eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji w Tychach - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji w Tychach – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763808

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji w Tychach – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2f71b62-e5cd-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025098/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji w Tychach – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254781

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.17.2024.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 207890,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji w Tychach – etap II.
Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w dokumentacji projektowej autorstwa Architektonicznej Pracowni Projektowej „Arcus” s.c., w skład której wchodzi projekt techniczny instalacji elektrycznej (Electin – instalacje elektryczne), projekt budowlano-wykonawczy (Architektoniczna Pracownia Projektowa Arcus s.c.).
Remontem objęte mają zostać pomieszczenia znajdujące się na drugim piętrze w starej części budynku szkolnego, sale 44 (terapeutyczna), 44 (języka angielskiego), 45 wraz z serwerownią, magazyn, pomieszczenie gospodarcze oraz korytarz górny. Zakres prac remontowych obejmuje:
- wymianę instalacji elektrycznej w zakresie zasilania, kabli, opraw, osprzętu (gniazd, wyłączników);
- wymiana posadzki,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- usunięcie naświetli do klas wraz z uzupełnieniem powstałych otworów o wypełnienie z zabudowy GK,
- wymiana uszkodzonych parapetów wewnętrznych na korytarzu głównym,
- malowanie ścian i sufitów wraz z niezbędnymi pracami ogólnobudowlanymi,
- podniesienie balustrady schodowej do wysokości 110 cm wraz z wymianą okładziny na pochwytach i montaż nowych stoperów przeciw zjeżdżaniu na pochwytach oraz oczyszczeniem i malowaniem elementów metalowych całej balustrady,
- montaż osłon grzejnikowych z płyty MDF w salach lekcyjnych,
- demontaż, oczyszczenie, malowania i ponowny montaż osłony grzejników na korytarzu,
- prace przygotowawcze i porządkowe,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi :
- Wymianę instalacji elektrycznej (wymianę przewodów zasilających do tablicy TB23, kabli, opraw oświetleniowych, osprzętu elektrycznego, wyłączników, gniazd wtykowych, itp.) wraz z wkuciem w ściany okablowania znajdującego się obecnie w salach, nie dotyczy okablowania strukturalnego internetowego. Doprowadzenie zasilania do łazienek (puszki instalacyjne) dla zapewnienia nowego zasilania dla łazienek w dalszych etapach remontu. Poprowadzenie nowej instalacji dzwonkowej na poziomie piętra;
- Wymianę wraz z przepięciem nadal używanych obwodów rozdzielnicy segmentowej TB23, zasilanie do tej rozdzielnicy należy doprowadzić z rozdzielnicy piętrowej TB21;
- Wymiana drzwi (8 sztuk – serwerownia, sala nr 44 (języka angielskiego), łazienki, pomieszczenie gospodarcze, magazyn) prowadzących do pomieszczeń z korytarza wraz z niezbędnymi, zgodnie z zestawieniem stolarki drzwiowej i naświetli w projekcie budowlano-wykonawczym, (drzwi w kolorze białym);
- Malowanie na kolor biały drzwi prowadzących do sal nr 44 (terapeutyczna) i 45;
- Demontaż naświetli (2 sztuki – nad drzwiami do sali nr 45 oraz w serwerowni) wraz z uzupełnieniem powstałych otworów zabudową GK wraz z niezbędnym wygłuszeniem;
- Wymiana posadzek (ok. 255 m2 – sala 45, serwerownia, sala 44 (terapeutyczna), korytarz górny bez schodów) w remontowanych pomieszczeniach zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym na wykładzinę PCV wraz z wywinięciem 10 cm cokołu;
- Przygotowanie, wyrównanie, szpachlowanie malowanie ścian o powierzchni ok. 600 m2 (należy pamiętać o konieczności zabezpieczenia ścian w salach lekcyjnych oraz na korytarzu lakierem lamperyjnym do wysokości 1,5 m);
- Przygotowanie, naprawa oraz malowanie sufitów o powierzchni ok. 300 m2;
- Wymiana parapetów wewnętrznych na korytarzy na nowe (8 sztuk);
- Podniesienie balustrady schodowej poprzez dospawanie poniżej pochwytu dodatkowego elementu podnoszącego balustradę do wysokości 110 cm wraz z wymianą okładziny na pochwytach / lub montaż pochwytu ze stali nierdzewnej i montażu nowych stoperów przeciw zjeżdżaniu na pochwytach oraz oczyszczanie i malowanie elementów metalowych całej balustrady oraz metalowych krat znajdujących się przy schodach;
- Montaż osłon grzejnikowych z płyty MDF wraz z malowaniem proszkowym (8 sztuk);
- Demontaż drewnianych desek profilowanych / osłon grzejników (6 rzędów) wraz ze stelażem konstrukcji wsporczej, naprawa uszkodzeń poprzez oczyszczenie, szlifowanie, struganie, następnie malowanie całości i ponowny montaż konstrukcji wsporczej wraz z osłonami grzejników na korytarzu po wymianie posadzki;
- Kolorystykę ścian i wykładzin należy uzgodnić przed zamówieniem z Zamawiającym i Użytkownikiem;
- Prace porządkowe;
- Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.

Palcówka oświatowa jest otwarta i możliwe jest przeprowadzenie wizji na obiekcie po wcześniejszym uprzedzeniu Dyrekcji, do czego zachęcamy aby jak najrzetelniej wykonać wycenę koniecznych do wykonania prac.

Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

II. W przypadku wskazania w dokumentach zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym.
III. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP,
zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
IV. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na
wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
V. Poleganie na zasobach innych podmiotów.
1.1 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących
go z nimi stosunków prawnych.
1.2 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
1.3 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 2a do SWZ).
1.4 Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6, a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
1.5 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
1.6 Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPHU REMSTOL Józef Wybrańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381059156

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Tischnera 69

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Montaż wykładzin (robocizna) wykona firma „OL-BUD BIS” Katarzyna Miaskowska-Szafraniec
Roboty malarskie (robocizna) wykona firma „FABEX 2” Mateusz Fabian
Instalacje elektryczne (robocizna) wykona firma „FIGO” Grzegorz Figołuszka


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji - 8 tygodni od dnia 03.06.2024

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.