eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › 4WOG.1200.2712.38.2022 Roboty budowlane w podziale na 5 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
4WOG.1200.2712.38.2022 Roboty budowlane w podziale na 5 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/4wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

4WOG.1200.2712.38.2022 Roboty budowlane w podziale na 5 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a365d6f4-f799-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041063/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.48 K-3729 Krapkowice; Remont budynku nr 45, 46, 47, 49

1.1.59 K-2544 WKU Kędzierzyn-Koźle; Remont budynku nr 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234736/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4WOG.1200.2712.38.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1321117,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane podzielone na następujące części:
Część 1 – Remont budynku nr 1 na terenie Wojskowego Centrum Rekrutacji w Kędzierzynie-Koźlu (Wojskowa Komenda Uzupełnień)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót odpowiednio dla danej części zamówienia,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót odpowiednio dla danej części zamówienia.

Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj.:
a) Dla części 1, 2, 3, 4, 5 – wykonujących bezpośrednio roboty ogólnobudowlane związane z robotami murarskimi, tynkarskimi, zbrojarskimi i betoniarskimi oraz osadzeniem stolarki okiennej i drzwiowej, robotami malarskimi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 144663,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane podzielone na następujące części:
Część 2 – Remont budynku nr 45 na terenie kompleksu wojskowego w Krapkowicach

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót odpowiednio dla danej części zamówienia,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót odpowiednio dla danej części zamówienia.

Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj.:
a) Dla części 1, 2, 3, 4, 5 – wykonujących bezpośrednio roboty ogólnobudowlane związane z robotami murarskimi, tynkarskimi, zbrojarskimi i betoniarskimi oraz osadzeniem stolarki okiennej i drzwiowej, robotami malarskimi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 303120,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane podzielone na następujące części:
Część 3 – Remont budynku nr 46 na terenie kompleksu wojskowego w Krapkowicach

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót odpowiednio dla danej części zamówienia,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót odpowiednio dla danej części zamówienia.

Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj.:
a) Dla części 1, 2, 3, 4, 5 – wykonujących bezpośrednio roboty ogólnobudowlane związane z robotami murarskimi, tynkarskimi, zbrojarskimi i betoniarskimi oraz osadzeniem stolarki okiennej i drzwiowej, robotami malarskimi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 307325,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane podzielone na następujące części:
Część 4 – Remont budynku nr 47 na terenie kompleksu wojskowego w Krapkowicach

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót odpowiednio dla danej części zamówienia,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót odpowiednio dla danej części zamówienia.

Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj.:
a) Dla części 1, 2, 3, 4, 5 – wykonujących bezpośrednio roboty ogólnobudowlane związane z robotami murarskimi, tynkarskimi, zbrojarskimi i betoniarskimi oraz osadzeniem stolarki okiennej i drzwiowej, robotami malarskimi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 278536,36 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane podzielone na następujące części:
Część 5 – Remont budynku nr 49 na terenie kompleksu wojskowego w Krapkowicach

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót odpowiednio dla danej części zamówienia,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Przedmiary robót odpowiednio dla danej części zamówienia.

Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj.:
a) Dla części 1, 2, 3, 4, 5 – wykonujących bezpośrednio roboty ogólnobudowlane związane z robotami murarskimi, tynkarskimi, zbrojarskimi i betoniarskimi oraz osadzeniem stolarki okiennej i drzwiowej, robotami malarskimi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 287471,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 05.07.2022r. na stronie prowadzonego postępowania Zamawiający umieścił zmianę Specyfikacji Warunków Zamówienia polegającą na zmianie warunków udziału w postępowaniu dla części 1. Postępując zgodnie z art. 286 ust. 3 ustawy Pzp przedłużono termin składania ofert, a także zmianie uległ termin otwarcia i związania ofertą. Natomiast realizując zapisy art. 286 ust. 6 ustawy Pzp ww. zmiany terminów zostały zamieszczone w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia. Jednakże nie dokonano zmiany ogłoszenia, do której Zamawiający jest zobligowany art. 286 ust. 9 ustawy Pzp dotyczącej warunku udziału w postępowaniu, ponieważ zmiana ta prowadziła również do zmiany ogłoszenia (Sekcja V pkt 5.4. ogłoszenia nr 2022/BZP 00234736/01 z dnia 01.07.2022r.). Jest to wada, której Zamawiający nie może usunąć ponieważ zgodnie z art. 286 ust. 1 Zamawiający może dokonać takiej zmiany przed upływem terminu składania ofert.
Natomiast zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający: 1) z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. Zatem jest to przesłanka unieważnienia związana z naruszeniem przepisów ustawy oraz naruszenia obowiązków publikacyjnych. Brak publikacji w BZP ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie o zamówieniu (wszczynające) jest zatem objęty sankcją wzruszalności umowy, jeżeli zmiany miały znaczenie dla ofert. Znaczenie mają wszelkie zmiany warunków zamówienia dotyczące opisu jego przedmiotu, terminu składania ofert, kryteriów oceny ofert oraz kwalifikacji podmiotowej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211249,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211249,67 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do dnia składania ofert tj. do 21.07.2022 r. do godziny 8:30 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 2 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, tj.: ”Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do dnia składania ofert tj. do 21.07.2022 r. do godziny 8:30 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 3 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, tj.: ”Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do dnia składania ofert tj. do 21.07.2022 r. do godziny 8:30 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 4 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, tj.: ”Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu do dnia składania ofert tj. do 21.07.2022 r. do godziny 8:30 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 5 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, tj.: ”Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.