eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudyRozbudowa istniejącego placu zabaw przy Przedszkolu oraz przy Szkole Podstawowej w Rudach



Ogłoszenie z dnia 2025-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącego placu zabaw przy Przedszkolu oraz przy Szkole Podstawowej w Rudach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE W RUDACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271504667

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Raciborska 17

1.5.2.) Miejscowość: Rudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-430

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkolerudy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przedszkolerudy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14f669e7-ff32-4e2c-81b5-3a6cce463a65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa istniejącego placu zabaw przy Przedszkolu oraz przy Szkole Podstawowej w Rudach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14f669e7-ff32-4e2c-81b5-3a6cce463a65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt : „Przedszkolakiem być! ” – Wsparcie edukacyjne przedszkolaków z Przedszkola w Rudach” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 - 2027. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246814

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PR.2261.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 119280,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest robota budowlana polegająca na rozbudowie istniejącego placu zabaw przy Przedszkolu w Rudach realizowana w ramach projektu: „Przedszkolakiem być! ” – Wsparcie edukacyjne przedszkolaków z Przedszkola w Rudach” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 - 2027. Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Z podziałem na części realizowane w poniżej wskazanych lokalizacjach:
a) część nr 1 – Plac zabaw przy Przedszkolu – ul. Raciborska 17 na dz. nr ewid 198, obręb 0006 Rudy
W ramach realizacji zadania dla części nr 1 – dot. lokalizacji przy Przedszkolu – ul. Raciborska 17 wykonawca zobowiązany jest do:

1) wykonania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych (uwaga w zgłoszeniu podano adres inwestycji przy ul. Raciborskiej 17a. )
2) przygotowania i zagospodarowania terenu
3) dostawy i montażu urządzeń na placu zabaw w tym następujących elementów
a) Zestaw zabawowy Statek – 1 szt. (poz. 7.1.1) opisu technicznego (dokumentacja projektowa zał. 10.1 do SWZ);;
b) Huśtawka na słupach – Bocianie gniazdo – 1 szt. (poz. 7.1.2) opisu technicznego (dokumentacja projektowa zał. 10.1 do SWZ);
c) Ścieżka sensoryczna/ścieżka zmysłów– 1 szt. (poz. 7.1.3) opisu technicznego (dokumentacja projektowa zał. 10.1 do SWZ);
d) Tablica z regulaminem placu zabaw – 1 szt. (poz. 7.3.1 opisu technicznego) (dokumentacja projektowa zał. 10.1 do SWZ);
4) wykonania prac wykończeniowych – plantowanie, humusowanie terenu z obsianiem trawy
5) sporządzenia dokumentacji powykonawczej
6) opracowanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej (geodezyjnych pomiarów powykonawczych)
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach do niniejszej SWZ:
1) dokumentacja projektowa (zał. nr 10.1 do SWZ) opracowana przez: Projektowanie
i nadzór w budownictwie mgr inż. Michał Szczuka ul. Okrężna 35, 47-440 Łęg.
2) projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
3) formularz oferty
4) przedmiar – zał. nr 9.1 do SWZ;

Załączone do SWZ przedmiar dla w/w lokalizacji ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112500-0 - Usuwanie gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45113000-2 - Roboty na placu budowy

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 70418,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest robota budowlana polegająca na rozbudowie istniejącego placu zabaw przy Przedszkolu w Rudach realizowana w ramach projektu: „Przedszkolakiem być! ” – Wsparcie edukacyjne przedszkolaków z Przedszkola w Rudach” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 - 2027. Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Z podziałem na części realizowane w poniżej wskazanych lokalizacjach

b) Część nr 2 – Plac zabaw przy Szkole Podstawowej – ul. Rogera na dz.nr ewid 922/1, 920 , obręb 0006 Rudy

2.2 W ramach realizacji zadania (dla części nr 2) – dot. lokalizacji przy Szkole Podstawowej ul. Rogera wykonawca zobowiązany jest do:

1) wykonania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie ze zgłoszeniem robót budowlanych
2) przygotowania i zagospodarowania terenu
3) dostawy i montażu urządzeń na placu zabaw w tym następujących elementów:
a) Zestaw z trzema wieżami i drabinkami – 1 szt. (poz. 7.1.1) opisu technicznego (dokumentacja projektowa zał 10.2 do SWZ);
b) Tablica z regulaminem placu zabaw – 1 szt. (poz. 7.2.1) opisu technicznego (dokumentacja projektowa zał 10.2 do SWZ);
4) wykonania prac wykończeniowych – plantowanie, humusowanie terenu z obsianiem trawy
5) sporządzenia dokumentacji powykonawczej
6) opracowanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej (geodezyjnych pomiarów powykonawczych)
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach do niniejszej SWZ:
5) dokumentacja projektowa (zał. nr 10.2 do SWZ) opracowana przez: Projektowanie
i nadzór w budownictwie mgr inż. Michał Szczuka ul. Okrężna 35, 47-440 Łęg.
6) projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy
7) formularz oferty
8) przedmiar – zał. nr 9.2 do SWZ;

Załączone do SWZ przedmiar dla w/w lokalizacji ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112500-0 - Usuwanie gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45113000-2 - Roboty na placu budowy

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 48861,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89043,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133426,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89043,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280250174

7.3.3) Ulica: Gnieźnieńska 2A

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89043,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86948,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Matera prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Grupa EPX Paweł Matera,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180498345

7.3.4) Miejscowość: Pustków

7.3.5) Kod pocztowy: 39-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72010,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.