eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Udrożnienie i oczyszczenie kanalizacji deszczowej z inspekcją telewizyjną zlewni R6 na terenie Miasta Wejherowa wraz z opcją

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udrożnienie i oczyszczenie kanalizacji deszczowej z inspekcją telewizyjną zlewni R6 na terenie Miasta Wejherowa wraz z opcją

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA WEJHEROWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jakuba Wejhera 8

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzpifz@um.wejherowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wejherowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udrożnienie i oczyszczenie kanalizacji deszczowej z inspekcją telewizyjną zlewni R6 na terenie Miasta Wejherowa wraz z opcją

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf06dd91-fb7d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027699/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Udrożnienie i oczyszczenie kanalizacji deszczowej z inspekcją telewizyjną zlewni R6 na terenie Miasta Wejherowa wraz z opcją

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237740/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZPiFZ.271.8.2022.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 649200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie i oczyszczenie kanalizacji deszczowej z inspekcją telewizyjną zlewni R6 na terenie Miasta Wejherowa wraz z opcją.
2. W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonania Zamówienia Podstawowego, polegającego na:
1.1 udrożnieniu i oczyszczeniu: kanałów, przyłączy, studzienek, wpustów, koszy we wpustach, kratek ściekowych i przykanalików kanalizacji deszczowej,
1.2 zagospodarowaniu zebranych w trakcie realizacji zamówienia przez Wykonawcę odpadów (urobku) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. przekazaniu odpadów do utylizacji lub utylizacji odpadów przez Wykonawcę we własnym zakresie,
1.3 wykonaniu inspekcji telewizyjnej oczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej wraz z raportem
zwanych dalej „Zamówieniem Podstawowym”;
2) wykonania zamówienia objętego Opcją, polegającego na:
2.1 ustaleniu przebiegu nieudokumentowanych przyłączy do kanalizacji deszczowej z zastosowaniem metody zadymiania,
w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z Opcji, na warunkach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 9 do SWZ) i w Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 8 do SWZ), zwanego dalej „Opcją”.
3. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje możliwość skorzystania z opcji na warunkach określonych w Załączniku nr 8 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy).
4. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
1) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy (PPU), stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Podwykonawstwo:
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia;
2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy;
3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani;
4) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia;
6. Wizja lokalna:
Zamawiający nie przewiduje wymogu:
1) odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub
2) sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego w związku z powyższym, art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp nie będzie miał zastosowania.
Jednocześnie Zamawiający informuje, o możliwości dokonania przez Wykonawcę wizji lokalnej w terenie (we własnym zakresie).
Dokonanie wizji lokalnej w terenie z udziałem przedstawiciela Zamawiającego jest możliwe w dniach roboczych w godzinach 08:00 – 15:00, wyłącznie na wniosek Wykonawcy, pod warunkiem złożenia takiego wniosku przez Wykonawcę, w sposób określony w Rozdz. XIII ust. 2 SWZ, najpóźniej na dwa dni przed datą składania ofert. Zamawiający w odpowiedzi na wniosek Wykonawcy wyznaczy termin dokonania wizji lokalnej.
Zamawiający informuje, że podczas wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące niniejszego postępowania, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia. Wyjaśnianie treści SWZ stanowi odrębną od wizji lokalnej instytucję uregulowaną w przepisach art. 135 ustawy Pzp (Rozdz. XIII ust. 8 SWZ).
Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
UWAGA: Zamawiający nie zapewnia sprzętu technicznego (np. haków do włazów) lub środka transportu do dokonania wizji w terenie.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Pzp i ustawie Kodeks cywilny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1151400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "WIGOR" RYSZARD DWULIT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091132601

7.3.3) Ulica: Dobrzyńska 42

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-189

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.