Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00269725/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przytoczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rokitniańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957494310
1.5.8.) Numer faksu: 957489113
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f5f36ec-46ad-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314089
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003403/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269725/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy polegającej na „Dostawie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje zakup i dostawę energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego. Szacunkowe (prognozowane) zużycie energii [kWh] w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. wynosi 438 921 kWh, z czego:
a) w grupie taryfowej – C11 – 106 144 kWh,
b) w grupie taryfowej – C11o – 7 755 kWh,
c) w grupie taryfowej – C12a – 11 799 kWh,
d) w grupie taryfowej – C12b – 217 451 kWh,
e) w grupie taryfowej – C21 – 87 805 kWh,
f) w grupie taryfowej – G11 – 7 967 kWh,
3. Rozliczenie dostarczanej energii nastąpi na podstawie faktycznej ilości zużytych kWh.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz punktów poboru energii - zawarty jest w załączniku nr 8 stanowiącym integralną część niniejszej SWZ.
5. Powyższe dane dotyczące poboru energii mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie ok. (+/-)10%.
6. W ramach udzielonego przy zawarciu umowy pełnomocnictwa Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.
7. Gmina Przytoczna – jako Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie Porozumienia, w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych tj.: Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Wierzbnie, Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Kusocińskiego w Przytocznej oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Przytocznej. Gmina Przytoczna działając w imieniu własnym oraz powyższych jednostek organizacyjnych, zawrze umowę wynikającą z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
1) jednorodny przedmiot zamówienia jakim jest dostawa energii elektrycznej;
2) potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia;
3) celem niniejszego postępowania jest wskazanie zbiorczego wolumenu zapotrzebowania na energię elektryczną Gminy Przytoczna, aby uzyskać status atrakcyjnego i stabilnego klienta dla Wykonawców przystępujących do postępowania, dzięki czemu oczekiwanym jest uzyskanie korzystnych cen za kWh w porównaniu do cen obowiązujących indywidualnych odbiorców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneZamawiający zgodnie z art. 263 P.z.p., unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w dniu 30.11.2021 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: „Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.” o czym poinformował wszystkich wykonawców. W dniu 06.12.2021 r. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, złożył oświadczenie o odstąpieniu od woli zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 7 - unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii cieplnej do Budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów
- Zakup energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb WOSiR Szelment sp. z o.o.
- Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby RCKiK w Szczecinie
- "Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kobylin i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.08.2024 r. do 31.07.2026 r."
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. wraz z odkupem nadwyżki energii elektrycznej wytworzonej w OZE w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.