Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku nr 110 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Regnach 95- 040 gm. Koluszki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261442097
1.5.8.) Numer faksu: 261442101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku nr 110 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Regnach 95- 040 gm. Koluszki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7139e306-8556-4545-be3c-fa18841d2da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085338/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont bud. 110 w Regnach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/pn/31wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/31wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: rozdział XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): rozdział XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 86/ZP/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 6519190,78 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane :
Zadanie 1 Remont budynku nr 110 zlokalizowanej w kompleksie wojskowym w Regnach 95 - 040 gm. Koluszki
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizację obiektu określa przedmiar robót / zerowy kosztorys ( tj. przygotowany przez Zamawiającego wykaz i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca ) w formacie ath oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) stanowiącymi załączniki nr 1 , 2 do SWZ .
3.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót / zerowym kosztorysem (tj. przygotowanym przez Zamawiającego wykazem i opis robót , których wartość określa potencjalny Wykonawca) w formacie ath oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi w załącznikach nr 1 ,2 do SWZ i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45410000-4 - Tynkowanie
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla zadania nr 1 KRYTERIA OCENY:
L.p. Rodzaj kryterium Liczba punktów (waga)
1. Cena brutto oferty 60
2. Termin realizacji zamówienia 20
3. Okres udzielonej gwarancji 20
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegają wykluczeniu;
1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2.2 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż:
dla zadania 1 - o wartości nie mniejszej niż 8.000.000,00 zł
(słownie złotych: osiem milionów i 00/100)
Wykonawca zobowiązany będzie także do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej przez cały okres trwania umowy . Zamawiający informuje , że dla potrzeb spełnienia tego warunku opisanego powyżej , jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł/PLN , Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs złotego do tej waluty podawany przez NBP na dzień wszczęcia niniejszego postępowania .
1.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
1.2.4.1 O zamówienie ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie - zakończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego :
• dwóch robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż na kwotę brutto dla zadania nr 1
Dla zadania nr 1 - 4.000.000,00 zł każda ( jedna robota / jedna umowa) (słownie złotych : cztery miliony i 00/100)
W odniesieniu do każdego należy podać ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonywania oraz załączyć dowody / dokumenty, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Przy czym dowodami, o których mowa, są: referencje, protokoły odbiorów końcowych, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN) .
1.2.4.2 O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobą /mi która/e będzie/ będą pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą/ymi ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi ( kierownik robót ) wpisanymi do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla zadania nr 1
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla zadania nr 1
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji , urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych dla zadania nr 1
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp , o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( t.j. Dz.U. z 2024 poz. 594 ze.zm.) ,
z innym Wykonawcą , który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej , sporządzone zgodnie z załącznikiem 8 do SWZ
2) oświadczenie o aktualności oświadczeń i dokumentów – załącznik nr 11 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia aktualnej polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania robót budowlanych w wysokości określonej w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2.3 SWZ
2) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej , należy przedłożyć na wezwanie Zamawiającego :
a) wykaz co najmniej dwóch robót o charakterze ogólnobudowlanym ( dla zadania nr 1) o wartości określonej w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2.4.1 SWZ dla każdego zadania wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonywania wraz z załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) wykaz osób , skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , uprawnień , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego określonych w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2.4.2 SWZ dla każdego z zadań a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami .
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych .5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ SKŁADA RÓWNIEŻ: / JEŻELI DOTYCZY /1.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ( spółki cywilne , konsorcja ) , z którego wynika , które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ (WYPEŁNIĆ - JEŻELI DOTYCZY/7.Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty lub innych dokumentów i oświadczeń przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - / WYPEŁNIĆ - JEŻELI DOTYCZY / .
2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy / WYPEŁNIĆ JEŻELI DOTYCZY/ .
3.ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ / WYPEŁNIĆ JEŻELI DOTYCZY/
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
rozdział XIV SWZ Przedmiot zamówienia Wysokość wadium w zł:Zadanie 1 Remont budynku nr 110 zlokalizowanego
w kompleksie wojskowym w Regnach 95 - 040 gm. Koluszki 50.000,00 złotych
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia .W takich przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania :
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego ( w przypadku konsorcjum może to być jeden z konsorcjantów tzw. LIDER KONSORCJUM LUB OSOBA TRZECIA nie związana z żadnym z konsorcjantów ) .
2) Wypełniając formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu przeznaczonym na dane Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie a oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu składa tylko ten z Wykonawców , który jest upoważniony do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załączniki nr 4 i nr 5 do SWZ
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenie , z którego wynika , które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 6 do SWZ.
5. Przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia , Zamawiający może zażądać od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie , których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przedstawienia umowy regulującej zasady współpracy między nimi .
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia , kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców , którzy wykonują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane .
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 23 załącznika nr 14 do SWZ (wzór umowy)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/31wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-22 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
nie dotyczyINNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- 91/ZP/25 DOSTAWA REGAŁÓW SŁUPKOWYCH MAGAZYNOWYCH DWUPALETOWYCH
- Remont budynków wchodzących w skład komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o. z podziałem na siedem części
- Sukcesywne dostawy generatorów Mo-Tc
- 89/ZP/25 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI POMIESZCZEŃ, SPRZĘTU GOSPODARCZEGO I WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ
- Sporządzenie 500 projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z załącznikami graficznymi i analizami urbanistycznymi wraz z wynikami analiz i załącznikami graficznymi, na obszarze gminy Zgierz.
- "Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu WSS w Zgierzu" - powtórka.
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rosochata.
- Malowanie elewacji frontowej i północnej budynku Starostwa
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce i Nieznanice w Gminie Kłomnice
- Remont dachu w Centrum Rekreacyjnym OSiR przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.