Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00305114/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
- 2023/BZP 00499116/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-17
- 2022/BZP 00474676/01 - Wynik z dnia 2022-12-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
RIR.271.40.2022.CC /nadzór inwestorski/ Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUTA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Gruta 244
1.4.2.) Miejscowość: Gruta
1.4.3.) Kod pocztowy: 86-330
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gruta.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310402
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00305114/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4763
Zadanie I – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (dalej zwane – branża sanitarna)
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4763
(dodatkowo link zawarty w załączniku nr 7 do SWZ – Dokumentacja Techniczna)
Zadanie I – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (dalej zwane – branża sanitarna)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4763
Zadanie II – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych (dalej zwane – branża elektryczna)
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4763
(dodatkowo link zawarty w załączniku nr 7 do SWZ – Dokumentacja Techniczna)
Zadanie II – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych (dalej zwane – branża elektryczna)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4763
Zadanie III – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (dalej zwane – branża budowlana)
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4763
(dodatkowo link zawarty w załączniku nr 7 do SWZ – Dokumentacja Techniczna)
Zadanie III – Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (dalej zwane – branża budowlana)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4763
Zadanie IV - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności branży drogowej (dalej zwane – branża drogowa)
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
2. Zamawiający zgodnie z dokumentacją techniczną zadania (dostępnej na stronie zamówienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane: https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=920&x=8&y=22&z=&n_id=4763
(dodatkowo link zawarty w załączniku nr 7 do SWZ – Dokumentacja Techniczna)
Zadanie IV - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności branży drogowej (dalej zwane – branża drogowa)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Załącznik nr 7 do SWZ - Dokumentacja Techniczna
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-22 10:00
Po zmianie:
2022-08-23 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-22 10:30
Po zmianie:
2022-08-23 13:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-09-20
Po zmianie:
2022-09-21
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa wzorcowego, pasywnego budynku biurowego - etap I w Zielonej Górze - Nowym Kisielinie w (...)zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1578Z wraz z mostem na rzece Płonia oraz mostem na kanale Przywodzie - etap III
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Wdrożenie nowoczesnych technologii produkcji i zabezpieczenia jakości wody na Stacji Uzdatniania Wody dla miasta Sławkowa"
- Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. 11-go listopada w Suszu
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 1A.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynku stalowego stanowiącego własność Powiatu Brzezińskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.