eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulęczynoWykonanie prac remontowych pracowni w Szkole Podstawowej w Podjazach w ramach projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych pracowni w Szkole Podstawowej w Podjazach w ramach projektu „Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęczyno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaszubska 26

1.5.2.) Miejscowość: Sulęczyno

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-320

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suleczyno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suleczyno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1107443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac remontowych pracowni w Szkole Podstawowej w Podjazach w ramach projektu „Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29c0f07d-ac46-49d7-8c2e-44a2fdcec295

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056233/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie prac remontowych pracowni w szkołach Gminy Sulęczyno w ramach projektu „Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021- 2027, EFS+

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223727

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRK.271.1.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac remontowych i adaptacyjnych pracowni w szkole podstawowej w Podjazach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z realizacją projektu: „Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno”, w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+).
3. Zakres prac, zgodnie z przedmiarami, obejmuje głównie:
• szpachlowanie ścian i malowanie,
• wymianę podłogi,
• wymianę drzwi,
• wymianę okien,
• wyciszenie sal,
Poza przedmiotem zamówienia bez zgody Zamawiającego mogą być wykonywane wyłącznie prace konieczne ze względu na bezpieczeństwo lub potrzebę zapobieżenia awarii, jeżeli nie spowoduje to zwiększenia wartości robót. O potrzebie wykonania wymienionych prac Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, pisemnie zawiadomić Zamawiającego.
4. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarze robót, które stanowią załączniki do naszego zamówienia – ZAŁĄCZNIK NR 9.
Pozycje z działu 4.2 przedmiaru robót zostały wykluczone z obecnego postępowania, nie należy ich brać pod uwagę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442180-2 - Powtórne malowanie

45432220-2 - Tapetowanie ścian

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99440,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99440,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "Twoja Checz"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891644806

7.3.3) Ulica: Żuromino 21b

7.3.4) Miejscowość: Żuromino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-323

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99440,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.