eGospodarka.pl

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › "Sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej i materiałów medycznych - II"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej i materiałów medycznych - II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademickie Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272215818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Akademicki 17

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48323956099

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@acstom.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.acstom.bytom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej i materiałów medycznych - II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fa951c4-1e14-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00102594/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej i materiałów medycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap.gov.pl/wps/portal
dzp@acstom.bytom.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne:
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń raz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu mini Portal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i składania ofert dodatkowych).
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji" dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP lub numerem postępowania.
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej (dzp@acstom.bytom.pl).
3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email: dzp@acstom.bytom.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie .
Dokumenty przekazywane przez E-puap (oferta wraz z załącznikami) Wykonawca musi złożyć w formie elektronicznej - podpisane podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisane profilem zaufanym lub podpisem osobistym a dopiero później należy dokumenty zaszyfrować na mini portalu i zaszyfrowane z plikami źródłowymi przesłać przez E-puap na skrzynkę Zamawiającego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ze względu na ograniczoną ilość znaków całość informacji zawiera Rozdział XXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ACS/04/2022/TP2

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały medyczne z włókniny
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z
ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia
maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy).
2. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20
maja 2010r.o o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r, poz. 186).
3. Oferowane wyroby muszą być nowe, nie używane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: Cena (X1)
Ocena złożonych ofert w kryterium K1 - Cena zostanie dokonana wg następującego wzoru:

max. 60 pkt
cena najniższa
Ilość pkt (X1) = -------------------- x 60% (waga kryterium) x 100
cena badana

Kryterium 2: Jakość (X2)

Ocena złożonych ofert w kryterium K2 - Jakość oceniana będzie indywidualnie przez członków Komisji w skali 0-20 pkt na podstawie przekazanych do testów próbek – wg parametrów podanych w SWZ Rozdział XX, pkt 2

Kryterium 3: Termin dostawy (X3)
Ocena złożonych ofert w kryterium K3 – Termin dostawy zostanie dokonana w skali 0-20 pkt na podstawie oświadczenia złożonego w Formularzu ofertowym

max. 20 pkt

Lp. Termin dostawy Ilość punktów
1. 4 dni – 5 dni 0 pkt
2. 3 dni 10 pkt
3. 2 dni lub mniej 20 pkt

Termin dostawy nie może być dłuższy niż 5 dni.
Wykonawca może zaproponować termin dostawy wyłącznie w pełnych dniach.
W przypadku jeżeli Wykonawca:
- zaproponuje termin dostawy krótszy niż 2 dni na potrzeby wyliczenia wagi w tym kryterium zostanie przyjęte 2 dni,
- nie wskaże terminu dostawy w ofercie na potrzeby wyliczenia wagi w tym kryterium zostanie przyjęte 5 dni,
- zaoferuje terminu dostawy dłuższego niż 5 dni, Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy nie odpowiada wymaganiom Zapytania ofertowego i zostanie odrzucona.

Wzór obliczenia łącznej sumy punktów oferty dokonany zostanie wg wzoru: X = X1 + X2 + X3 gdzie:
X – łączna ilość punktów przyznana danej ofercie
X1, X2, X3,– ilość punktów uzyskana w danym kryterium.
1) Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która spośród ofert nie podlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert i sposobu ich oceny określonych powyżej.
2) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kombinezony ochronny i ochraniacze
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy).
2. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r.o o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r, poz. 186).
3. Oferowane wyroby muszą być nowe, nie używane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: Cena (X1)
Ocena złożonych ofert w kryterium K1 - Cena zostanie dokonana wg następującego wzoru:

max. 60 pkt
cena najniższa
Ilość pkt (X1) = -------------------- x 60% (waga kryterium) x 100
cena badana

Kryterium 2: Jakość (X2)

Ocena złożonych ofert w kryterium K2 - Jakość oceniana będzie indywidualnie przez członków Komisji w skali 0-20 pkt na podstawie przekazanych do testów próbek – wg parametrów podanych w SWZ Rozdział XX, pkt 2

Kryterium 3: Termin dostawy (X3)
Ocena złożonych ofert w kryterium K3 – Termin dostawy zostanie dokonana w skali 0-20 pkt na podstawie oświadczenia złożonego w Formularzu ofertowym

max. 20 pkt

Lp. Termin dostawy Ilość punktów
1. 4 dni – 5 dni 0 pkt
2. 3 dni 10 pkt
3. 2 dni lub mniej 20 pkt

Termin dostawy nie może być dłuższy niż 5 dni.
Wykonawca może zaproponować termin dostawy wyłącznie w pełnych dniach.
W przypadku jeżeli Wykonawca:
- zaproponuje termin dostawy krótszy niż 2 dni na potrzeby wyliczenia wagi w tym kryterium zostanie przyjęte 2 dni,
- nie wskaże terminu dostawy w ofercie na potrzeby wyliczenia wagi w tym kryterium zostanie przyjęte 5 dni,
- zaoferuje terminu dostawy dłuższego niż 5 dni, Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy nie odpowiada wymaganiom Zapytania ofertowego i zostanie odrzucona.

Wzór obliczenia łącznej sumy punktów oferty dokonany zostanie wg wzoru: X = X1 + X2 + X3 gdzie:
X – łączna ilość punktów przyznana danej ofercie
X1, X2, X3,– ilość punktów uzyskana w danym kryterium.
1) Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która spośród ofert nie podlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert i sposobu ich oceny określonych powyżej.
2) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Półmaski filtrujące
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy).
2. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r.o o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r, poz. 186).
3. Oferowane wyroby muszą być nowe, nie używane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: Cena (X1)
Ocena złożonych ofert w kryterium K1 - Cena zostanie dokonana wg następującego wzoru:

max. 60 pkt
cena najniższa
Ilość pkt (X1) = -------------------- x 60% (waga kryterium) x 100
cena badana

Kryterium 2: Jakość (X2)

Ocena złożonych ofert w kryterium K2 - Jakość oceniana będzie indywidualnie przez członków Komisji w skali 0-20 pkt na podstawie przekazanych do testów próbek – wg parametrów podanych w SWZ Rozdział XX, pkt 2

Kryterium 3: Termin dostawy (X3)
Ocena złożonych ofert w kryterium K3 – Termin dostawy zostanie dokonana w skali 0-20 pkt na podstawie oświadczenia złożonego w Formularzu ofertowym

max. 20 pkt

Lp. Termin dostawy Ilość punktów
1. 4 dni – 5 dni 0 pkt
2. 3 dni 10 pkt
3. 2 dni lub mniej 20 pkt

Termin dostawy nie może być dłuższy niż 5 dni.
Wykonawca może zaproponować termin dostawy wyłącznie w pełnych dniach.
W przypadku jeżeli Wykonawca:
- zaproponuje termin dostawy krótszy niż 2 dni na potrzeby wyliczenia wagi w tym kryterium zostanie przyjęte 2 dni,
- nie wskaże terminu dostawy w ofercie na potrzeby wyliczenia wagi w tym kryterium zostanie przyjęte 5 dni,
- zaoferuje terminu dostawy dłuższego niż 5 dni, Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy nie odpowiada wymaganiom Zapytania ofertowego i zostanie odrzucona.

Wzór obliczenia łącznej sumy punktów oferty dokonany zostanie wg wzoru: X = X1 + X2 + X3 gdzie:
X – łączna ilość punktów przyznana danej ofercie
X1, X2, X3,– ilość punktów uzyskana w danym kryterium.
1) Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która spośród ofert nie podlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert i sposobu ich oceny określonych powyżej.
2) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przyłbice i inne
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy).
2. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r.o o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r, poz. 186).
3. Oferowane wyroby muszą być nowe, nie używane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: Cena (X1)
Ocena złożonych ofert w kryterium K1 - Cena zostanie dokonana wg następującego wzoru:

max. 60 pkt
cena najniższa
Ilość pkt (X1) = -------------------- x 60% (waga kryterium) x 100
cena badana

Kryterium 2: Jakość (X2)

Ocena złożonych ofert w kryterium K2 - Jakość oceniana będzie indywidualnie przez członków Komisji w skali 0-20 pkt na podstawie przekazanych do testów próbek – wg parametrów podanych w SWZ Rozdział XX, pkt 2

Kryterium 3: Termin dostawy (X3)
Ocena złożonych ofert w kryterium K3 – Termin dostawy zostanie dokonana w skali 0-20 pkt na podstawie oświadczenia złożonego w Formularzu ofertowym

max. 20 pkt

Lp. Termin dostawy Ilość punktów
1. 4 dni – 5 dni 0 pkt
2. 3 dni 10 pkt
3. 2 dni lub mniej 20 pkt

Termin dostawy nie może być dłuższy niż 5 dni.
Wykonawca może zaproponować termin dostawy wyłącznie w pełnych dniach.
W przypadku jeżeli Wykonawca:
- zaproponuje termin dostawy krótszy niż 2 dni na potrzeby wyliczenia wagi w tym kryterium zostanie przyjęte 2 dni,
- nie wskaże terminu dostawy w ofercie na potrzeby wyliczenia wagi w tym kryterium zostanie przyjęte 5 dni,
- zaoferuje terminu dostawy dłuższego niż 5 dni, Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy nie odpowiada wymaganiom Zapytania ofertowego i zostanie odrzucona.

Wzór obliczenia łącznej sumy punktów oferty dokonany zostanie wg wzoru: X = X1 + X2 + X3 gdzie:
X – łączna ilość punktów przyznana danej ofercie
X1, X2, X3,– ilość punktów uzyskana w danym kryterium.
1) Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która spośród ofert nie podlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert i sposobu ich oceny określonych powyżej.
2) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały opatrunkowe
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z
ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia
maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy).
2. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20
maja 2010r.o o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r, poz. 186).
3. Oferowane wyroby muszą być nowe, nie używane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: Cena (X1)
Ocena złożonych ofert w kryterium K1 - Cena zostanie dokonana wg następującego wzoru:

max. 60 pkt
cena najniższa
Ilość pkt (X1) = -------------------- x 60% (waga kryterium) x 100
cena badana

Kryterium 2: Jakość (X2)

Ocena złożonych ofert w kryterium K2 - Jakość oceniana będzie indywidualnie przez członków Komisji w skali 0-20 pkt na podstawie przekazanych do testów próbek – wg parametrów podanych w SWZ Rozdział XX, pkt 2

Kryterium 3: Termin dostawy (X3)
Ocena złożonych ofert w kryterium K3 – Termin dostawy zostanie dokonana w skali 0-20 pkt na podstawie oświadczenia złożonego w Formularzu ofertowym

max. 20 pkt

Lp. Termin dostawy Ilość punktów
1. 4 dni – 5 dni 0 pkt
2. 3 dni 10 pkt
3. 2 dni lub mniej 20 pkt

Termin dostawy nie może być dłuższy niż 5 dni.
Wykonawca może zaproponować termin dostawy wyłącznie w pełnych dniach.
W przypadku jeżeli Wykonawca:
- zaproponuje termin dostawy krótszy niż 2 dni na potrzeby wyliczenia wagi w tym kryterium zostanie przyjęte 2 dni,
- nie wskaże terminu dostawy w ofercie na potrzeby wyliczenia wagi w tym kryterium zostanie przyjęte 5 dni,
- zaoferuje terminu dostawy dłuższego niż 5 dni, Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy nie odpowiada wymaganiom Zapytania ofertowego i zostanie odrzucona.

Wzór obliczenia łącznej sumy punktów oferty dokonany zostanie wg wzoru: X = X1 + X2 + X3 gdzie:
X – łączna ilość punktów przyznana danej ofercie
X1, X2, X3,– ilość punktów uzyskana w danym kryterium.
1) Za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która spośród ofert nie podlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert i sposobu ich oceny określonych powyżej.
2) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Poleganie na zasobach innych podmiotów.
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ww. pkt. 3, winno potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz winien określać w szczególności:
a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składają odrębnie:
3.1. Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
3.2. podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
4.1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
4.2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt. 4.3,
4.3. Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale X, pkt. 3 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy, Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy),
4.4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
 postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
 wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
 ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XI pkt 5 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na Formularzu ofertowym) lub jako dodatkowy załącznik do oferty.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Zapisy pkt 4.2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Zapisy pkt 4.1, 4.2 i pkt 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. lub Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Próbki oferowanych wyrobów (bezzwrotnie) w ilościach określonych w Załączniku nr 4 SWZ służące do oceny jakości.
2) Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane wyroby wymagań w zakresie w jakim jest to niezbędne do potwierdzenia zgodności zaoferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia np. katalogu lub jego części, folder lub ulotka informacyjna z opisem technicznym danego wyrobu.
3) Oświadczenie potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia posiada wszelkie niezbędne certyfikaty, atesty bądź aprobaty właściwych urzędów oraz że jest wolny od wad oraz oświadczenie, że na każde żądanie Zamawiającego w/w dokumenty zostaną okazane w terminie nie dłuższym niż 3 dni od wezwania przez Zamawiającego.

Wymagane w SWZ próbki winny być dostarczone do siedziby Zamawiającego w wersji fizycznej zgodnie z Rozdziałem XII, ust. 2, pkt 4) SWZ.

Niezgodność próbki z opisem przedmiotu zamówienia lub w przypadku braku którejkolwiek próbki spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

-Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane wyroby wymagań w zakresie w jakim jest to niezbędne do potwierdzenia zgodności zaoferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia np. katalogu lub jego części, folder lub ulotka informacyjna z opisem technicznym danego wyrobu.
-Oświadczenie potwierdzające, że zaoferowany przedmiot zamówienia posiada wszelkie niezbędne certyfikaty, atesty bądź aprobaty właściwych urzędów oraz że jest wolny od wad oraz oświadczenie, że na każde żądanie Zamawiającego w/w dokumenty zostaną okazane w terminie nie dłuższym niż 3 dni od wezwania przez Zamawiającego.

1. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia.
2. Zamawiający nie wzywa do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:

1) Formularz asortymentowo – cenowy w zakresie składanej Części, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
2) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ;
3) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VI SWZ;
4) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 5 SWZ (jeżeli dotyczy);
6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);

Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2
ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowe informacje zawarte są w § 9, ust 1 , 2, 4 w Załączniku nr 5 - wzór
umowy do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-26 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-26 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

kryterium ceny

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.