Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00193640/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie systemu klimatyzacji w formule zaprojektuj i wybuduj w budynku Inspektoratu ZUS w Myśliborzu przy ul. Witolda Pileckiego 29
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600317
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 22
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-530
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czp_szczecin@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie systemu klimatyzacji w formule zaprojektuj i wybuduj w budynku Inspektoratu ZUS w Myśliborzu przy ul. Witolda Pileckiego 292.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66dd2f03-e2fc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00245933/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Montaż klimatyzacji w systemie VRF/FRV w pozostałej części budynku - I/Myslibórz ul. Pileckiego 29 w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193640/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271/TPBN/RB/3/ZAP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 584619,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu klimatyzacji w budynku I/ZUS w Myśliborzu przy ul. Witolda Pileckiego 29 w ramach zadania inwestycyjnego w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z Programem Funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584619,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584619,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 584619,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Electro-Clim Polska Łukasz Snoch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992775131
7.3.3) Ulica: Batalionów Chłopskich 15A
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-760
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie projektu i doradztwo techniczne przez cały okres wykonania zadania - PRO-MAT Andrzej Matejek ul. Kormoranów 2, 71-696 Szczecin
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELECTRO-CLIM POLSKA ŁUKASZ SNOCH
jakie przetargi wygrała firma
ELECTRO-CLIM POLSKA ŁUKASZ SNOCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 584619,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dokumentacji oraz prac, wskazanych w § 1 ust. 2 umowy, w terminie 80 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem § 17 ust. 3 umowy.
2. W terminie do 7 dni roboczych po podpisaniu umowy Wykonawca sporządzi i prześle Zamawiającemu mailem Harmonogram rzeczowo-finansowy, który będzie zawierał:
a) termin wykonania i przekazania do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentacji, o której mowa w § 1 ust. 2 pkt 1) umowy,
b) termin wykonania prac, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 2) umowy, w tym: opis ogólny robót, daty rozpoczęcia/zakończenia robót oraz zgłoszenia odbioru. Należy uwzględnić podział o którym mowa w § 7 ust. 2 umowy. W termin z ust. 1 nie wlicza się czasu na dokonanie odbioru przez Zamawiającego.
3. Zamawiający wnosi uwagi i/lub zatwierdza harmonogram maksymalnie w dwa dni robocze od jego otrzymania. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, Harmonogram podlega aktualizacji. Podstawą rozpoczęcia każdego etapu prac jest akceptacja harmonogramu przez Zamawiającego.
4. Dniem zakończenia realizacji dokumentacji oraz prac, wskazanych w § 1 ust. 2 umowy jest podpisanie przez Strony protokołu odbioru końcowego.
5. Dniem zakończenia umowy jest dzień podpisania protokołu odbioru ostatecznego.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- EP/220/46/2025: Sukcesywna dostawa materiałów technicznych dla SPWSZ w Szczecinie dla lokalizacji przy ul. A. Sokołowskiego 11 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Kompleksowa obsługa techniczna wydarzeń plenerowych organizowanych przez Operę na Zamku w Szczecinie w roku 2025
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie małej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- Dostawa produktów edukacyjnych do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych, położonych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.