eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³oPRZETWORZENIE POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO DO POSTACI CYFROWEJ, W CELU UTWORZENIA BAZY DANYCH BDOT500 DLA MIASTA KO£O



Og³oszenie z dnia 2025-07-09

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
PRZETWORZENIE POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO DO POSTACI CYFROWEJ, W CELU UTWORZENIA BAZY DANYCH BDOT500 DLA MIASTA KO£O

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Kolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620839

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 21/23

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@starostwokolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.starostwokolskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZETWORZENIE POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO DO POSTACI CYFROWEJ, W CELU UTWORZENIA BAZY DANYCH BDOT500 DLA MIASTA KO£O

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-82dde582-7139-4f0c-9b53-86a18e88b2de

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00315651

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl oraz poczta elektroniczna zp@starostwokolskie.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± faksem, drog± elektroniczn± (poczta elektroniczna) lub poprzez Platformê Zakupow±,
2) o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje oraz pytania kierowane do Zamawiaj±cego przekazywane za pomoc± faksu nale¿y kierowaæ na nr faksu Zamawiaj±cego podany na stronie tytu³owej SWZ,
3) o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje oraz pytania do Zamawiaj±cego przekazywane za pomoc± poczty elektronicznej nale¿y kierowaæ na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego podany na stronie tytu³owej SWZ,
4) ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt otrzymania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz innych informacji przekazanych za pomoc± faksu lub poczt± elektroniczn±.
5) Ofertê oraz dokumenty, które siê na ni± sk³adaj± nale¿y opatrzeæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym b±d¼ podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobê/y upowa¿nion±/e do reprezentowania wykonawcy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): klauzula informacyjna zawarta w rozdziale XXXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.12.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przetworzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego do postaci cyfrowej, w celu utworzenia bazy danych BDOT500 dla miasta Ko³o.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± Warunki Techniczne za³±czone do swz.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71355000-1 - Us³ugi pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-05

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za kryterium „cena zamówienia” bêd± liczone dla wszystkich zadañ wg nastêpuj±cego wzoru:

C = (Cn : Cb) x waga

gdzie:
C - ilo¶æ punktów przyznana danej ofercie,
Cn – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
Cb - cena oferty badanej,
Waga – 60


Punkty przyznawane za kryterium „okres gwarancji na wykonanie robót” bêd± liczone dla wszystkich zadañ nastêpuj±co:

2 lata gwarancji 0 pkt
3 lata gwarancji 2 pkt
4 lata gwarancji 5 pkt
5 lat gwarancji 10 pkt

Waga – 10.

Punkty przyznawane za kryterium „termin wykonania us³ugi” – przyznawane bêd± nastêpuj±co:

Termin wykonania Liczba punktów
Od 28 listopada do 5 grudnia 2025 0 pkt
Od 21-27 listopada 2025 10 pkt
Do 20 listopada 2025 20 pkt

Waga - 20

Punkty przyznawane za kryterium „okres gwarancji na wykonanie robót” bêd± liczone dla wszystkich zadañ nastêpuj±co:

Rozszerzenie giv Liczba punktów
bez rozszerzenia giv 0 pkt
z rozszerzeniem giv 10 pkt

Waga - 10

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: format przekazania danych rozszerzenie giv

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
- wykaz us³ug, jedna robota to¿sama z przedmiotem zamówienia

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz us³ug obejmuj±cych wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie licz±c od z³o¿enia oferty 1 (jednej) roboty o warto¶ci co najmniej 30.000,00 z³ brutto ka¿da, to¿samej z przedmiotem zamówienia (tj. sam BDOT500 albo ³±cznie BDOT500 plus GESUT) - na Za³±czniku Nr 4 wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e us³uga zosta³a wykonana lub jest wykonywana z nale¿yt± staranno¶ci± (przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przed podmiot na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane lub wykonywane. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy),

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) wype³niony druk o nazwie „OFERTA”,
2) o¶wiadczenia zgodnie z za³±cznikiem 1, (dokument sk³ada wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci, - w zakresie jakim ich dotyczy),
3) zobowi±zanie podmiotu trzeciego zgodnie z za³±cznikiem nr 2,
4) dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienia osób podpisuj±cych ofertê Wykonawcy do dzia³ania w jego imieniu – pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy). Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one albo w formie orygina³u albo uwierzytelnionej notarialnie kopii,
5) pe³nomocnictwo do sk³adania oferty ³±cznej w zakresie okre¶lonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, je¿eli jest wymagane,
6) podwykonawstwo zgodnie z za³±cznikiem nr 3 (je¿eli dotyczy). Podwykonawca sk³ada tylko o¶wiadczenie zgodne z za³±cznikiem nr 1 w czê¶ci go dotycz±cej,
7) konsorcja/spó³ki cywilne – sk³adaj± dokumenty zgodnie z ust.4 niniejszego rozdzia³u oraz rozdzia³u XXIV ust 6. (za³±cznik nr 5)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Postanowienia dotycz±ce wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spó³ki cywilne):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia,
2) je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej Wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy za¿±da w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia,
3) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo/upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawi¬cieli ka¿dego z Wykonawców winno byæ do³±czone do oferty,
4) ka¿dy podmiot oferty wspólnej zobowi±zany jest do³±czyæ odpowiednie o¶wiadczenia i dokumenty zgodnie z ust. 1,
5) podmiot wiod±cy wskazany w umowie (lider) przedk³adaj±cy ofertê zobowi±zany jest do przed³o¿enia druku „OFERTA”, o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa jest w ust.1,
6) w przypadku wspólników spó³ki cywilnej, którzy wspólnie z³o¿± podpisy, zarówno pod drukiem „OFERTA”, jak i pod za³±czonymi o¶wiadczeniami i dokumentami, nie ma obowi±zku sk³adania dodatkowego pe³nomocnictwa okre¶laj±cego pe³nomocnika wspólników, czy te¿ lidera konsorcjum.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

rodzaj i zakres zmian zosta³ opisany w projekcie umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-17 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-17 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin wykonania oraz gwarancja s± jednocze¶nie kryteriami oceny ofert

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.