eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna › Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przytoczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rokitniańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957494310

1.5.8.) Numer faksu: 957489113

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f5f36ec-46ad-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003403/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269725/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy polegającej na „Dostawie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r”.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje zakup i dostawę energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego. Szacunkowe (prognozowane) zużycie energii [kWh] w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. wynosi 438 921 kWh, z czego:
a) w grupie taryfowej – C11 – 106 144 kWh,
b) w grupie taryfowej – C11o – 7 755 kWh,
c) w grupie taryfowej – C12a – 11 799 kWh,
d) w grupie taryfowej – C12b – 217 451 kWh,
e) w grupie taryfowej – C21 – 87 805 kWh,
f) w grupie taryfowej – G11 – 7 967 kWh,
3. Rozliczenie dostarczanej energii nastąpi na podstawie faktycznej ilości zużytych kWh.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz punktów poboru energii - zawarty jest w załączniku nr 8 stanowiącym integralną część niniejszej SWZ.
5. Powyższe dane dotyczące poboru energii mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie ok. (+/-)10%.
6. W ramach udzielonego przy zawarciu umowy pełnomocnictwa Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.
7. Gmina Przytoczna – jako Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie Porozumienia, w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych tj.: Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Wierzbnie, Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Kusocińskiego w Przytocznej oraz Gminnego Ośrodka Kultury w Przytocznej. Gmina Przytoczna działając w imieniu własnym oraz powyższych jednostek organizacyjnych, zawrze umowę wynikającą z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
1) jednorodny przedmiot zamówienia jakim jest dostawa energii elektrycznej;
2) potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia;
3) celem niniejszego postępowania jest wskazanie zbiorczego wolumenu zapotrzebowania na energię elektryczną Gminy Przytoczna, aby uzyskać status atrakcyjnego i stabilnego klienta dla Wykonawców przystępujących do postępowania, dzięki czemu oczekiwanym jest uzyskanie korzystnych cen za kWh w porównaniu do cen obowiązujących indywidualnych odbiorców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Zamawiający zgodnie z art. 263 P.z.p., unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w dniu 30.11.2021 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: „Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.” o czym poinformował wszystkich wykonawców. W dniu 06.12.2021 r. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, złożył oświadczenie o odstąpieniu od woli zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 7 - unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.