Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00353158/01 - Wynik z dnia 2022-09-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
57/PA/2022 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Przemys³owej 34A/3, ul. Adama Grzyma³y Siedleckiego 25/1, ul. Ceramicznej 3A/14 oraz przy ul. Stolarskiej 1/10 w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090458507
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Jêdrzeja ¦niadeckich 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-011
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.adm.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
zarz±dzanie i administrowanie nieruchomo¶ciami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
57/PA/2022 Remont lokali mieszkalnych przy ul. Przemys³owej 34A/3, ul. Adama Grzyma³y Siedleckiego 25/1, ul. Ceramicznej 3A/14 oraz przy ul. Stolarskiej 1/10 w Bydgoszczy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-de3b657d-1e1e-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00309576
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, przekazywanie informacji,
o¶wiadczeñ oraz dokumentów, w tym podmiotowych i przedmiotowych ¶rodków dowodowych (je¿eli by³y wymagane), odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu
us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. 2020r. poz.344 z pó¼niejszymi zmianami), za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz.
2. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2020r. poz.2452).
3. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji
polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie
dokumentów, które dotycz± ka¿dego z nich. Poprzez orygina³ nale¿y rozumie dokument podpisany kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione. Po¶wiadczenie za
zgodno¶æ z orygina³em nastêpuj±ce w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
4. Wykonawca sk³ada ofertê wy³±cznie za po¶rednictwem Formularza sk³adania oferty dostêpnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postêpowaniu, zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej SWZ, w szczególno¶ci zawartymi w Rozdziale XIV i Rozdziale XVIII.
5. Sk³adanie dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, zapytañ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie
za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Komunikacja poprzez formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ” umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników).6. Za datê przekazania (wp³ywu) oferty przyjmuje siê datê jej przekazania w systemie poprzez klikniêcie
przycisku „Z³ó¿ ofertê” i wy¶wietleniu komunikaty, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona.
7. Za datê przekazania sk³adanych dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, zapytañ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformy, poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po których pojawi
siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi data oraz dok³adny czas generowany wg czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedzia³ania platformy zakupowej, Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej poprzez adres e-mail: zamowieniapubliczne@adm.com.pl, z tym zastrze¿eniem, ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz Oferty) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem platformy zakupowej.
10. Dalsze informacje dotycz±ce obowi±zku informatycznego zamieszczone s± w rozdziale XIII i XIV SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych znajduje siê w rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych znajduje siê w rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 57/PA/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Przemys³owej 34A/3 w Bydgoszczy
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 35584,15 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkañ
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2 - remont lokalu mieszkalnego przy ul. ul. Adama Grzyma³y Siedleckiego 25/1 w Bydgoszczy
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 41288,02 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkañ
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3 - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Ceramicznej 3A/14 w Bydgoszczy
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13182,58 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkañ
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 4 - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Stolarskiej 1/10 w Bydgoszczy
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21837,31 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkañ
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust.1 SWZ sk³ada wraz z ofert± ka¿dy z Wykonawców (wzór za³±cznik nr 2 do SWZ). O¶wiadczenie to potwierdza odpowiednio brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty, inne ni¿ o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust.1 SWZ potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania (je¿eli zamawiaj±cy przewiduje podmiotowe ¶rodki dowodowe), sk³ada na wezwanie Zamawiaj±cego ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”, w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” wpisuj± dane dotycz±ce wszystkich podmiotów (wykonawców), które ubiegaj± siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Wspólne ubieganie siê wykonawców o udzielenie zamówienia zosta³o uregulowane w art.58-60 ustawy PZP.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-02 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-01
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Oferta oraz pozosta³e dokumenty, dla których Zamawiaj±cy okre¶li³ wzory w formie za³±czników, winny byæ sporz±dzone zgodnie z tymi wzorami, co do tre¶ci oraz formy, w tym opisu kolumn i wierszy. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym wg wzoru Zamawiaj±cego . Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanympodpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wraz z ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia :
1) o¶wiadczenie o braku przes³anek wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru zamawiaj±cego - za³±cznik nr 2)
2) odpowiednie pe³nomocnictwa (*je¿eli dotyczy)
3) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby;
zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji a Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, z
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
3. Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie ust.2, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze pieniê¿nej, któr± nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20.000.000,00 z³
4. Zaleca siê aby osob± sk³adaj±c± ofertê by³a osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. Zamawiaj±cy informuje, ¿e adres e-mail podany przez wykonawcê na platformie zakupowej przy sk³adaniu oferty bêdzie jedynym, na który zamawiaj±cy bêdzie prowadzi³ wszelk± komunikacjê z wykonawc±, we wszystkich sprawach dotycz±cych niniejszego postêpowania, w tym przesy³ania wezwañ do z³o¿enia podmiotowych i przedmiotowych ¶rodków dowodowych, wezwañ do z³o¿enia wyja¶nieñ, informacji o wyniku postêpowania/
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Prace geodezyjne obejmuj±ce ca³oroczn± (w 2024 r.) obs³ugê geodezyjn± kompleksów wojskowych po³o¿onych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego i województwa ³ódzkiego.
- Remont i naprawa tynków wewnêtrznych i posadzki w budynku warsztatowo - gara¿owym UNIMOGA w siedzibie RDW W±brze¼no
- Remont zaplecza socjalnego brygad patrolowych oraz gara¿u RDW Toruñ, ul. Polna 113, 87 - 100 Toruñ
- SZPiFP-35-24 Dostawa odzie¿y bran¿owej dla policjantów i pracowników województwa kujawsko-pomorskiego
- Dostawy sukcesywne sprzêtu jednorazowego u¿ytku dla pracowni Hemodynamicznej i stymulatorów serca
- Dostawa aparatury badawczej - czytnik OSL
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piêtrze z wej¶ciem do auli z ³azienk± i WC na I piêtrze oraz klatkami schodowymi od I piêtra do strychu"
- Remont zewnêtrznych elementów budynków 11A i B oraz wykoñczenie pomieszczeñ na 1 i 2 piêtrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Ochrona i udostêpnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowê niezbêdnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Su³ów
- Przeniesienie infrastruktury drogowej w zamian za stabilizacje osuwisk wraz z odbudow± drogi gminnej ul. Ja³owcowa w Dobczycach
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacj± pomieszczeñ SOR i wspó³pracuj±cych z nim pracowni diagnostycznych
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.