Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00259185/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
- 2023/BZP 00267826/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00286484/01 - Wynik z dnia 2023-07-03
- 2023/BZP 00322862/01 - Wynik z dnia 2023-07-25
- 2023/BZP 00323602/01 - Wynik z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-065/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-065/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edbbad1f-08fa-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076365/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Modele anatomiczne (manekiny, trenażery, fantomy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pakiet: 5-6 dotyczy projektu pn.: „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Centrum Symulacji Medycznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy o dofinansowanie POWR.05.03.00-00-0013/15-01 z 1 kwietnia 2016 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259185
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-065/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69690,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Model ramienia do nauki wkłuć – 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 6760,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trenażer laparoskopowy z narzędziami – 2 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fantom urazowy osoby dorosłej do nauki RKO - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 16740,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trenażer do nauki szycia chirurgicznego - 15 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 426,83 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fantom - symulator porodowy z noworodkiem - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 34878,05 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ładowarka do noworodka będącego częścią zestawu zaawansowanego symulatora kobiety rodzącej firmy Gaumard Scientific - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, w zakresie poszczególnych pakietów, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1130,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simedu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291952157
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 10/4
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-066
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42327,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42327,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42327,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simedu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291952157
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 10/4
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-066
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42327,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Informatyki Statystycznej
- 2025.2 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowej Rady Sądownictwa
- Zakup i dostarczenie samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 dla Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego - powtórka 2
- Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Świadczenie usług serwisu i konserwacji systemu i instalacji BMS w Gmachu Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Sprzedaż w systemie bezgotówkowym paliw płynnych na potrzeby Akademii Wymiaru Sprawiedliwości
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu edukacyjnego zawierającego dostawę stanowisk edukacyjnych do symulacji użytkowania maszyn rolniczych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. M. Rataja w Krzelowie
- Dostawa miniładowarki przegubowej, przystawki do zbioru kukurydzy na ziarno oraz symulatora maszyn rolniczych dla ZSCKR w Rudce.
- Wyposażenie Żłobka Miejskiego w Blachowni
- Zakup i dostawa zestawu terapii integracji sensorycznej do prowadzenia zajęć w ramach projektu pn. Edukacja włączająca w Gminie Łącko
- Dostawa, montaż i uruchomienie symulatora do nauki spawania do siedziby Zamawiającego w lokalizacji: Centrum Spawalnictwa, 44-100 Gliwice, ul. Błogosławionego Czesława 16-18
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. "Podniesienie jakości oferty edukacyjnej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Leona Kruczkowskiego w Tychach"
więcej: Symulatory szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





