eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa BiałostockaAdaptacja budynku do pełnienia funkcji Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Białostockiej - w systemie "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Adaptacja budynku do pełnienia funkcji Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Białostockiej – w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Dąbrowie Białostockiej

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000905250

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 1000-lecia Państwa Polskiego 4

1.4.2.) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka

1.4.3.) Kod pocztowy: 16-200

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.4.7.) Numer telefonu: 85 7121 109

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mgok@dabrowa-bial.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pedek.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305917

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00298743/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku do pełnienia funkcji Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Białostockiej na działce nr geod. 862 przy ul. Kunawina w Dąbrowie Białostockiej, obręb 0001, jednostka ewidencyjna 201101_4 Dąbrowa Białostocka, powiat sokólski, woj. podlaskie – w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszystkich niezbędnych prawem decyzji administracyjnych, a następnie wykonanie robót polegających na adaptacji budynku do pełnienia funkcji Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Białostockiej. W zakres przygotowania dokumentacji projektowej wchodzi:
a) opracowanie map do celów projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
c) uzyskanie opinii właściwych miejscowo zarządu powiatu oraz burmistrza,
d) uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dotyczące działek objętych inwestycją,
e) opracowanie innych uznanych za niezbędne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowań, badań i analiz,
f) sporządzenie projektu budowlanego wszystkich wymaganych branż,
g) sporządzenie projektu wykonawczego wszystkich wymaganych branż,
h) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wszystkich wymaganych branż,
i) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych i inwestorskich dla każdej branży oddzielnie,
j) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
k) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów wraz z wnioskiem do uzyskania pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
2) w zakres budowy obiektu wraz z dojazdami wchodzi:
1.Roboty budowlane:
a) kompleksowe roboty rozbiórkowe i demontażowe poszczególnych elementów oraz części budynku:
- Istniejących ścian działowych
- Istniejącego wykończenia ścian wewnętrznych
- Istniejących sufitów podwieszanych oraz tynków cementowo – wapiennych
- Istniejącego wykończenia posadzek oraz częściowego ich wyburzenia
- Stolarki okiennej i drzwiowej,
- Istniejących schodów zewnętrznych
b) Wykonanie nowych ścian działowych
c) Wykończenie surowych ścian istniejących
d) Naprawa i wyrównanie posadzki z dostosowaniem ich poziomu do możliwości poruszania się po obiekcie przez osoby niepełnosprawnych głównie na wózkach inwalidzkich
e) Wykończenie posadzki częściowo gresem, częściowo wykładziną PCV i dywanową
f) Naprawa schodów zewnętrznych i ich wykończenie oraz przebudowa istniejącej rampy w celu zwiększenia jej powierzchni i dostosowania do użytkowania jako taras rekreacyjny
g) Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonanie dodatkowych okien i naświetli dachowych w celu zapewnienia odpowiedniego dostępu światła naturalnego w stosunku do nowego sposobu użytkowania obiektu
h) Wykonanie sufitów i sufitów podwieszanych.
i) Wykonanie nowych schodów zewnętrznych
j) Montaż balustrad, pochwytów i odbojnic z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych
2. Roboty instalacyjne
a) Roboty demontażowe
- Instalacji elektrycznej wraz z osprzętem
- Instalacji C.O wraz z wyposażeniem
- Instalacji wod.- kan. wraz z wyposażeniem
b) Wykonanie instalacji c.o.
c) Wykonanie instalacji wod.- kan.
d) Biały montaż wraz elementami wyposażenia białego montażu
e) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i teletechnicznej wewnętrznej
f) Doprowadzenie zasilania do rozdzielni głównej w holu głównym budynku.
3) Wyposażenie poszczególnych stref funkcjonalno – użytkowych
1. Strefa biblioteczna z czytelnią, wydzielona strefą przeznaczoną na pracownię komputerową oraz rekreacyjną oraz pomieszczenie socjalne dla pracowników
a) zakup mebli bibliotecznych tj. regałów bibliotecznych z ladą biblioteczną
b) zakup sprzętu komputerowego
c) zakup dwóch foteli, kanap i stolika dla strefy czytelni księgozbioru podręcznego
d) dla wydzielonej strefy rekreacyjnej zakup bieżni treningowej, rowerku stacjonarnego, telewizora i zestawu audio
e) zakup i montaż wyposażenia pomieszczenia socjalnego w szafki ubraniowe, stół z krzesłami, zabudowę aneksu kuchennego oraz jego wyposażenie.
2. Wejście główne z holem wejściowym:
a) zakup wieszaków
b) ekran / tablica elektroniczna informacyjna
c) wrzutnia książek przed wejściem
3. Oddział dla dzieci:
a) zakup mebli bibliotecznych z uwzględnieniem i dostosowaniem do wieku użytkowników
b) zakup krzeseł, stolików oraz puf dla dzieci
c) zakup szafek z grami planszowymi i edukacyjnymi
d) zakup i montaż ściany wspinaczkowej
e) wyposażenie kącika sensorycznego
4. Oddział dla seniora:
a) dostosowanie wejścia do tej strefy dla osób niepełnosprawnych
b) zakup i montaż regulowanych stolików
c) zakup i montaż drewnianych stolików do gry w szachy
d) zakup dwóch biurek
e) zakup dwóch tzw. czytaków
f) zakup i montaż wraz z instalacją projektora z ekranem
g) zakup sztalug
h) wykonanie podwyższenia/sceny o 30 cm od podłogi i o wym. 2,5 x 4,0 m
5. Toalety:
a) zakup i montaż niezbędnego wyposażenia sanitarnego
b) zakup i montaż mebli łazienkowych niezbędnych do korzystania z sanitariatów
6. Pomieszczenia techniczno – gospodarcze:
a) ze względu na funkcję zakup i montaż niezbędnych urządzeń wyposażenia instalacyjnego związanego z instalacją CO, instalacją CWU, instalacją elektryczną b) rozdzielnie oraz niezbędnego wyposażenia tj, szafki porządkowe, zakup i montaż wyposażenia pomieszczenia w przyrządy i urządzenia porządkowe
7. Garaż i magazyn:
a) zakup i montaż niezbędnego wyposażenia instalacyjno - użytkowego stanowiącego niezbędne elementy do użytkowania pomieszczeń jako garaż i magazyn
8. Taras zewnętrzny:
a) poszerzenie tarasu wraz z jego wykończeniem
b) zakup i montaż barierki ochronnej
c) zakup donic z roślinami
d) zakup ławeczek
e) zakup i montaż stacjonarnych stolików do gry w szachy
4) Zagospodarowania terenu wokół budynku:
a) utwardzenie terenu ok. 352,7 m2
b) zagospodarowania pozostałej części jako zieleń urządzoną
c) wykonania rozwiązań odprowadzenia wód deszczowych do istniejącej kanalizacji deszczowej
3. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) urządzenia terenu budowy,
2) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,
4) wykonanie kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji
powykonawczej,
5) ustawienie tablic informacyjnych,
6) usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
7) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
8) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
9) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
10) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
11) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
12) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
13) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac stanowi dokument „Inwentaryzacja stanu istniejącego” stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ oraz Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący Załącznik nr 11 do SWZ.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący
Załącznik nr 4 do SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku do pełnienia funkcji Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Białostockiej na działce nr geod. 862 przy ul. Kunawina w Dąbrowie Białostockiej, obręb 0001, jednostka ewidencyjna 201101_4 Dąbrowa Białostocka, powiat sokólski, woj. podlaskie – w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszystkich niezbędnych prawem decyzji administracyjnych, a następnie wykonanie robót polegających na adaptacji budynku do pełnienia funkcji Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Białostockiej. W zakres przygotowania dokumentacji projektowej wchodzi:
a) opracowanie map do celów projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
c) uzyskanie opinii właściwych miejscowo zarządu powiatu oraz burmistrza,
d) uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dotyczące działek objętych inwestycją,
e) opracowanie innych uznanych za niezbędne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowań, badań i analiz,
f) sporządzenie projektu budowlanego wszystkich wymaganych branż,
g) sporządzenie projektu wykonawczego wszystkich wymaganych branż,
h) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wszystkich wymaganych branż,
i) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych i inwestorskich dla każdej branży oddzielnie,
j) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
k) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów wraz z wnioskiem do uzyskania pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
2) w zakres budowy obiektu wraz z dojazdami wchodzi:
1.Roboty budowlane:
a) kompleksowe roboty rozbiórkowe i demontażowe poszczególnych elementów oraz części budynku:
- Istniejących ścian działowych
- Istniejącego wykończenia ścian wewnętrznych
- Istniejących sufitów podwieszanych oraz tynków cementowo – wapiennych
- Istniejącego wykończenia posadzek oraz częściowego ich wyburzenia
- Stolarki okiennej i drzwiowej,
- Istniejących schodów zewnętrznych
b) Wykonanie nowych ścian działowych
c) Wykończenie surowych ścian istniejących
d) Naprawa i wyrównanie posadzki z dostosowaniem ich poziomu do możliwości poruszania się po obiekcie przez osoby niepełnosprawnych głównie na wózkach inwalidzkich
e) Wykończenie posadzki częściowo gresem, częściowo wykładziną PCV i dywanową
f) Naprawa schodów zewnętrznych i ich wykończenie oraz przebudowa istniejącej rampy w celu zwiększenia jej powierzchni i dostosowania do użytkowania jako taras rekreacyjny
g) Dostawa i montaż stolarki okiennej (PVC) i drzwiowej (aluminiowej) oraz wykonanie dodatkowych okien i/lub naświetli dachowych w celu zapewnienia odpowiedniego dostępu światła naturalnego w stosunku do nowego sposobu użytkowania obiektu
h) Wykonanie sufitów i sufitów podwieszanych.
i) Wykonanie nowych schodów zewnętrznych
j) Montaż balustrad, pochwytów i odbojnic z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych
k) Termomodernizacja obiektu
l) Przebudowa dachu: wymiana więźby, wymiana pokrycia
2. Roboty instalacyjne
a) Roboty demontażowe
- Instalacji elektrycznej wraz z osprzętem
- Instalacji C.O wraz z wyposażeniem
- Instalacji wod.- kan. wraz z wyposażeniem
b) Wykonanie instalacji c.o. z kotłem na gaz ziemny lub pompami ciepła i instalacja fotowoltaiczną z ogrzewaniem podłogowym w części biblioteki i kaloryferami w pozostałych częściach
c) Wykonanie instalacji wod.- kan.
d) Biały montaż wraz elementami wyposażenia białego montażu
e) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i teletechnicznej wewnętrznej
f) Doprowadzenie zasilania do rozdzielni głównej w holu głównym budynku
g) Wykonanie wentylacji mechanicznej
h) Wykonanie instalacji internetowej z 10 punktami dostępowymi.
3) Wyposażenie poszczególnych stref funkcjonalno – użytkowych
1. Strefa biblioteczna z czytelnią, wydzielona strefą przeznaczoną na pracownię komputerową oraz rekreacyjną oraz pomieszczenie socjalne dla pracowników
a) zakup mebli bibliotecznych tj. regałów (ok. 80 m2) z ladą biblioteczną
b) zakup sprzętu komputerowego (2 komputery stacjonarne)
c) zakup dwóch foteli, kanap i stolika dla strefy czytelni księgozbioru podręcznego
d) dla wydzielonej strefy rekreacyjnej zakup bieżni treningowej, rowerku stacjonarnego, telewizora i zestawu audio
e) zakup i montaż wyposażenia pomieszczenia socjalnego w szafki ubraniowe, stół z krzesłami, zabudowę aneksu kuchennego oraz jego wyposażenie.
2. Wejście główne z holem wejściowym:
a) zakup wieszaka (ok. 3 mb)
b) ekran / tablica elektroniczna informacyjna (ok. 50 cali)
c) wrzutnia książek przed wejściem
3. Oddział dla dzieci:
a) zakup mebli bibliotecznych z uwzględnieniem i dostosowaniem do wieku użytkowników
b) zakup krzeseł (8), stolików (2) oraz puf (8) dla dzieci
c) zakup szafek (2) z grami planszowymi i edukacyjnymi
d) zakup i montaż ściany wspinaczkowej
e) wyposażenie kącika sensorycznego
4. Oddział dla seniora:
a) dostosowanie wejścia do tej strefy dla osób niepełnosprawnych
b) zakup i montaż regulowanych stolików (4)
c) zakup i montaż drewnianych stolików do gry w szachy (1)
d) zakup dwóch biurek
e) zakup dwóch tzw. czytaków
f) zakup i montaż wraz z instalacją projektora z ekranem
g) zakup sztalug (2)
h) wykonanie podwyższenia/sceny o 30 cm od podłogi i o wym. 2,5 x 4,0 m
5. Toalety:
a) zakup i montaż niezbędnego wyposażenia sanitarnego
b) zakup i montaż mebli łazienkowych niezbędnych do korzystania z sanitariatów
6. Pomieszczenia techniczno – gospodarcze:
a) ze względu na funkcję zakup i montaż niezbędnych urządzeń wyposażenia instalacyjnego związanego z instalacją CO, instalacją CWU, instalacją elektryczną b) rozdzielnie oraz niezbędnego wyposażenia tj, szafki porządkowe, zakup i montaż wyposażenia pomieszczenia w przyrządy i urządzenia porządkowe
7. Garaż i magazyn:
a) zakup i montaż niezbędnego wyposażenia użytkowego: regały magazynowe (8)
8. Taras zewnętrzny:
a) poszerzenie tarasu wraz z jego wykończeniem
b) zakup i montaż barierki ochronnej
c) zakup donic z roślinami (8)
d) zakup ławeczek (2)
e) zakup i montaż stacjonarnych stolików do gry w szachy (2)
4) Zagospodarowania terenu wokół budynku:
a) utwardzenie terenu ok. 352,7 m2 (kostka brukowa)
b) zagospodarowania pozostałej części jako zieleń urządzoną
c) wykonania rozwiązań odprowadzenia wód deszczowych do istniejącej kanalizacji deszczowej.
3. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) urządzenia terenu budowy,
2) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,
4) wykonanie kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji
powykonawczej,
5) ustawienie tablic informacyjnych,
6) usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
7) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
8) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
9) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
10) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
11) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
12) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
13) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac stanowi dokument „Inwentaryzacja stanu istniejącego” stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ oraz Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący Załącznik nr 11 do SWZ.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.