Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00279144/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
- 2021/BZP 00297357/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 3 przejściach dla
pieszych w Węgrowie na ul. Przemysłowej i Bohaterów Warszawy na
drogach nr 4260W i 4256W – w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Węgrowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatwegrowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 3 przejściach dlapieszych w Węgrowie na ul. Przemysłowej i Bohaterów Warszawy na
drogach nr 4260W i 4256W – w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d354e384-4ba7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003740/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 3 przejściach dla pieszych w Węgrowie na ul. Przemysłowej i Bohaterów Warszawy na drogach nr 4260W i 4256W
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279144/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR. 272.19.2021.EU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 333711,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj przebudowy skrzyżowania ulicy Przemysłowej i Bohaterów Warszawy w Węgrowie, znajdującego się na działkach ewidencyjnych nr 5674/2, 5888.
1.1. Zakres inwestycji obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę skrzyżowania ulic Przemysłowej i Bohaterów Warszawy wraz z wykonaniem modernizacji kanalizacji deszczowej, w zakresie odwodnienia drogi oraz wykonaniem kanału technologicznego. Dokumentacja ma zostać wykonana wraz z kalkulacjami kosztów realizacji zadania, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzyskaniem wszystkich koniecznych decyzji administracyjnych i uzgodnień umożliwiających realizację zadania w tym uzyskanie przyjęcia zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ pozwolenia na budowę.
1.2. W zakres robót przedmiotowego opracowania wchodzą między innymi:
przebudowa skrzyżowania ul. Przemysłowej i Bohaterów Warszawy –
z utrzymaniem istniejącego układu wlotów,
wykonanie nowej nawierzchni w zakresie objętej projektem,
wykonanie podbudowy w miejscu przekopów/wykopów,
ułożenie żółtych płytek ostrzegawczych na dojściach do przejść dla pieszych,
odwodnienie skrzyżowania poprzez korektę liczby wpustów oraz ich płożenia,
połączenie studni wpustów do istniejącego kanału deszczowego,
budowę kanału technologicznego - Zastrzega się możliwość rezygnacji przez Zamawiającego z budowy kanału technologicznego na etapie realizacji, po wcześniejszym uzyskaniu dokumentów potwierdzających możliwość zwolnienia z obowiązku budowy.
wykonanie stałej organizacji ruchu, obejmującej: wykonanie oznakowania pionowego przejść dla pieszych, doświetlenie 3 przejść dla pieszych, oznakowanie poziome chemoutwardzalne (przejścia dla pieszych pasy biało-czerwone),
podłączenie do sieci elektroenergetycznej latarni doświetlających przejścia dla pieszych.
na czas budowy należy uwzględnić zabezpieczenie istniejącej zieleni.
1.3. W obrębie prac budowlanych znajdują się następujące sieci uzbrojenia terenu: elektryczna, teletechniczna, gazowa oraz wodociągowa.
1.4. Przewiduje się regulację sytuacyjno-wysokościową wszystkich elementów poszczególnych sieci, które będą znajdowały się w kolizji z wykonywanymi nawierzchniami, a w razie konieczności wymiany ich na nową. O wykonywanych pracach Wykonawca powiadomi gestorów sieci i wykona je zgodnie z uzyskanymi warunkami technicznymi.
1.5. Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu zadania do złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach.
1.6. Dla podanego wyżej zakresu Wykonawca przygotuje dokumentację projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzyskaniem wszystkich koniecznych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację zadania.
1.7. Po podpisaniu umowy Wykonawca wystąpi do Zamawiającego celem wspólnego wykonania inwentaryzacji w terenie (wraz z dokumentacją fotograficzną) i omówienia zakresu prac. Wykonawca przygotuje projekty budowlane i wykonawcze wraz z projektem tymczasowej i stałej organizacji ruchu oraz wprowadzi uzgodnioną i zatwierdzoną organizację ruchu na czas prowadzenia prac, umożliwiającą wjazdy gospodarcze, dojścia i dojazdy do posesji i budynków.
1.8. Projekt tymczasowej i stałej organizacji ruchu należy zaopiniować w Komendzie Powiatowej Policji w Węgrowie oraz zatwierdzić w Zarządzie Dróg Powiatowych w Węgrowie. W przypadku potrzeby oznakowania wlotów dróg gminnych należy, uzyskać dodatkowo opinię zarządcy drogi gminnej. Wykonawca zobligowany jest w terminie co najmniej 7 dni przed wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu zawiadomić pisemnie Zarząd Dróg Powiatowych o zamiarze wprowadzenia czasowej organizacji ruchu oraz o zamiarze wprowadzenia docelowej zmiany stałej organizacji ruchu.
1.9. Działając z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia i opinie oraz ostateczne decyzje m. in.: niezbędne decyzje, opinie administracyjne wymagane przed złożeniem wniosku do zgłoszenia robót/ pozwolenia na budowę.
1.10. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy wraz z załącznikami, stanowiący Załącznik nr 8
do SWZ
1.11. Wymagania dodatkowe:
1) Zamawiający wymaga, aby przed przystąpieniem do fazy właściwej prac projektowych Wykonawca przedstawił Zamawiającemu do uzgodnienia koncepcję projektu.
2) Wykonawca ma obowiązek opracowania i dostarczenia Zamawiającemu Harmonogramu realizacji umowy, zwanego dalej „Harmonogramem”, nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy, jak również jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie do 2 dni, od dnia otrzymania takiego żądania. Jeżeli przedstawiony Harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nich zmian wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie do 2 dni od otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska.
3) Wykonawca w terminie do 15stego dnia każdego miesiąca oraz dodatkowo na każde żądanie Zamawiającego, będzie przedstawiał Zamawiającemu pisemną informację o zaawansowaniu i sposobie wykonywania prac.
4) Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia kontroli technicznej i postępu prac w każdym momencie ich wykonywania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do o upływu terminu składania ofert tj., do dnia 07.12.2021 r., do godz. 10:00, nie wpłynęła żadna oferta. Wobec tego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 PzpINNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Przejęcie funkcji inspektorów nadzoru nad budową Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZOZ w Węgrowie
- Zakup paliwa płynnego oraz gazu w butlach 11 kg dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie
- Zakup usług w ramach zadania "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez działania z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" - II podejście.
- Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez działania z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej".
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Węgrowskiego na 2026 rok
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Przebudowa ciągu ulicy Kwiatowej i ulicy Paproci w Podkowie Leśnej
- Przebudowa drogi gminnej ulica Hugo Kołłątaja nr 144505N w Kisielicach
- Termomodernizacja Przedszkola Samorządowego nr 1, im. ks. Józefa Pawłowskiego w Proszowicach wraz z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap II
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





