Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00219555/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów promocyjnych w związku z realizacja projektu „Jasło – moje miasto, mój dom”, dot. przedsięwzięć: „Miasto to Ja” i „Promocja projektu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,157798,27ed36bab279df67d58f4c7e7a4e84ad.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materiałów promocyjnych w związku z realizacja projektu „Jasło – moje miasto, mój dom”, dot. przedsięwzięć: „Miasto to Ja” i „Promocja projektu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e974cc24-d497-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091172/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup materiałów promocyjnych w związku z realizacja projektu „Jasło – moje miasto, mój dom”, dot. przedsięwzięć: „Miasto to Ja” i „Promocja projektu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219555
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FE.042.13.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Zakup materiałów promocyjnych w związku z organizacją wydarzenia pod nazwą„Jak feniks z popiołów – inauguracja obchodów 80. rocznicy wysiedlenia
i zburzenia Jasła” w ramach przedsięwzięcia „Miasto to JA”1. Torba z jednym uchem
- ilość: 200 szt.
- nadruk: full kolor
- grafika przedstawiająca feniksa
- kolor torby: naturalny
- gramatura: drelich 220-250g/m2
- uchwyt: 70-80 cm
- rozmiar: 38x42x8 cm dno
- projekt po stronie Zamawiającego
2. Koszulka
- ilość: 100 szt.
- kolor koszulki: biały
- nadruk: full kolor/ obraz feniks + czarne logo
- gramatura: 190 g/m2
- wykończenie: podwójne szwy
- krój: regularny
- rozmiar: do uzgodnienia z Zamawiającym
- rodzaj nadruku: sito-druk
- projekt po stronie Zamawiającego
3. Długopis:
- ilość: 300 szt. (po 100 szt. każdego koloru)
- materiał: aluminium o metalicznym połysku
- wkład: niebieski
- kolor – miedziany, ciemnoszary, złoty
- rozmiar: 14,2 ø 1 cm
- projekt graficzny: po stronie Zamawiającego – „www.eog.gov.pl MIASTO JASŁO” – grawer
laserowy
Projekt „Jasło – moje miasto, mój dom”, finansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021
i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz budżetu państwa.
4. Długopis:
- ilość: 400 szt. ( po 100 dla każdego koloru)
- materiał: korpus wykonany z aluminium, skuwka z metalu, dodatkowe elementy sylikon
- wkład: niebieski
- kolor – bordowy, ciemnozielony, czarny, granatowy
- rozmiar: (szer./wys./gł.) 135 x 8 x 8
- dodatki: końcówka do ekranów dotykowych, obrotowy mechanizm włączania, kontrastujące
elementy w kolorze złotym
- projekt graficzny: po stronie Zamawiającego - – „www.eog.gov.pl MIASTO JASŁO”– grawer
laserowy
5. Parasol zwykły składany automatycznie:
- ilość 200 szt.
- kolor parasolu: bordowy
- nadruk jednostronny, jednokolorowy
- „Jak feniks z popiołów” - napis biały, logo feniksa – grafika biała
- rozmiar 980 mm, długość 550 mm
- złożony 50 x 280 mm
- materiał: poliester pongee 190T, metal, tworzywo
- parasol automatyczny
- wyposażony w pokrowiec oraz pasek
- projekt graficzny: po stronie Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 15423,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Zakup materiałów promocyjnych w ramach przedsięwzięcia „Promocja projektu”:1. Kubek kolor czarny, środek różne kolory (np. czerwony, zielony, żółty, niebieski) wraz
z opakowaniem – 100 szt.
Zapakowane osobno w pudełka dopasowane do rozmiarów kubka, tektura karbowana,
brązowa.
Grafika przedstawia najważniejsze miejsca z Jasła, takie jak znane budynki, elementy małej
architektury.
Napis: Jasło – moje miasto, mój dom oraz logotyp.
Projekt po stronie Zamawiającego.
Sposób zdobienia: kalkomania ceramiczna
Materiał: porcelit
Wymiary:
- pojemność: 320 ml
- wysokość: 9 cm
- średnica: 9 cm
- waga: 370 g
Projekt „Jasło – moje miasto, mój dom”, finansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021
i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz budżetu państwa.
2. FILIŻANKA 200 ML wraz z opakowaniem – 100 szt.
Zapakowane osobno w tekturowe karbowane pudełka, brązowe, dostosowane do rozmiarów
filiżanki ze spodkiem. Na filiżance grafika przedstawiająca najważniejsze miejsca z Jasła (4-6
grafik jednokolorowych), na spodku u góry jednokolorowy napis: Jasło – moje miasto, mój dom,
na środku logotyp jednokolorowy. Projekt graficzny po stronie Zamawiającego.
Materiał: porcelana polska
Wymiary:
- pojemność: 220 ml/spodek 14,5 cm
- wysokość: 6,5 cm
- średnica: 8 cm
- waga: 290 g
3. Torba z dwoma uszami – 150 szt.
Canvas Carrier Bag XL 100% bawełniana, gramatura 300/m2
, ciężkie płótno wysokiej jakości,
uchwyt średniej długości (ok. 60 cm).
Projekt po stronie Zamawiającego.
Nadruk duży na środku, jednostronny.
Napis: Jasło – moje miasto, mój dom - kolor bordowy (PANTONE 7434 C, R:152 G:55 B:87, C:35
M:90 Y:50 K:15)
Logotyp na dole torby – kolor czarny.
4. Metalowy brelok do kluczy – 100 szt.
Spersonalizowany metalowy brelok do kluczy z napisem JASŁO – 5 liter, każda literka osobno na
koraliku (element kulisty lub sześcienny), na końcu do tego dołączony metalowy mały domek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 13674,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III Zakup materiałów promocyjnych w ramach przedsięwzięcia „Promocja projektu”:1. Parasol automatyczny - 100 szt. z reprodukcjami 4 obrazków z Jasła.
Składana parasolka z automatem służącym do rozkładania i składania. Tasiemka z rzepem
umożliwiająca spięcie parasolki, tak by zajmowała jak najmniej miejsca. Grafika na pokrowcu
z reprodukcją obrazków z Jasła wraz z logo w jednym kolorze. Czasza parasola składa się z 8
połączonych ze sobą elementów, na których będą nadrukowane grafiki (2x4 obrazków).
Projekt graficzny po stronie Zamawiającego – full kolor.
Wymiary po złożeniu: śr. 5cm, dł. 30cm
Wymiary po rozłożeniu: śr. 104cm, dł. 55cm
Waga: 0,05kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 8393 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14924,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14924,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XD Gifts Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773233342
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14924,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15730,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARW Studio B &W Wojciech Janecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644-185-30-60
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWO-WYDAWNICZA STUDIO "B & W" WOJCIECH JANECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21127,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21127,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XD Gifts Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831806293
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21127,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Zapewnienie w formie cateringu dla 31 uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle 1 ciepłego posiłku dziennie (obiad jednodaniowy) w okresie 03.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
- Płyny dializacyjne i materiały eksploatacyjne do terapii nerkozastępczej do aparatu PRISMAX
- "Odbudowa kanalizacji deszczowej na terenie Szpitala Specjalistycznego w Jaśle - wykonanie części odwodnienia szpitala"
- Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Umieszcz gm. Tarnowiec na obszarze 416,59 ha i wsi Czeluśnica gm. Tarnowiec na obszarze 311,77 ha
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych z ologowaniem w ilości 300 kompletów
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Zakup gadżetów na nagrody w konkursach i zajęciach organizowanych przez Wydział Usług Komunalnych i Ekologii
- 4WOG-1200.2712.23.2024 Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych w podziale na 12 części
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.