalnego drona do rolnictwa precyzyjnego z zestawem, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ- OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.5.) Wartość części: 84800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa profesjonalnego drona rolniczego do oprysków z zestawem, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ- OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.5.) Wartość części: 84833,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa profesjonalnego drona, zestaw dodatkowych baterii oraz oprogramowania do mapowania terenu dożywotnio, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ- OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
48326000-9 - Pakiety oprogramowania do odwzorowywania
48510000-6 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 46397 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oprogramowania do projektowania dla architektury krajobrazu, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ- OPZ4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48326000-9 - Pakiety oprogramowania do odwzorowywania
48510000-6 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 19421,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odniesieniu do części I postępowania podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 255 pkt 3) w zw. z art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1320), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie – lub część postępowania – o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W niniejszym postępowaniu, w zakresie cz. I postępowania zostały złożone dwie oferty.
Oferta z najniższą ceną obejmuje cenę w wysokości 110 700,00 PLN, zaś cena wynikająca z oferty, która uznana zostałaby za najkorzystniejszą z uwagi na najwyższy wynik punktowy przy uwzględnieniu drugiego z kryteriów oceny ofert, wynosi 148 513,00 PLN. Kwota, którą Zamawiający dysponuje z przeznaczeniem na sfinansowanie cz. I postępowania, której nie może zwiększyć, stanowi: 84 800,00 PLN brutto.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odniesieniu do cz. II postępowania podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 255 pkt 2) w zw. z art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1320), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie – lub część postępowania – o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W ramach części II postępowania została złożona tylko jedna oferta, została ona odrzucona.
Niezależnie od powyższego, także w przypadku, gdyby oferta nie została odrzucona, wynikająca z niej cena przekracza kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia w ramach cz. II postępowania – cena oferty wynosi 86 100,00 PLN, zaś kwota, którą Zamawiający dysponuje wynosi 84 833,10 PLN – co stanowi odrębną podstawę unieważnienia postępowania przewidzianą brzmieniem art. 255 pkt 3) w zw. z art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1320).
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odniesieniu do części III postępowania podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 255 pkt 3) w zw. z art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1320), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie – lub część postępowania – o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W zakresie cz. III oferta najkorzystniejsza obejmuje cenę w wysokości 68 144,46 PLN. Kwota, którą Zamawiający dysponuje z przeznaczeniem na sfinansowanie cz. III postępowania, której nie może zwiększyć, stanowi: 46 397,00 PLN brutto.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach części IV. postępowania nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1) w zw. z art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1320), Zamawiający unieważnia postępowanie – lub część postępowania – o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI SĘDZIEJOWICE-KOLONIA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "ZSCKR w Sędziejowicach wspiera uczniów"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie teoretycznego i praktycznego kursu na prawo jazdy kat. B dla uczniów ZSCKR w Sędziejowicach
więcej: przetargi SĘDZIEJOWICE-KOLONIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Systemu PZGiK o nowe e-usługi do prowadzenia bazy danych GESUT oparte również o model 3D.
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla gminy Suchy Dąb realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonanie wraz z montażem dwóch automatów biletowych stacjonarnych do sprzedaży biletów na terenie Miasta Zielona Góra
- Dostawa oprogramowania komputerowego I
- "Dostarczenie i wsparcie w bieżącym utrzymaniu (aktualizacji) oprogramowania do modelowania ruchu i sieci publicznego transportu zbiorowego"
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania z usługą wdrożenia
więcej: Bezzałogowe statki powietrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.