eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Zakup i dostawa fortepianu klasy mistrzowskiej z ławą fortepianową i pokrowcem na instrument do sali koncertowej PS Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Dzierżoniowie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fortepianu klasy mistrzowskiej z ławą fortepianową i pokrowcem na instrument do sali koncertowej PS Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Dzierżoniowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Wojciecha Kilara w Dzierżoniowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000581563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 831 37 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkolamuzyczna.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolamuzyczna.dzierzoniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szkolamuzyczna-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fortepianu klasy mistrzowskiej z ławą fortepianową i pokrowcem na instrument do sali koncertowej PS Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Dzierżoniowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-447f3387-4644-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00257846/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa fortepianu klasy mistrzowskiej z ławą fortepianową i pokrowcem na instrument do sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Dzierżoniowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269026/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSM.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300337,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego fortepianu klasy mistrzowskiej do sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Dzierżoniowie. Rok produkcji fortepianu: 2019 rok lub później. Dodatkowo wraz z instrumentem Wykonawca dostarczy wyposażenie dodatkowe do fortepianu tj. ławę o regulowanej wysokości siedzenia oraz dopasowany pokrowiec na instrument.
1.2. Fortepian klasy mistrzowskiej, wykonany w technologii tradycyjnej zgodnie z właściwymi procedurami, przy użyciu wyselekcjonowanych materiałów najwyższej możliwej jakości, w większości prac wykonany ręcznie, z najwyższej klasy czułością i wrażliwością mechanizmu i wyjątkowych walorach brzmieniowych. Instrument powinien posiadać odpowiednie walory wykonawcze, prezentować uniwersalizm brzmieniowy pozwalający na wykonywanie zarówno muzyki solowej jak i muzyki kameralnej w różnych obsadach:
a) posiadać intonację pozwalającą na uzyskanie optymalnie homogenicznego brzmienia zespołów kameralnych;
b) prezentować wyrównane proporcje brzmieniowe partii basowej i dyszkantowej;
c) posiadać szeroką paletę barwową każdego rejestru.
1.3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył do siedziby Zamawiającego oferowany fortepian do oceny jakościowej oraz sprawdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy na własny koszt, instrument najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 24.11.2021 r. do godziny 13:00. Niedostarczenie fortepianu będzie prowadziło do odrzucenia oferty jako niezgodnej z treścią SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wnieść, ustawić i nastroić fortepian w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. do sali koncertowej (sala nr 3) Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Dzierżoniowie.
Zamawiający informuje, że ze względu na organizację zajęć lekcyjnych w Szkole Muzycznej, fortepian Wykonawca może dostarczyć w dni robocze w godzinach 07:00-13:00.
1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również strojenie z intonacją instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
1.5. Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 10 do SWZ.
1.6. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz wynikają z przepisów prawa.

2. WYMAGANY OKRES GWARANCJI:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 miesięcy gwarancji na fortepian oraz minimum 12 miesięcy na wyposażenie dodatkowe.
Wykonawca zapewni w okresie gwarancji wykonanie 5 nieodpłatnych (to jest wykonywanych raz w roku) przeglądów/serwisu Instrumentu obejmującego jego strojenie, regulację i intonację, wykonaną przez osobę posiadającą potwierdzone uprawnienia, umiejętności oraz odpowiednie doświadczenie w zakresie serwisowania Instrumentu producenta.
Termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia sporządzenia bezusterkowego końcowego protokołu odbioru dostawy.

3. KOD WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
Przedmiot zamówienia wg kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień:
Główny przedmiot
37311000 - 1 Instrumenty klawiszowe
Dodatkowy przedmiot
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37311000-1 - Instrumenty klawiszowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDERSKI – Roman Anderski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470521308

7.3.3) Ulica: Gliwicka 246

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.