eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gruta › RIR.271.40.2022.CC /nadzór inwestorski/ Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
RIR.271.40.2022.CC /nadzór inwestorski/ Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUTA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Gruta 244

1.4.2.) Miejscowość: Gruta

1.4.3.) Kod pocztowy: 86-330

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gruta.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310402

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00305114/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4763
Zadanie I – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (dalej zwane – branża sanitarna)

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta

2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4763
(dodatkowo link zawarty w załączniku nr 7 do SWZ – Dokumentacja Techniczna)

Zadanie I – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (dalej zwane – branża sanitarna)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4763
Zadanie II – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych (dalej zwane – branża elektryczna)

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4763
(dodatkowo link zawarty w załączniku nr 7 do SWZ – Dokumentacja Techniczna)

Zadanie II – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych (dalej zwane – branża elektryczna)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4763
Zadanie III – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (dalej zwane – branża budowlana)

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4763
(dodatkowo link zawarty w załączniku nr 7 do SWZ – Dokumentacja Techniczna)

Zadanie III – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (dalej zwane – branża budowlana)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4763
Zadanie IV - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności branży drogowej (dalej zwane – branża drogowa)

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4763
(dodatkowo link zawarty w załączniku nr 7 do SWZ – Dokumentacja Techniczna)
Zadanie IV - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności branży drogowej (dalej zwane – branża drogowa)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Załącznik nr 7 do SWZ - Dokumentacja Techniczna

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-08-22 10:00

Po zmianie:
2022-08-23 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-08-22 10:30

Po zmianie:
2022-08-23 13:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-09-20

Po zmianie:
2022-09-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.