Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00264908/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00274733/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana źródeł światła w oprawach na ul. Świętojańskiej oraz na Placu Kaszubskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9046501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana źródeł światła w oprawach na ul. Świętojańskiej oraz na Placu Kaszubskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5312141-ecfc-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032712/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana opraw na ul. Świętojańskiej oraz Placu Kaszubskim w Gdyni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264908
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana źródeł światła w oprawach na ul. Świętojańskiej oraz na Placu Kaszubskim, polegająca na dostawie i montażu elementów instalacji oświetleniowej wraz z wcześniejszym demontażem istniejących opraw, wskazanych w Załączniku A do SWZ.
2. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, Wykonawca powinien uzgodnić z Przedsiębiorstwem Komunikacji Trolejbusowej Sp. z o.o. ul. Zakręt do Oksywia 1, 81 – 244 Gdynia możliwość dopuszczenia do prac w pobliżu sieci trakcyjnej. W ramach wykonywania zamówienia, Wykonawca ponosi ewentualne koszty dopuszczenia do pracy przy sieci trakcyjnej.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) dokonanie pomiarów fotometrycznych na maksymalnie dziesięciu wskazanych przez Zamawiającego odcinkach drogi (odcinku podłużnym drogi ograniczonym dwoma latarniami lub na skrzyżowaniu). Protokół z wynikami pomiarów fotometrycznych należy dostarczyć Zamawiającemu przed przystąpieniem do wymiany źródeł światła w oprawach; pomiary fotometryczne należy przeprowadzić zgodnie z normą PN-EN 13201:2016,
b) demontaż 208 istniejących opraw typu Albatros oraz 180 istniejących opraw typu Retro; demontaż opraw należy zaplanować i prowadzić w sposób zapewniający ciągłość działania oświetlenia,
c) dostawę 208 nowych modułów LED do opraw typu Albatros i montaż wewnątrz istniejących obudów,
d) dostawę 180 nowych modułów LED do opraw typu Retro i montaż wewnątrz istniejących obudów,
e) konserwację obudów opraw i dokonanie ewentualnych napraw zapewniających ich poprawne funkcjonowanie przez okres udzielonej gwarancji,
f) doposażenie jednej z szaf zasilających oświetlenie na ul. Świętojańskiej w sterownik umożliwiający zdalne sterowanie oświetleniem poprzez przeglądarkę internetową oraz analizator parametrów sieci,
g) po wymianie modułów, wykonanie pomiarów fotometrycznych na tych samych odcinkach drogi co przed wymianą. Parametry fotometryczne, tj. średnie natężenie oświetlenia oraz średnia równomierność oświetlenia po wymianie opraw nie mogą być gorsze niż przed wymianą,
h) wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przed porażeniem dla wszystkich latarni z wymienionymi modułami.
Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ciągłości działania oświetlenia w czasie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza niedziałanie do 20% punktów oświetleniowych podlegających wymianie, przy czym Zamawiający nie dopuszcza demontażu opraw z obu słupów znajdujących się po przeciwnych stronach ulicy w jednym czasie.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do SWZ:
a) załącznik nr A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
b) załącznik nr B do SWZ – Formularz cenowy,
c) załącznik nr C do SWZ – Dokumentacja techniczna,
d) załącznik nr 7 do SWZ – Wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31210000-1 - Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 695565,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 695565,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 695565,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MHB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581312182
7.3.3) Ulica: Zaruskiego 4A/6
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-577
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 695565,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY PRÓŻNIOWEGO SYSTEMU POBRAŃ KRWI DO BADAŃ LABORATORYJNYCH DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADANIA "ADAPTACJA PRZESTRZENI WEWNĘTRZNEJ, ZAPLECZA SOCJALNEGO DLA RATOWNIKÓW I PIELĘGNIAREK O POWIERZCHNI OK. 80 M2"
- ZAKUP I DOSTAWA TRANSPORTOWEGO SYSTEMU ULTRASONOGRAFICZNEGO (USG) DLA POTRZEB DOPOSAŻENIA AMBULANSU ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W WEJHEROWIE
- ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU INTERNATU WRAZ ZE WSKAZANYMI POMIESZCZENIAMI SZKOŁY W III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM IM. MARYNARKI WOJENNEJ RP W GDYNI PRZY UL. LEGIONÓW 27
- "Roboty podczyszczeniowe na torze wodnym zapewniającym dostęp do portu Władysławowo w ilości szacunkowej 15 000,00 m3 w 2025 roku."
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Modernizacji budynku SDM-2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Radłów - wymiana nieenergooszczędnych opraw.
- Modernizacja boisk ORLIK 2012 w Kościerzynie
- Dostawa i montaż wyposażenia kinotechnicznego w ramach realizacji projektu pn. Transformacja Kina "Gwiazda" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (...)
- Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Wierzbno
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lubrza
- Budowa oświetlenia celem zwiększenia bezpieczeństwa mieszkańców w ramach Zielonej Transformacji Oświetlenia Ulicznego i Parkowego w Gminie Trzebnica
więcej: Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.