Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00252170/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wody mineralnej dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego, Laboratorium Kryminalistycznego i jednostek zamiejscowych KGP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 477013103
1.5.8.) Numer faksu: 477012002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.syta@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wody mineralnej dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego, Laboratorium Kryminalistycznego i jednostek zamiejscowych KGP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16b0b8d6-38b1-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002396/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Woda mineralna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252170/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 38 /21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 251686,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa wody mineralnej dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego, Laboratorium Kryminalistycznego i jednostek zamiejscowych KGP
1. Przedmiotem umowy jest zakup oraz dostarczenie średnio zmineralizowanej wody mineralnej gazowanej, lekko gazowanej i niegazowanej w butelkach plastikowych typu PET o pojemności 1,5l i 0,5l. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SWZ, tj. w Wykazie asortymentowo-ilościowym, a także w załączniku nr 1 do SWZ,
tj. w Projekcie umowy.
2. Zamawiający może w ramach wykonania umowy zamówić mniejszą od przewidywanej
ilość wody, nie mniej jednak niż 80%. Odpowiedniemu zmniejszeniu ulegnie wówczas wynagrodzenie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać wobec Zamawiającego żadne roszczenia
3. Ilość zamawianej wody 1,5l będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego, nie mniej jednak
niż 1 paleta (504 szt.), z możliwością zamówienia na jednej palecie dwóch rodzajów wody spośród wody gazowanej, lekko gazowanej i niegazowanej w stosunku 1:1(252 szt. / 252 szt.).
4. Ilość zamawianej wody 0,5l będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego, nie mniej jednak niż
1 paleta (1296 szt.), z możliwością zamówienia na jednej palecie dwóch rodzajów wody spośród wody gazowanej, lekko gazowanej i niegazowanej w stosunki 1:1 (648 szt./648 szt.).
5. W przypadku dostaw wody na Euro paletach, Wykonawca może odbierać je sukcesywnie przy dostawie, z kolejnymi dostawami lub jednorazowo na zakończenie obowiązywania umowy.
6. Dostarczanie wody będzie następowało częściami – do każdej z jednostek wymienionych
w wykazie adresowym stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
7. Dostawy wody następować będą transportem własnym Wykonawcy, wraz z rozładunkiem na jego koszt, w miejsce wskazane w zamówieniu otrzymanym od zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00.
8. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen jednostkowych wody przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia wody, jeżeli jej jakość budzi zastrzeżenia oraz jeżeli nie będzie ona zgodna z warunkami SWZ i opisem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SWZ, tj. w Wykazie asortymentowo-ilościowym.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wodę z terminem ważności nie krótszym niż 11 miesięcy, licząc od daty jej dostawy.
11. Strony przewidują możliwość wydłużenia czasu realizacji przedmiotu umowy o maksymalnie
6 miesięcy w sytuacji niewyczerpania przez Zamawiającego przewidywanej ilości przedmiotu umowy w terminie wskazanym w § 2 ust.1 projektu umowy, tj. w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293382,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293382,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293382,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uzdrowisko WIENIEC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000288142
7.3.3) Ulica: Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Wieniec Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293382,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Przebudowa pomieszczeń administracji Biblioteki Pedagogicznej w Radomiu
- Specjalistyczne szkolenia realizowane w ramach projektu "CyberShield- wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie zwalczania cyberprzestępczości" dofinansowanego ze środków FBW na lata 2021-27-cz. III
- Remonty dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Marii Fołtyn oraz u zbiegu ulic Tytoniowej i Blaszanej
- "Rozbiórka budynków gospodarczych wraz z uprzątnięciem terenu leśnictwa: Zadobrze, Jedlnia, Łaziska oraz Makowiec."
- Zakup i dostawa papieru ksero dla jednostek garnizonu mazowieckiego i jednostek zamiejscowych KGP.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa napojów profilaktycznych dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa wody mineralnej na potrzeby Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.