Og³oszenie z dnia 2021-12-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00340541/01 - Wynik z dnia 2021-12-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych dla jednostek organizacyjnych powiatu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Che³mski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodleg³o¶ci 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Che³m
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (82) 562 75 01
1.5.8.) Numer faksu: (82) 562 75 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw p³ynnych dla jednostek organizacyjnych powiatu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1169745a-5cc1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00314049
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004216/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.24 Paliwa p³ynne i gazowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.powiatchelmski.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.powiatchelmski.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem bezp³atnej Platformy Zamówieñ Publicznych ZETOPZP, dostêpnej pod adresem: https://zamowienia.powiatchelmski.pl.
Zamawiaj±cy nie przewiduje innego ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej sposobu komunikowania siê z Wykonawcami z uwagi na nieistnienie przes³anek okre¶lonych w art. 65 ust.1, art. 66 i art. 69.
Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± za po¶rednictwem Platformy Zamówieñ Publicznych ZETOPZP: https://zamowienia.powiatchelmski.pl. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi za³o¿yæ konto na Platformie Zamówieñ publicznych ZETOPZP: https://zamowienia.powiatchelmski.pl/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub za³o¿enia bezp³atnego konta.
Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://zamowienia.powiatchelmski.pl/#/help oraz uznaje go za wi±¿±cy.
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet Explorer;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.;
f) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê.
Zamawiaj±cy podaje nastêpuj±ce informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
a) dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, rar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc;
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zamówieñ Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa paliw p³ynnych dla jednostek organizacyjnych powiatu” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) Wykonawcy przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OG.272.1.70.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 8
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 – Zakup oleju napêdowego w ilo¶ci do 3 000 litrów dla Domu Dziecka w Siedliszczu
CZÊ¦Æ 1:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa ciek³ego – oleju napêdowego spe³niaj±cego wymagania obowi±zuj±cej Polskiej Normy PN-EN 590+A1:2017-06 oraz wymagania wynikaj±ce z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 poz. 716 z pó¼n. zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. 2015 poz. 1680 z pó¼n. zm.), w ilo¶ci do 3 000 litrów.
Podana ilo¶æ przedmiotu zamówienia jest warto¶ci± szacunkow±, w przypadku niezrealizowania ilo¶ciowego zakupu przez Zamawiaj±cego w czasie trwania umowy, zakup uwa¿a siê za zakoñczony bez jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilo¶ciowa to 65% przedmiotu zamówienia.
Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie ka¿dorazowo w stacji paliw Wykonawcy, zlokalizowanej w obrêbie granic administracyjnych miasta Che³m lub w obrêbie drogi krajowej nr 12 (DK 12) na odcinku pomiêdzy miejscowo¶ciami Siedliszcze – Che³m do zbiorników paliwa samochodu s³u¿bowego lub dora¼nie do atestowanych kanistrów w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca zobowi±zuje siê umo¿liwiæ ka¿de tankowanie 7 dni w tygodniu w godzinach od 6:00 do 22:00.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cego kryterium oceny ofert: Cena – 100%
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – Zakup oleju napêdowego w ilo¶ci do 635 litrów dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Chojnie Nowym Pierwszym
CZÊ¦Æ 2:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa ciek³ego – oleju napêdowego spe³niaj±cego wymagania obowi±zuj±cej Polskiej Normy PN-EN 590+A1:2017-06 oraz wymagania wynikaj±ce z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 poz. 716 z pó¼n. zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. 2015 poz. 1680 z pó¼n. zm.), w ilo¶ci do 635 litrów.
Podana ilo¶æ przedmiotu zamówienia jest warto¶ci± szacunkow±, w przypadku niezrealizowania ilo¶ciowego zakupu przez Zamawiaj±cego w czasie trwania umowy, zakup uwa¿a siê za zakoñczony bez jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilo¶ciowa to 70% przedmiotu zamówienia.
Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie ka¿dorazowo w stacji paliw Wykonawcy, zlokalizowanej w obrêbie granic administracyjnych miasta Che³m lub w obrêbie drogi krajowej nr 12 (DK 12) na odcinku pomiêdzy miejscowo¶ciami Che³m – Chojno Nowe Pierwsze – Lublin do zbiorników paliwa samochodu s³u¿bowego lub dora¼nie do atestowanych kanistrów w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca zobowi±zuje siê umo¿liwiæ ka¿de tankowanie 7 dni w tygodniu w godzinach od 6:00 do 24:00.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cego kryterium oceny ofert: Cena – 100%
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 – Zakup oleju napêdowego w ilo¶ci do 1 000 litrów dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Kaniem
CZÊ¦Æ 3:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa ciek³ego – oleju napêdowego spe³niaj±cego wymagania obowi±zuj±cej Polskiej Normy PN-EN 590+A1:2017-06 oraz wymagania wynikaj±ce z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 poz. 716 z pó¼n. zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. 2015 poz. 1680 z pó¼n. zm.), w ilo¶ci do 1 000 litrów.
Podana ilo¶æ przedmiotu zamówienia jest warto¶ci± szacunkow±, w przypadku niezrealizowania ilo¶ciowego zakupu przez Zamawiaj±cego w czasie trwania umowy, zakup uwa¿a siê za zakoñczony bez jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilo¶ciowa to 60% przedmiotu zamówienia.
Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie ka¿dorazowo w stacji paliw Wykonawcy, zlokalizowanej w obrêbie granic administracyjnych miasta Che³m lub w obrêbie drogi krajowej nr 12 (DK 12) na odcinku pomiêdzy miejscowo¶ciami Kanie – Che³m do zbiorników paliwa samochodów s³u¿bowych lub dora¼nie do atestowanych kanistrów w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca zobowi±zuje siê umo¿liwiæ ka¿de tankowanie 7 dni w tygodniu w godzinach od 6:00 do 24:00.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cego kryterium oceny ofert: Cena – 100%
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 4 – Zakup oleju napêdowego w ilo¶ci do 5 500 litrów dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Nowinach
CZÊ¦Æ 4:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa ciek³ego – oleju napêdowego spe³niaj±cego wymagania obowi±zuj±cej Polskiej Normy PN-EN 590+A1:2017-06 oraz wymagania wynikaj±ce z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 poz. 716 z pó¼n. zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. 2015 poz. 1680 z pó¼n. zm.), w ilo¶ci do 5 500 litrów.
Podana ilo¶æ przedmiotu zamówienia jest warto¶ci± szacunkow±, w przypadku niezrealizowania ilo¶ciowego zakupu przez Zamawiaj±cego w czasie trwania umowy, zakup uwa¿a siê za zakoñczony bez jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilo¶ciowa to 80% przedmiotu zamówienia.
Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie ka¿dorazowo w stacji paliw Wykonawcy, zlokalizowanej w obrêbie granic administracyjnych miasta Che³m lub w obrêbie drogi krajowej nr 12 (DK 12) na odcinku pomiêdzy miejscowo¶ciami Lublin – Che³m do zbiorników paliwa samochodu s³u¿bowego lub dora¼nie do atestowanych kanistrów w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca zobowi±zuje siê umo¿liwiæ ka¿de tankowanie 7 dni w tygodniu w godzinach od 6:00 do 22:00.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cego kryterium oceny ofert: Cena – 100%
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 5 – Zakup oleju napêdowego w ilo¶ci do 650 litrów dla Liceum Ogólnokszta³c±cego im. 27 Wo³yñskiej Dywizji Armii Krajowej w Dubience
CZÊ¦Æ 5:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa ciek³ego – oleju napêdowego spe³niaj±cego wymagania obowi±zuj±cej Polskiej Normy PN-EN 590+A1:2017-06 oraz wymagania wynikaj±ce z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 poz. 716 z pó¼n. zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. 2015 poz. 1680 z pó¼n. zm.), w ilo¶ci do 650 litrów.
Podana ilo¶æ przedmiotu zamówienia jest warto¶ci± szacunkow±, w przypadku niezrealizowania ilo¶ciowego zakupu przez Zamawiaj±cego w czasie trwania umowy, zakup uwa¿a siê za zakoñczony bez jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilo¶ciowa to 65% przedmiotu zamówienia.
Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie ka¿dorazowo w stacji paliw Wykonawcy, zlokalizowanej w obrêbie granic administracyjnych miasta Che³m lub w obrêbie drogi wojewódzkiej nr 844 (DW 844) na odcinku pomiêdzy miejscowo¶ciami Dubienka – Che³m do zbiorników paliwa samochodu s³u¿bowego lub dora¼nie do atestowanych kanistrów w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca zobowi±zuje siê umo¿liwiæ ka¿de tankowanie 7 dni w tygodniu w godzinach od 6:00 do 22:00.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cego kryterium oceny ofert: Cena – 100%
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 6 – Zakup benzyny bezo³owiowej Pb-95 w ilo¶ci do 230 litrów dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Chojnie Nowym Pierwszym
CZÊ¦Æ 6:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa ciek³ego – benzyny bezo³owiowej (Pb-95) spe³niaj±cej wymagania obowi±zuj±cej Polskiej Normy (dla benzyny bezo³owiowej: PN-EN 228+A1: 2017-06) oraz wymagania wynikaj±ce z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 z pó¼n. zm.) w ilo¶ci do 230 litrów.
Podana ilo¶æ przedmiotu zamówienia jest warto¶ci± szacunkow±, w przypadku niezrealizowania ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiaj±cego w czasie trwania umowy, zakup uwa¿a siê za zakoñczony bez jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilo¶ciowa to 70% przedmiotu zamówienia.
Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie ka¿dorazowo w stacji paliw Wykonawcy, zlokalizowanej w obrêbie granic administracyjnych miasta Che³m lub w obrêbie drogi krajowej nr 12 (DK 12) na odcinku pomiêdzy miejscowo¶ciami Che³m – Chojno Nowe Pierwsze – Lublin do atestowanych kanistrów o pojemno¶ci 20 l w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca zobowi±zuje siê umo¿liwiæ ka¿de tankowanie 7 dni w tygodniu w godzinach od 6:00 do 24:00.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cego kryterium oceny ofert: Cena – 100%
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 7 – Zakup gazu propan-butan w butli w ilo¶ci do 30 sztuk dla Domu Dziecka w Siedliszczu
CZÊ¦Æ 7:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup gazu propan-butan w butlach 11 kg spe³niaj±cego normê PN-C-96008-1998, w ilo¶ci do 30 sztuk.
Podana ilo¶æ przedmiotu zamówienia jest warto¶ci± szacunkow±, w przypadku niezrealizowania ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiaj±cego w czasie trwania umowy, zakup uwa¿a siê za zakoñczony bez jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilo¶ciowa to 60% przedmiotu zamówienia.
Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie ka¿dorazowo w stacji paliw Wykonawcy lub sklepie (punkcie) zlokalizowanym w obrêbie granic administracyjnych miasta Siedliszcze, w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
Wykonawca zobowi±zuje siê umo¿liwiæ zakup gazu propan-butan w butlach 5 dni w tygodniu (od poniedzia³ku do pi±tku) w godzinach od 8:00 do 15:00.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09122000-0 - Propan i butan
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cego kryterium oceny ofert: Cena – 100%
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 8 – Zakup gazu propan-butan w butli w ilo¶ci do 16 sztuk dla Liceum Ogólnokszta³c±cego im. 27 Wo³yñskiej Dywizji Armii Krajowej w Dubience
CZÊ¦Æ 8:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup gazu propan-butan w butlach 11 kg spe³niaj±cego normê PN-C-96008-1998, w ilo¶ci do 16 sztuk.
Podana ilo¶æ przedmiotu zamówienia jest warto¶ci± szacunkow±, w przypadku niezrealizowania ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiaj±cego w czasie trwania umowy, zakup uwa¿a siê za zakoñczony bez jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilo¶ciowa to 75% przedmiotu zamówienia.
Dostawy butli z gazem propan-butan nastêpowaæ bêd± transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
Dostawy bêd± nastêpowaæ sukcesywnie w dni robocze (od poniedzia³ku do pi±tku) w godzinach od 8:00 do 15:00, wed³ug bie¿±cych potrzeb okre¶lanych przez Zamawiaj±cego co do ilo¶ci i terminu dostawy. Realizacja dostaw odbêdzie siê w terminie 14 dni od przekazania zamówienia mailowego lub telefonicznego.
Miejscem dostaw jest: Liceum Ogólnokszta³c±ce im. 27 Wo³yñskiej Dywizji Armii Krajowej w Dubience, ul. 3 Maja 4, 22-145 Dubienka.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09122000-0 - Propan i butan
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cego kryterium oceny ofert: Cena – 100%
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert nie podlega wykluczeniu. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg. wymogów Za³±cznika nr 2 do SWZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczene o którym mowa w pkt. 8.1. SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia ka¿dego z Wykonawców.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy stanowi± Za³±czniki nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g i 3h do SWZ.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ust. 1 i 2 ustawy oraz projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych Za³±czniki nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g i 3h do SWZ.
Poza zmianami przewidzianymi w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia w zwi±zku z:
1) dzia³aniem si³y wy¿szej (na przyk³ad: klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne, epidemie) maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania zamówienia,
2) zmian± przepisów prawnych obowi±zuj±cych w dniu zawarcia umowy, maj±cych wp³yw na realizacjê zamówienia.
Termin realizacji zamówienia mo¿e ulec odpowiedniej zmianie o czas trwania okoliczno¶ci stanowi±cych przeszkody w realizacji przedmiotu umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.powiatchelmski.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
Pe³nomocnictwo sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ notarialnie – w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670 z pó¼n. zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych
INNE PRZETARGI Z CHE£MA
- Us³uga cateringow± w ramach projektu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie mechatronika"
- Sukcesywne dostawy warzyw i ziemniaków do Zak³adu Karnego w Che³mie.
- Dostawa pomocy i sprzêtu do SALI DO¦WIADCZANIA ¦WIATA i na zajêcia TERAPII ¦WIAT£EM w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Che³mie
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta Che³m w 2026 r.
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
wiêcej: przetargi w Che³mie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa dla GZOK - 2026 r.
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego na potrzeby Gminy Trzcianne.
- ZAKUP I DOSTAWA PALIW P£YNNYCH DLA GMINNEGO ZAK£ADU KOMUNALNEGO SPÓ£KA Z O.O. NA 2026 ROK
- "Dostawa oleju napêdowego dla Urzêdu Gminy i Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych w Gminie Dêbe Wielkie"
- Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Zarz±du Zieleni Miejskiej
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych oraz gazu propan na potrzeby Gminy Sulmierzyce z podzia³em na czê¶ci II postêpowanie
wiêcej: Propan i butan »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





