Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00293242/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
- 2022/BZP 00302678/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Kompleksowa obsługa infrastruktury i systemów informatycznych RCKiK w Krakowie."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeźnicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 2618820
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Kompleksowa obsługa infrastruktury i systemów informatycznych RCKiK w Krakowie."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b0e23bb-0e51-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035158/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Specjalistyczne usługi polegające na kompleksowej obsłudze systemów informatycznych RCKiK w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293242/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-15/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 525920,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. „Przedmiot zamówienia stanowi kompleksowa obsługa infrastruktury i systemów informatycznych RCKiK w Krakowie.”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.1. Administrowanie systemami informatycznymi, w tym:
a. Administrowanie systemami serwerowymi Windows,
b. Administrowanie systemami serwerowymi Linux,
c. Administrowanie serwerem poczty elektronicznej,
d. Administrowanie serwerem www Zamawiającego,
e. Administrowanie systemami użytkowanymi przez Zamawiającego („Bank Krwi”, „e-Krew” – po wprowadzeniu do użytkowania),
f. Administrowanie użytkownikami systemów, nadawanie i blokowanie uprawnień do poszczególnych modułów i opcji,
g. Administrowanie serwerem domenowym realizującym także funkcje serwera kopii zapasowych baz danych - oparty na Microsoft Serwer 2008, Serwer 2013,
h. Administrowanie domeną opartą na systemie Microsoft Serwer - krew.ad,
i. Administrowanie i zarządzanie systemem obiegu dokumentacji intranet (portal pracy grupowej),
j. Administrowanie i zarządzanie zintegrowanym systemem nadzoru sieci informatycznej Zleceniodawcy oparte o oprogramowanie AXENCE nVision,
k. Administrowanie oraz wykonywanie zestawień w oparciu o System Cognos (o ile wykonawca również w ofercie po-twierdzi znajomości systemu podpartego odpowiednimi dokumentami),
l. Dokonywanie modyfikacji danych zastrzeżonych dla administratora,
m. Optymalizacja działania baz danych i wykorzystujących je aplikacji,
n. Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania integracji pomiędzy systemami,
- tym celu Wykonawca wyznaczy osobę pełniącą funkcję Administratora Systemów Informatycznych.
1.2. Wsparcie użytkowników systemów informatycznych Zamawiającego, w tym szkolenia z wdrażanych systemów.
1.3. Opiekę powdrożeniową, serwis oprogramowania.
1.4, Wykonywanie czynności związanych z wdrażaniem nowych modułów, systemów i tworzenie własnych narzędzi informatycznych, w tym:
a. Inwentaryzację i analizę przedwdrożeniowa dokumentacji i zakresu ewidencji medycznej i administracyjnej wdraża-nych systemów;
b. Formułowanie założeń programowych, warunków i algorytmów dla projektowanych systemów;
c. Planowanie i realizacja harmonogramu prac wdrożeniowych;
d. Czynną pomoc informatyczną na stanowiskach komputerowych;
e. Walidację wdrażanych modułów lub systemów informatycznych zgodnie z obowiązującymi u Zamawiającego procedurami.
1.5. Gromadzenie i opracowywanie dokumentacji wdrażanych i eksploatowanych systemów informatycznych.
1.6. Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz udzielanie pomocy technicznej pracownikom Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu oraz programów biurowych, aplikacji medycznych i specjalistycznych serwisów internetowych – drogą elektroniczną, telefoniczną i poprzez bezpośrednie interwencje na stanowiskach roboczych.
1.7. Systematyczne archiwizowanie baz danych, dbanie o najwyższą jakość kopii oraz skuteczną ich ochronę.
1.8. Wsparcie techniczne i opiekę nad posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą informatyczną, w tym:
a. serwisowanie i konserwacja przy pomocy własnych materiałów jednostek komputerowych, serwerów zainstalowanych u Zamawiającego (z wyłączeniem serwerów objętych aktywną gwarancją producenta lub innego podmiotu),
b. serwisowanie i konserwacja przy pomocy własnych materiałów urządzeń peryferyjnych tj. drukarek, skanerów, z wy-łączeniem urządzeń objętych gwarancją producenta lub innego podmiotu,
c. usuwanie bieżących usterek w sprzęcie komputerowym, z wyłączeniem urządzeń objętych gwarancją producenta lub innego podmiotu,
d. konserwacji, przeglądów prewencyjnych na własny koszt i we własnym zakresie przy pomocy własnych materiałów, zainstalowanego w siedzibie Zamawiającego i w Oddziałach Terenowych sprzętu komputerowego, serwerów (z wyłączeniem serwerów objętych aktywną gwarancją producenta lub innego podmiotu) – przynajmniej raz w roku.
1.9. Tworzenie i nadzór nad dokumentacją wymaganą dla normy ISO wdrożonej u Zamawiającego.
1.10. Udział w szkoleniach merytorycznych/program Bank Krwi/organizowanych przez twórcę bazy danych – (aktualnie) Asseco Poland S.A. z siedzibą w Rzeszowie.
1.11. Świadczenie innych szeroko rozumianych usług informatycznych w godzinach pracy Zamawiającego z wyłączeniem usług polegających na tworzeniu lub modernizacji oprogramowania komputerowego.
2. Zamawiający ustanawia następujące maksymalne czasy reakcji na zgłoszoną awarię oraz terminy usunięcia awarii:
2.1.Dla awarii krytycznych:
a. Czas reakcji na zgłoszoną awarię – 2 godziny od zgłoszenia;
b. Czas usunięcia awarii – 6 godzin od zgłoszenia;
c. Czas przywrócenia do stanu sprzed awarii pierwotnej – 3 dni od zgłoszenia.
2.2.Dla pozostałych awarii:
a. Czas reakcji na zgłoszoną awarię – 12 godzin od zgłoszenia;
b. Czas usunięcia awarii – 72 godziny od zgłoszenia.
c. Czas przywrócenia do stanu sprzed awarii pierwotnej – 7 dni od zgłoszenia.
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany w jego siedzibie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie oraz Oddziałach Terenowych w godzinach od 7:30 do 15:05, a w szczególnych przypadkach za zgodą Zamawiającego w systemie zdalnym. Wykonawca zapewni realizację przedmiotu zamówienia w formule dyżuru pod telefonem w dni robocze od poniedziałku do piątku po godz.15:05, a także w soboty i dni ustawowo wolne od pracy.
4. Szczegółowy wykaz posiadanej infrastruktury i systemów informatycznych zawiera Załącznik Nr 3 do SWZ – Kalkulacja Cenowa – Wykaz Infrastruktury i Oprogramowania.
5. Zamawiający ustanawia wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności opisane w pkt. 1.1. - 1.11. powyżej.
6. Zamawiający jest uprawniony do wykonywania wobec Wykonawcy czynności kontrolnych odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu wskazanego w pkt. 5 powyżej.
7. W ramach czynności kontrolnych Zamawiający jest w szczególności uprawniony do:
7.1. Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełnienia wymogu wskazanego w pkt. 6 niniejszej sekcji SWZ.
7.2. Żądania wyjaśnień w przypadku powzięcia wątpliwości w zakresie przedstawionych dokumentów potwierdzających spełnianie wymogu wskazanego w pkt. 6 niniejszej sekcji SWZ.
7.3. Przeprowadzenia kontroli w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia.
8. W przypadku niespełnienia wymogu określonego w pkt. 5, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w Załączniku nr 1 do SWZ – Istotne Postanowienia Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego
72322000-8 - Usługi zarządzania danymi
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72315000-6 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające
72511000-0 - Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym
72514100-2 - Usługi zarządzania eksploatacją sprzętu komputerowego
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
72514300-4 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęły ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych w budynku przy ul. Stanisławy Daneckiej 1 w Miechowie, pozostającym w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Dostosowanie sali obsługi klienta w budynku w Chrzanowie, ul. Garncarska 9, do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-311/25
- 155.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej (1) sztuki monitora stacjonarnego na potrzeby Zakładu Humanocentrycznej Sztucznej Inteligencji IIS WFAIS UJ.
- Przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobów medycznych oraz recertyfikacja systemu zarządzania jakością dla producentów wyrobów medycznych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asysty technicznej, aktualizacji i rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI Unisoft na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o. w Stargardzie
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- "Zakup sprzętu informatycznego, oprogramowania i urządzeń bezpieczeństwa w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa polegająca na wykonaniu serwisu internetowego wspomagającego obsługę programu "Poznajemy Podlaskie"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach zadania "Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Wieluń"
- Dostawa systemu repertoryjno-biurowego wraz z wdrożeniem oraz przeszkolenie w zakresie jego obsługi w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Południe w Gdańsku
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.