Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00488216/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
- 2025/BZP 00498143/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 10 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11972621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 10 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eee36434-f16b-4e70-921e-40eefa58bc49
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00575812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00147315/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa artykułów i sprzętu sportowego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488216
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/89/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134959,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 10 części).2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 następujących części:
1) Część nr 1: Dostawa odzieży i obuwia sportowego;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1A do SWZ – dot. części nr 1. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4A do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1A do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 10) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 11).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
18412000-0 - Odzież sportowa
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 12300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 10 części).2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 następujących części:
1) Część nr 2: Dostawa odzieży z nadrukiem;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1B do SWZ – dot. części nr 2. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4A do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1B do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 10) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 11).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
18412000-0 - Odzież sportowa
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 12700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 10 części).2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 następujących części:
1) Część nr 3: Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1C do SWZ – dot. części nr 3. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4A do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1C do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 10) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 11).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
18412000-0 - Odzież sportowa
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 37000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 10 części).2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 następujących części:
1) Część nr 4: Dostawa sprzętu siłowego i do walki wręcz;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1D do SWZ – dot. części nr 4. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4A do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1D do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 10) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 11).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
18412000-0 - Odzież sportowa
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 19400,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 10 części).2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 następujących części:
1) Część nr 5: Dostawa sprzętu fitness;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1E do SWZ – dot. części nr 5. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4A do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1E do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 10) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 11).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
18412000-0 - Odzież sportowa
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 16700,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 10 części).2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 następujących części:
1) Część nr 6: Dostawa sprzętu do biegów na orientację;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1 F do SWZ – dot. części nr 6. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4A do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1F do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 10) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 11).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
18412000-0 - Odzież sportowa
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 32800,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 10 części).2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 następujących części:
1) Część nr 7: Dostawa sprzętu sportowego do siłowni zewnętrznej (Street Workout);
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1 G do SWZ – dot. części nr 7. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4B do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1G do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 10) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 11).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 10 części).2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 następujących części:
1) Część nr 8: Dostawa sprzętu sportowego do siłowni zewnętrznej (Street Workout);
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1 H do SWZ – dot. części nr 8. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4B do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1H do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 10) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 11).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
18412000-0 - Odzież sportowa
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 10 części).2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 następujących części:
1) Część nr 9: Dostawa dresów sportowych;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1 I do SWZ – dot. części nr 9. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4A do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1I do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 10) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 11).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 4100,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 10 części).2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 następujących części:
1) Część nr 10: Dostawa strojów sportowych do gier zespołowych.
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1 J do SWZ – dot. części nr 10. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4A do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1J do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 10) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 11).
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
18412000-0 - Odzież sportowa
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14422,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14422,98 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9956,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13394,70 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41779,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51369,35 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21590,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22183,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22183,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kosmal Wojciech Kosmala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692391875
7.3.4) Miejscowość: Mareza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22183,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33619,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39005,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36549,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biegosfera Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571027149
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36549,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10276,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10276,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10276,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damart Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653060594
7.3.4) Miejscowość: Rychwał
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10276,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13622,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13622,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13622,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damart Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653060594
7.3.4) Miejscowość: Rychwał
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13622,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2443,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3505,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2443,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubmar Andrzej Lubera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731681869
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2443,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2140,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2140,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubmar Andrzej Lubera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731681869
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2140,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa odzieży ochronnej i specjalistycznej na potrzeby WOPR i GOPR
- Sprzedaż i dostawa chłodziarko-zamrażarki i osłony głowicy do mikroskopu Vivascope dla Wydziału Medycznego
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników chemicznych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Rozbudowa, przebudowa i remont ze zmianą sposobu użytkowania budynku dawnego dworu na żłobek wraz z infrastrukturą techniczną na os. Słocina w Rzeszowie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnego sprzętu laboratoryjnego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa odzieży promującej Wrocław
- TP 88/25 Kompleksowa dostawa i montaż wyposażenia sal terapeutycznych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. J. Gromkowskiego
- Dofinansowanie infrastruktury SP nr 1 im. Gen. B. Prugara-Ketlinga w Sanoku do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - sprzęt komputerowy, pomoce dydaktyczne i wyposażenie siłowni.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Skweru Mariampolskiego w Bydgoszczy (program BBO)
więcej: Odzież sportowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





