Og³oszenie z dnia 2025-07-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych” – ul. Drzyma³y 4/3, ul. Koszyckiej 9/2, ul. Koszyckiej 9/3, ul. O.M. Kolbe 32/1, ul. M³odych 4/2
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Pi³a-Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w Pile
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301979488
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: D±browskiego 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pi³a
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mbalinska-koniec@mzgm.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzgm.pila.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych” – ul. Drzyma³y 4/3, ul. Koszyckiej 9/2, ul. Koszyckiej 9/3, ul. O.M. Kolbe 32/1, ul. M³odych 4/2
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a4816460-3099-41c6-ab99-790c316fc929
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00308839
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00033672/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://mzgmpila.ezamawiajacy.pl/pn/mzgmpila/demand/220041/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mzgmpila.ezamawiajacy.pl/pn/mzgmpila/demand/220041/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020, poz. 2452).
2. Zamawiaj±cy prowadzi postêpowanie za po¶rednictwem Platformy zakupowej MarketPlanet.
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej MarketPlanet oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z niej przestrzegaæ postanowieñ tej instrukcji.
4. Udzia³ w niniejszym postêpowaniu mo¿liwy jest po bezp³atnej rejestracji/utworzeniu darmowego konta. Link do rejestracji: https://oneplace.marketplanet.pl/poczatek
5. Wykonawca zobowi±zany jest do monitorowania postêpowania na Platformie pod adresem: https://mzgmpila.ezamawiajacy.pl/pn/mzgmpila/demand/220041/notice/public/details
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, wykonawca powinien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet: tel. +48 22 25 72 223, e-mail: oneplace.admin@marketplanet.pl
7. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
b) dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES, przy czym wykonawca zobowi±zany jest wtedy za³±czyæ oprócz dokumentu, którego podpis dotyczy, oddzielny plik z podpisem, czyli 2 pliki.
8. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny, obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.
9. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj., w szczególno¶ci: .pdf, .xls, .doc, .docx, zip, rar, jpg, przy czym ze wzglêdów technicznych zaleca siê stosowanie formatu .pdf o wielko¶ci plików do 100 MB
10.Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a) plik za³±czony przez wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8 (mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert),
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu – zegarem G³ównego Instytutu Miar.
11. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê wczytania ich do Platformy
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w Pile z siedzib± ul. D±browskiego 8, 64-920 Pi³a, reprezentowany przez Dyrektora (dalej: Administrator).
2)Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres e-mail: ido@mzgm.pila.pl; wy³±cznie w sprawach dotycz±cych przetwarzania Pañstwa danych osobowych przez MZGM w Pile, w tym w sprawach maj±cych zwi±zek z realizacj± Pañstwa praw wynikaj±cych z RODO
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych” –wymiana pieców kaflowych na kondensacyjny kocio³ gazowy dwufunkcyjny z zamkniêt± komor± spalania oraz monta¿em wk³adu kominowego w lokalach mieszkalnych w Pile przy: ul. Drzyma³y 4/3, ul. Koszyckiej 9/2, ul. Koszyckiej 9/3, ul. O.M. Kolbe 32/1, ul. M³odych 4/2.
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich
danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych
osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.
2. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu, w tym równie¿ obowi±zków wynikaj±cych z rozporz±dzenia 2016/679, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporz±dzenia 2016/679).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), je¿eli wykonawca,
wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, ¿e zastrze¿one informacje
stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5.
2. Zamawiaj±cy mo¿e okre¶liæ w dokumentach zamówienia lub w og³oszeniu o zamówieniu wymaganie dotycz±ce zachowania
poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
3. Je¿eli jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci lub interesem publicznym, zamawiaj±cy mo¿e nie ujawniaæ:
1) danych osobowych, w przypadku zamówienia udzielonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b,
2) wysoko¶ci wynagrodzenia, w przypadku zamówienia udzielonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 2
- w zakresie dostaw lub us³ug, z zakresu dzia³alno¶ci kulturalnej zwi±zanej z organizacj± wystaw, koncertów, konkursów, festiwali,
widowisk, spektakli teatralnych, przedsiêwziêæ z zakresu edukacji kulturalnej lub z gromadzeniem materia³ów bibliotecznych przez
biblioteki lub muzealiów, a tak¿e z zakresu dzia³alno¶ci archiwalnej zwi±zanej z gromadzeniem materia³ów archiwalnych, je¿eli
zamówienia te nie s³u¿± wyposa¿aniu zamawiaj±cego w ¶rodki trwa³e przeznaczone do bie¿±cej obs³ugi jego dzia³alno¶ci, o ile
wykonawca, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zastrzeg³, ¿e dane te nie mog± byæ udostêpniane.
4. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanego dalej "rozporz±dzeniem 2016/679", w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków
ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do up³ywu terminu na ich wniesienie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2025/TP/10
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych – wymiana pieców kaflowych na kondensacyjny kocio³ gazowy dwufunkcyjny z zamkniêt± komor± spalania oraz monta¿em wk³adu kominowego w lokalach mieszkalnych w Pile przy; ul. Drzyma³y 4/3, ul. Koszyckiej 9/2, ul. Koszyckiej 9/3, ul. O.M. Kolbe 32/1, ul. M³odych 4/2.
2. Wykonawca winien zrealizowaæ przedmiot zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i normami, w zakresie i w sposób szczegó³owo okre¶lony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz innych dokumentach stanowi±cych za³±czniki do niniejszej SWZ
3. Roboty budowlane polegaæ bêd± w szczególno¶ci na:
a) demonta¿ pieców kaflowych z utylizacj± gruzu
b) demonta¿ kot³a na opa³ sta³y
c) demonta¿ podgrzewacza wody
d) rozbudowa instalacji wod-kan i gazowej
e) szpachlowanie i malowanie ¶cian z przygotowaniem powierzchni w miejscu przekuæ
f) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania eta¿owego z monta¿em kot³a gazowego dwufunkcyjnego z zamkniêt± komor± spalania
g) wykonanie próby szczelno¶ci instalacji centralnego ogrzewania wraz z wstêpn± regulacj±
h) wykonanie próby szczelno¶ci instalacji gazowej
i) monta¿ systemowych rur powietrzno-spalinowych
j) odbiór kominiarski wentylacji oraz odprowadzenia spalin
k) wykonanie prac porz±dkowych i wykoñczeniowych
l) wykonanie ¶wiadectwa charakterystyki energetycznej mieszkania (ul. M³odych 4/2)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na etapie realizacji zamówienia nastêpuj±cymi osobami:
- kierownikiem budowy – osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych i gazowych upowa¿niaj±ce do kierowania robotami objêtymi przedmiotowym zamówieniem; posiadaj±ca min 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnieñ na stanowisku kierownika budowy. Wskazana osoba powinna posiadaæ aktualny wpis do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
c) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
d) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³. nr 6 do SWZ) – dotyczy wykonawcy, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (za³. nr 7 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty:1) wype³niony formularz ofertowy (za³. nr 1 do SWZ);
UWAGA:
Formularz generowany przez Platformê jest „narzêdziem technicznym”, niezbêdnym do z³o¿enia oferty na Platformie, nie stanowi on jednak faktycznego formularza oferty. Brak z³o¿enia formularza ofertowego, zgodnego z za³. nr 1 do SWZ bêdzie stanowi³ podstawê do odrzucenia oferty, stosownie do zapisów art. 226 ust. 1 pkt 6) Pzp. W przypadku rozbie¿no¶ci w tre¶ci miêdzy formularzem ofertowym (za³. nr 1 do SWZ) a formularzem generowanym przez Platformê, jako wi±¿±c± zamawiaj±cy uzna tre¶æ za³. nr 1 do niniejszej SWZ;
2) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³. nr 2 do SWZ;
3) dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania, w postaci:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru (wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tego dokumentu, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów) lub:
b) pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy (je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu wskazanego w lit. a);
4) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy) – za³. nr 3 do SWZ;
5) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) – za³. nr 4 do SWZ;
6) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy) – za³. nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.2. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³. nr 2 do SWZ) – sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Powy¿szy warunek obejmuje równie¿ wspólników spó³ki cywilnej. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³. nr 5 do SWZ).
5. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnejw postaci aneksu, z zastosowaniem art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do niniejszej umowy:
1) W przypadku zmiany terminu zakoñczenia robót bêd±cych przedmiotem umowy w zwi±zku z:
a) nieprzekazaniem przez Zamawiaj±cego Wykonawcy czê¶ci terenu do prowadzenia robót, je¿eli w sposób istotny dezorganizuje to wykonywanie robót przez Wykonawcê i bezpo¶rednio wp³ywa na brak mo¿liwo¶ci dochowania umownego terminu zakoñczenia robót budowlanych – przed³u¿enie terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy maksymalnie o ilo¶æ dni wynikaj±cych z opó¼nienia przekazania czê¶ci terenu budowy,
b) wyst±pieniem dzia³ania si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami Umowy;
Za si³ê wy¿sz± uwa¿a siê zdarzenie zewnêtrzne, którego skutków nie da siê przewidzieæ ani im zapobiec. W szczególno¶ci za si³ê wy¿sz± bêdzie siê uwa¿aæ dzia³anie przyrody, takie jak np.: huragan, trzêsienie ziemi, powód¼, oraz inne zdarzenia takie jak np.: wojna, zamieszki, strajk generalny (z wyj±tkiem strajków Wykonawcy), dzia³ania legislacyjne w³adz powoduj±ce czasow± niemo¿no¶æ wykonywania umowy;
c) wstrzymaniem prac budowlanych przez Zamawiaj±cego lub w³a¶ciwy organ
z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
d) zmian bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci:
- wstrzymaniem robót przez Zamawiaj±cego lub rezygnacjê przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy;
- konieczno¶ci± usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
e) konieczno¶ci± wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja bêdzie mia³a wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy;
f) wyst±pieniem opó¼nieñ w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechania przez w³a¶ciwe organy administracji, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
g) wyst±pieniem opó¼nieñ lub sprzeciwów w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz sytuacje te nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
h) wyst±pieniem braku mo¿liwo¶ci wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
2) Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.
3) Dopuszcza siê zmiany dotycz±ce realizacji dodatkowych us³ug lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego,
c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
) Przewiduje siê zmiany w sytuacji gdy zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
(...) ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pe³en zakres zmian zawarto w projektowanych postanowieniach umowy - za³. nr 8 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mzgmpila.ezamawiajacy.pl/pn/mzgmpila/demand/220041/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-22 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-20
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u przedmiotowego zamówienia na czê¶ci poniewa¿ zamówienie jest w ca³o¶ci robot± budowlan± jednego rodzaju. Jest zamówieniem warto¶ciowo ma³ym, którego niedokonanie podzia³u na czê¶ci nie utrudnia dostêpu do zamówienia przedsiêbiorstwom z sektora ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw. Do niniejszego zamówienia bêd± mieli dostêp „mali wykonawcy”, dzia³aj±cy nawet na rynku lokalnym. Podzia³ zamówienia o tak niskiej warto¶ci szacunkowej móg³by spowodowaæ niekorzystne konsekwencje dla Zamawiaj±cego w postaci np.: zwiêkszenia oferowanych cen.2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiaj±cy wykluczy:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego
INNE PRZETARGI Z PI£Y
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 1 im. Stanis³awa Staszica w Pile w okresie od 1.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 01.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile w okresie od 1.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Budowa pomostów p³ywaj±cych nad jeziorem P³ocie w ramach realizacji zadania: "Przebudowa OTW P³otki"
- US£UGA SERWISOWA TOMOGRAF KOMPUTEROWY
- Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych (pustostanów) wraz z ich modernizacj± - remont lokali mieszkalnych w Pile przy al. Powstañców Wielkopolskich 9/11 i 9/12
wiêcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujêcie ul. Podchoinki
- Remont czê¶ci pomieszczeñ biurowych zlokalizowanych na V piêtrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Budowa ¦wietlicy Wiejskiej w Nowym Wylezinie
- Budowa ¯³obka Miejsko-Gminnego "NIED¬WIADEK" w Mordach
- Utworzenie i wyposa¿enie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie ( w formule "zaprojektuj i wybuduj" )
- Poprawa infrastruktury socjalno-bytowej w Domach Studenckich "Maæko", "Danu¶ka" i "Jurand" - modernizacja pokoi i ³azienek
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.