eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Zakup materiałów promocyjnych w związku z realizacja projektu "Jasło - moje miasto, mój dom", dot. przedsięwzięć: "Miasto to Ja" i "Promocja projektu".



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów promocyjnych w związku z realizacja projektu „Jasło – moje miasto, mój dom”, dot. przedsięwzięć: „Miasto to Ja” i „Promocja projektu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,157798,27ed36bab279df67d58f4c7e7a4e84ad.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup materiałów promocyjnych w związku z realizacja projektu „Jasło – moje miasto, mój dom”, dot. przedsięwzięć: „Miasto to Ja” i „Promocja projektu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e974cc24-d497-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091172/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup materiałów promocyjnych w związku z realizacja projektu „Jasło – moje miasto, mój dom”, dot. przedsięwzięć: „Miasto to Ja” i „Promocja projektu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219555

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FE.042.13.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Zakup materiałów promocyjnych w związku z organizacją wydarzenia pod nazwą
„Jak feniks z popiołów – inauguracja obchodów 80. rocznicy wysiedlenia
i zburzenia Jasła” w ramach przedsięwzięcia „Miasto to JA”1. Torba z jednym uchem
- ilość: 200 szt.
- nadruk: full kolor
- grafika przedstawiająca feniksa
- kolor torby: naturalny
- gramatura: drelich 220-250g/m2
- uchwyt: 70-80 cm
- rozmiar: 38x42x8 cm dno
- projekt po stronie Zamawiającego
2. Koszulka
- ilość: 100 szt.
- kolor koszulki: biały
- nadruk: full kolor/ obraz feniks + czarne logo
- gramatura: 190 g/m2
- wykończenie: podwójne szwy
- krój: regularny
- rozmiar: do uzgodnienia z Zamawiającym
- rodzaj nadruku: sito-druk
- projekt po stronie Zamawiającego
3. Długopis:
- ilość: 300 szt. (po 100 szt. każdego koloru)
- materiał: aluminium o metalicznym połysku
- wkład: niebieski
- kolor – miedziany, ciemnoszary, złoty
- rozmiar: 14,2 ø 1 cm
- projekt graficzny: po stronie Zamawiającego – „www.eog.gov.pl MIASTO JASŁO” – grawer
laserowy
Projekt „Jasło – moje miasto, mój dom”, finansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021
i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz budżetu państwa.
4. Długopis:
- ilość: 400 szt. ( po 100 dla każdego koloru)
- materiał: korpus wykonany z aluminium, skuwka z metalu, dodatkowe elementy sylikon
- wkład: niebieski
- kolor – bordowy, ciemnozielony, czarny, granatowy
- rozmiar: (szer./wys./gł.) 135 x 8 x 8
- dodatki: końcówka do ekranów dotykowych, obrotowy mechanizm włączania, kontrastujące
elementy w kolorze złotym
- projekt graficzny: po stronie Zamawiającego - – „www.eog.gov.pl MIASTO JASŁO”– grawer
laserowy
5. Parasol zwykły składany automatycznie:
- ilość 200 szt.
- kolor parasolu: bordowy
- nadruk jednostronny, jednokolorowy
- „Jak feniks z popiołów” - napis biały, logo feniksa – grafika biała
- rozmiar  980 mm, długość 550 mm
- złożony  50 x 280 mm
- materiał: poliester pongee 190T, metal, tworzywo
- parasol automatyczny
- wyposażony w pokrowiec oraz pasek
- projekt graficzny: po stronie Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 15423,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Zakup materiałów promocyjnych w ramach przedsięwzięcia „Promocja projektu”:
1. Kubek kolor czarny, środek różne kolory (np. czerwony, zielony, żółty, niebieski) wraz
z opakowaniem – 100 szt.
Zapakowane osobno w pudełka dopasowane do rozmiarów kubka, tektura karbowana,
brązowa.
Grafika przedstawia najważniejsze miejsca z Jasła, takie jak znane budynki, elementy małej
architektury.
Napis: Jasło – moje miasto, mój dom oraz logotyp.
Projekt po stronie Zamawiającego.
Sposób zdobienia: kalkomania ceramiczna
Materiał: porcelit
Wymiary:
- pojemność: 320 ml
- wysokość: 9 cm
- średnica: 9 cm
- waga: 370 g
Projekt „Jasło – moje miasto, mój dom”, finansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021
i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz budżetu państwa.
2. FILIŻANKA 200 ML wraz z opakowaniem – 100 szt.
Zapakowane osobno w tekturowe karbowane pudełka, brązowe, dostosowane do rozmiarów
filiżanki ze spodkiem. Na filiżance grafika przedstawiająca najważniejsze miejsca z Jasła (4-6
grafik jednokolorowych), na spodku u góry jednokolorowy napis: Jasło – moje miasto, mój dom,
na środku logotyp jednokolorowy. Projekt graficzny po stronie Zamawiającego.
Materiał: porcelana polska
Wymiary:
- pojemność: 220 ml/spodek 14,5 cm
- wysokość: 6,5 cm
- średnica: 8 cm
- waga: 290 g
3. Torba z dwoma uszami – 150 szt.
Canvas Carrier Bag XL 100% bawełniana, gramatura 300/m2
, ciężkie płótno wysokiej jakości,
uchwyt średniej długości (ok. 60 cm).
Projekt po stronie Zamawiającego.
Nadruk duży na środku, jednostronny.
Napis: Jasło – moje miasto, mój dom - kolor bordowy (PANTONE 7434 C, R:152 G:55 B:87, C:35
M:90 Y:50 K:15)
Logotyp na dole torby – kolor czarny.
4. Metalowy brelok do kluczy – 100 szt.
Spersonalizowany metalowy brelok do kluczy z napisem JASŁO – 5 liter, każda literka osobno na
koraliku (element kulisty lub sześcienny), na końcu do tego dołączony metalowy mały domek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 13674,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III Zakup materiałów promocyjnych w ramach przedsięwzięcia „Promocja projektu”:
1. Parasol automatyczny - 100 szt. z reprodukcjami 4 obrazków z Jasła.
Składana parasolka z automatem służącym do rozkładania i składania. Tasiemka z rzepem
umożliwiająca spięcie parasolki, tak by zajmowała jak najmniej miejsca. Grafika na pokrowcu
z reprodukcją obrazków z Jasła wraz z logo w jednym kolorze. Czasza parasola składa się z 8
połączonych ze sobą elementów, na których będą nadrukowane grafiki (2x4 obrazków).
Projekt graficzny po stronie Zamawiającego – full kolor.
Wymiary po złożeniu: śr. 5cm, dł. 30cm
Wymiary po rozłożeniu: śr. 104cm, dł. 55cm
Waga: 0,05kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 8393 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14924,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14924,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XD Gifts Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773233342

7.3.4) Miejscowość: Skórzewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14924,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15730,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARW Studio B &W Wojciech Janecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644-185-30-60

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21127,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21127,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XD Gifts Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831806293

7.3.4) Miejscowość: Skórzewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21127,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.