eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa BiałostockaAdaptacja budynku do pełnienia funkcji Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Białostockiej - w systemie "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Adaptacja budynku do pełnienia funkcji Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Białostockiej – w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Dąbrowie Białostockiej

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000905250

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 1000-lecia Państwa Polskiego 4

1.4.2.) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka

1.4.3.) Kod pocztowy: 16-200

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.4.7.) Numer telefonu: 85 7121 109

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mgok@dabrowa-bial.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pedek.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312076

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00298743/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku do pełnienia funkcji Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Białostockiej na działce nr geod. 862 przy ul. Kunawina w Dąbrowie Białostockiej, obręb 0001, jednostka ewidencyjna 201101_4 Dąbrowa Białostocka, powiat sokólski, woj. podlaskie – w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszystkich niezbędnych prawem decyzji administracyjnych, a następnie wykonanie robót polegających na adaptacji budynku do pełnienia funkcji Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Białostockiej. W zakres przygotowania dokumentacji projektowej wchodzi:
a) opracowanie map do celów projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
c) uzyskanie opinii właściwych miejscowo zarządu powiatu oraz burmistrza,
d) uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dotyczące działek objętych inwestycją,
e) opracowanie innych uznanych za niezbędne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowań, badań i analiz,
f) sporządzenie projektu budowlanego wszystkich wymaganych branż,
g) sporządzenie projektu wykonawczego wszystkich wymaganych branż,
h) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wszystkich wymaganych branż,
i) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych i inwestorskich dla każdej branży oddzielnie,
j) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
k) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów wraz z wnioskiem do uzyskania pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
2) w zakres budowy obiektu wraz z dojazdami wchodzi:
1.Roboty budowlane:
a) kompleksowe roboty rozbiórkowe i demontażowe poszczególnych elementów oraz części budynku:
- Istniejących ścian działowych
- Istniejącego wykończenia ścian wewnętrznych
- Istniejących sufitów podwieszanych oraz tynków cementowo – wapiennych
- Istniejącego wykończenia posadzek oraz częściowego ich wyburzenia
- Stolarki okiennej i drzwiowej,
- Istniejących schodów zewnętrznych
b) Wykonanie nowych ścian działowych
c) Wykończenie surowych ścian istniejących
d) Naprawa i wyrównanie posadzki z dostosowaniem ich poziomu do możliwości poruszania się po obiekcie przez osoby niepełnosprawnych głównie na wózkach inwalidzkich
e) Wykończenie posadzki częściowo gresem, częściowo wykładziną PCV i dywanową
f) Naprawa schodów zewnętrznych i ich wykończenie oraz przebudowa istniejącej rampy w celu zwiększenia jej powierzchni i dostosowania do użytkowania jako taras rekreacyjny
g) Dostawa i montaż stolarki okiennej (PVC) i drzwiowej (aluminiowej) oraz wykonanie dodatkowych okien i/lub naświetli dachowych w celu zapewnienia odpowiedniego dostępu światła naturalnego w stosunku do nowego sposobu użytkowania obiektu
h) Wykonanie sufitów i sufitów podwieszanych.
i) Wykonanie nowych schodów zewnętrznych
j) Montaż balustrad, pochwytów i odbojnic z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych
k) Termomodernizacja obiektu
l) Przebudowa dachu: wymiana więźby, wymiana pokrycia
2. Roboty instalacyjne
a) Roboty demontażowe
- Instalacji elektrycznej wraz z osprzętem
- Instalacji C.O wraz z wyposażeniem
- Instalacji wod.- kan. wraz z wyposażeniem
b) Wykonanie instalacji c.o. z kotłem na gaz ziemny lub pompami ciepła i instalacja fotowoltaiczną z ogrzewaniem podłogowym w części biblioteki i kaloryferami w pozostałych częściach
c) Wykonanie instalacji wod.- kan.
d) Biały montaż wraz elementami wyposażenia białego montażu
e) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i teletechnicznej wewnętrznej
f) Doprowadzenie zasilania do rozdzielni głównej w holu głównym budynku
g) Wykonanie wentylacji mechanicznej
h) Wykonanie instalacji internetowej z 10 punktami dostępowymi.
3) Wyposażenie poszczególnych stref funkcjonalno – użytkowych
1. Strefa biblioteczna z czytelnią, wydzielona strefą przeznaczoną na pracownię komputerową oraz rekreacyjną oraz pomieszczenie socjalne dla pracowników
a) zakup mebli bibliotecznych tj. regałów (ok. 80 m2) z ladą biblioteczną
b) zakup sprzętu komputerowego (2 komputery stacjonarne)
c) zakup dwóch foteli, kanap i stolika dla strefy czytelni księgozbioru podręcznego
d) dla wydzielonej strefy rekreacyjnej zakup bieżni treningowej, rowerku stacjonarnego, telewizora i zestawu audio
e) zakup i montaż wyposażenia pomieszczenia socjalnego w szafki ubraniowe, stół z krzesłami, zabudowę aneksu kuchennego oraz jego wyposażenie.
2. Wejście główne z holem wejściowym:
a) zakup wieszaka (ok. 3 mb)
b) ekran / tablica elektroniczna informacyjna (ok. 50 cali)
c) wrzutnia książek przed wejściem
3. Oddział dla dzieci:
a) zakup mebli bibliotecznych z uwzględnieniem i dostosowaniem do wieku użytkowników
b) zakup krzeseł (8), stolików (2) oraz puf (8) dla dzieci
c) zakup szafek (2) z grami planszowymi i edukacyjnymi
d) zakup i montaż ściany wspinaczkowej
e) wyposażenie kącika sensorycznego
4. Oddział dla seniora:
a) dostosowanie wejścia do tej strefy dla osób niepełnosprawnych
b) zakup i montaż regulowanych stolików (4)
c) zakup i montaż drewnianych stolików do gry w szachy (1)
d) zakup dwóch biurek
e) zakup dwóch tzw. czytaków
f) zakup i montaż wraz z instalacją projektora z ekranem
g) zakup sztalug (2)
h) wykonanie podwyższenia/sceny o 30 cm od podłogi i o wym. 2,5 x 4,0 m
5. Toalety:
a) zakup i montaż niezbędnego wyposażenia sanitarnego
b) zakup i montaż mebli łazienkowych niezbędnych do korzystania z sanitariatów
6. Pomieszczenia techniczno – gospodarcze:
a) ze względu na funkcję zakup i montaż niezbędnych urządzeń wyposażenia instalacyjnego związanego z instalacją CO, instalacją CWU, instalacją elektryczną b) rozdzielnie oraz niezbędnego wyposażenia tj, szafki porządkowe, zakup i montaż wyposażenia pomieszczenia w przyrządy i urządzenia porządkowe
7. Garaż i magazyn:
a) zakup i montaż niezbędnego wyposażenia użytkowego: regały magazynowe (8)
8. Taras zewnętrzny:
a) poszerzenie tarasu wraz z jego wykończeniem
b) zakup i montaż barierki ochronnej
c) zakup donic z roślinami (8)
d) zakup ławeczek (2)
e) zakup i montaż stacjonarnych stolików do gry w szachy (2)
4) Zagospodarowania terenu wokół budynku:
a) utwardzenie terenu ok. 352,7 m2 (kostka brukowa)
b) zagospodarowania pozostałej części jako zieleń urządzoną
c) wykonania rozwiązań odprowadzenia wód deszczowych do istniejącej kanalizacji deszczowej.
3. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) urządzenia terenu budowy,
2) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,
4) wykonanie kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji
powykonawczej,
5) ustawienie tablic informacyjnych,
6) usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
7) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
8) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
9) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
10) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
11) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
12) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
13) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac stanowi dokument „Inwentaryzacja stanu istniejącego” stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ oraz Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący Załącznik nr 11 do SWZ.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.

Po zmianie:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie kompleksowej dokum. proj., uzyskanie wszystkich niezbędnych prawem decyzji administ., a następnie wykonanie robót polegających na adaptacji budynku do pełnienia funkcji Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Biał. W zakres przygotowania dokum. proj. wchodzi:
a) opracowanie map do celów proj. b) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego, c) uzyskanie opinii właściwych miejscowo zarządu powiatu oraz burmistrza, d) uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów, e) opracowanie innych uznanych za niezbędne przez Wykonawcę, bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowań, badań i analiz, f) sporządzenie proj. bud. wszystkich wymaganych branż, g) sporządzenie proj. wykon. wszystkich wymaganych branż,
h) sporządzenie specyf. techn. wykonania i odbioru robót wszystkich wymaganych branż,
i) sporządzenie przedmiarów robót, koszt. ofertowych i inwestorskich dla każdej branży oddzielnie,
j) opracowanie info. dotyczącej bezp. i ochrony zdrowia,
k) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokum. wraz z wnioskiem do uzyskania pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
2) w zakres budowy obiektu wraz z dojazdami wchodzi:
1.Roboty budowlane:
a) kompleksowe roboty rozbiórkowe i demontażowe poszczególnych elementów oraz części budynku:
- Istniejących ścian dział.
- Istniejącego wykończenia ścian wew.
- Istniejących sufitów podwieszanych oraz tynków cementowo – wapiennych
- Istniejącego wykończenia posadzek oraz częściowego ich wyburzenia
- Stolarki okiennej i drzwiowej,
- Istniejących schodów zew.
b) Wykonanie nowych ścian działowych
c) Wykończenie surowych ścian istniejących
d) Naprawa i wyrównanie posadzki z dostosowaniem ich poziomu do możliwości poruszania się po obiekcie przez osoby niepełnospr. głównie na wózkach inwalidzkich
e) Wykończenie posadzki częściowo gresem, częściowo wykładziną PCV i dywanową
f) Naprawa schodów zew. i ich wykończenie oraz przebudowa istniejącej rampy w celu zwiększenia jej pow. i dostosowania do użytkowania jako taras rekreacyjny
g) Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz wykonanie dodatkowych okien i naświetli dachowych w celu zapewnienia odpowiedniego dostępu światła natural. w stosunku do nowego sposobu użytkowania obiektu
h) Wykonanie sufitów i sufitów podwieszanych.
i) Wykonanie nowych schodów zew.
j) Montaż balustrad, pochwytów i odbojnic z przystosowaniem dla osób niepełnospr.
2. Roboty instalacyjne
a) Roboty demontażowe
- Instalacji elektr. wraz z osprzętem
- Instalacji C.O wraz z wyposażeniem
- Instalacji wod.- kan. wraz z wyposażeniem
b) Wykonanie instalacji c.o.
c) Wykonanie instalacji wod.- kan.
d) Biały montaż wraz elementami wyposażenia białego montażu
e) Wykonanie nowej instalacji elek. i teletech. wew.
f) Doprowadzenie zasilania do rozdzielni głównej w holu gł. budynku.
3) Wyposażenie poszczególnych stref funkcjonalno – użytk.
1. Strefa biblioteczna z czytelnią, wydzielona strefą przeznaczoną na pracownię komp. oraz rekreacyjną oraz pomieszczenie socjalne dla pracowników
a) zakup mebli bibl. tj. regałów (ok. 80 m2) z ladą
• Blaty robocze wykonane z płyty wiórowej trzywarstwowej wg PN-EN 14322, o grubościach 28mm/25mm, obustronnie laminowane z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem ABS gr. 1mm, kolorem odpowiadającym kol. Płyty oraz wg wskazań projektu aranżacji wnętrz . Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3, klasa hig. E1.
• Korpusy szaf wykonane z płyty wiórowej trzywarstwowej, wg PN-EN 14322, dwustronnie laminowanej z krawędziami bocznymi wykończ. obrzeżem ABS gr. 1mm, kolorem odpowiadającym kol. płyty lub wskazaniem kolorystyki wg proj. aranżacji wnętrz. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3. Klasa higieniczności E1.
• Wieńce górne i dolne wykonane z trzywarstwowej płyty, o gr. 28mm / 18mm, dwustronnie laminowanej wg PN-EN 14322. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3. Krawędzie boczne wykończone obrzeżem ABS gr. 1mm, w kolorze płyty.
• Plecy wykonane z trzywarstwowej płyty o gr. 10mm - 18mm, wg PN-EN 14322, wpuszczane w boki i wieńce, dwustronnie laminowanej. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3 . Klasa higieni. E1.
• Półki w szafach z płyty o grubości min. 18 mm. trzywarstwowej, wg PN-EN 14322, dwustronnie laminowanej z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem ABS gr. 1mm, kolorem odpowiadającym kol. płyty. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3. Klasa higieniczności E1.
• Rozstaw między półkami powinien mieć możliwość regulacji. Mocowanie zapadkowe uniemożliwiające przypadkowe wysunięcie półki.
• Meble montowane na mimośrody (trzpienie metalowe z gwintem połączone z mimośrodem obrotowym, zaślepki PCV).
• Nogi regałów, szaf, biurek wyposażone w stopki umożliwiające poziomowanie. Stopki regulatorów muszą być plastikowe i na tyle duże, aby nie powodowały uszkodzeń posadzki. Min. wysokość regulacji powinna wynosić od 0 do 4 cm a średn. stopki powinna wynosić 3-4 cm.
• Po zamontowaniu mebli Zamawiający wskaże miejsca wykonania otworów przelotowych w blatach stanowisk pracowniczych i innych el. wyposażenia wnętrza.
• Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu min. 3 wzorów uchwytów do elementów meblowych wyposażenia do akceptacji.
• Zawiasy zastosowane w meblach wykonane ze stali nierdz. z możliwością pełnej reg. pionowej i poziomej. Zastosowane zawiasy powinny umożliwić otwarcie drzwiczek pod kątem min. 900.
• W szufladach prowadnice szuflad typu rolkowego, umożliwiające ich wysunięcie w granicach 75 – 100%.
• Regały przyścienne wyposażone w system mocowania (kotwienia) do ściany zapewniający stabilność ciągu regałów z obciążeniem
• Lada bibl. powinna być złożona z elementów: 2 szuflady i szafka z półką w środku wym. 800 x 550, szafka – lada na komp. z nadstawką wym. 1200 x 550, szafka – narożnik wym. 550 x 550, szafka z podwieszaną szufladą i półką w środku wym. 1000 x 550, regalik z półkami wym. 800 x 550.
b) zakup sprzętu komp. (2 komp. stacjonarne) o min. param.
•Procesor Intel® Core™ i5-11400 lub Intel® Core™ i5-11500
•Pamięć RAM 16 GB DDR4
•Karta graf. Intel® Integrated Graphics
•Dysk SSD M 240GB
•Dysk HDD 1TB
• Napęd opt. DVD+/-RW
•Zasilacz min. 180W
•Zint. w płycie głów. moduł TPM 2.0
•System Windows 10 Pro PL 64bit lub Windows 11 Pro PL 64bit
•Klawiatura i mysz USB
c) zakup 2foteli tapicerowanych 1-osobowych, obicie ekoskóra. Wym. siedziska: szer. 59 cm, wys. 77 cm. , kanapy o wym. 137x57x56 cm, min. gł. siedziska: 37 cm, obitej pokrowcem zamykanym zamkiem błysk. Wyk. z bawełny, wypełniona pianką poliuretanową w kolorze zielonym. i stolika dł. 76 cm, szer. 90 cm, wys. 90 cm. Gr. nogi stołu 11 x 11 cm-nogi stołu umieszczone pod blatem, 8- 10 mm cofnięte od linii brzegowej stołu. Gr. blatu: 35mm- 40 mm. dla strefy czytelni księgozb. podręczn.
d) dla wydzielonej strefy rekreacyjnej zakup bieżni treningowej
Kąt nachylenia pasa biegowego 0 – 16%, prędkość maks. 14 km/h, wym. pasa bieżnego 42.5 x 122.5 cm, maks. waga użytkownika 130 kg,
rowerku stacjonarnego
Maks. waga użytkownika 150 kg, odleeg. siedziska od podłoża 53.5 - 57.5 cm, odleg. siedziska od pedałów 71 - 91 cm,
tv 50 cali, 4K UHD/3840 x 2160 i zestawu audio odtw. płyt: CD, MP3, moc znam. RMS: 2 x 15 W
e) zakup i montaż wypos. pom. socjalnego w szafki ubraniowe, stół z krzesłami, zabudowę aneksu kuch. oraz jego wyposaż.
2.Wejście główne z holem wejść.:
a) zakup wieszaka (ok. 3 mb)
b) ekran / tablica elektr. inform.(50 cali, 4K UHD / 3840 x 2160)
c) wrzutnia książek przed wejściem
3. Oddział dla dzieci:
a) zakup mebli bibliotecznych z uwzględnieniem i dostos. do wieku użytkowników (4 regały o wym. 70x60x35 cm z dwoma półkami)
b) zakup krzeseł (8 szt. szer. 28 cm, wys. nogi krzesełka 21cm, gł. 25 cm z oparciem w kolorze czerwonym), stolików (2 ) oraz puf (8 szt. pokryte tkaniną tapicerowaną o wym. dost. do dziecięcego wzrostu. Drewniana konstr. Wymiary: 41cm x 41 cm 29 cm w kolorze czerwonym) dla dzieci
c) zakup szafek (2 o wym. 70x60x35 cm) z grami planszowymi i eduk.
d) zakup i montaż ściany wspinaczkowej
e) wyposaż. kącika sensorycznego (miękki materac, kurtyna, oświetlenie LED, sterowane za pośrednictwem pilota (16 kolorów ośw.), wym: 102x125x80 cm)
4.Oddział dla seniora:
a) dostosowanie wejścia do tej strefy dla osób niepełnosp.,
b) zakup i montaż reg. stolików (4 z blatem z płyty laminowanej o gr. 18 mm wykończony obrzeżem PCV 2mm o wym. 70x50 cm))
c) zakup i montaż drewnianych stolików do gry w szachy (1 szt. rozm. blatu: 69 x 69 cm, wys: 73,5 cm, szachownica wykonana metodą intarsji drewno: mahoń/jawor )
d) zakup dwóch biurek o wym. 90 x 75 x 60 cm
e) zakup dwóch tzw. czytaków
f) zakup i montaż wraz z inst. projektora (o par. min. jasność: 1200 lm, współ. kontrastu: 1500:1, rozdz: 800 x 480 px, lampa: LED 55 W, żyw. 50 000 h, obiektyw: 3-soczewkowy szklany układ, ręczna korekcja ostrości, wbudowany głośnik, rozmiar obrazu: 34 – 130’’, wejścia: HDMI, USB, AV, IR z ekranem (o par. min: pow. projekcyjna: 133 x 100 cm, wsp. odbicia światła: 1,0)
g) zakup sztalug (2 szt. bukowa, trójnożna, wys. 175 cm)
h) wykonanie podwyższenia/sceny o 30 cm od podłogi i o wym. 2,5 x 4,0 m
5.Toalety:
a) zakup i montaż niezbędnego wyposaż. san. (zgod z dokumentacją projektową)
b) zakup i montaż mebli łazienkowych niezb. do korzystania z sanit. (zgodnie z dokum proj.)
6.Pomieszczenia tech. – gosp.:
a) ze względu na funkcję zakup i montaż niezb. urządzeń wyposaż. instalacyjnego związanego z inst. CO, CWU, elektr.
b) rozdzielnie oraz wypos. tj, szafki porząd., zakup i montaż wypos. pomieszczenia w przyrządy i urządzenia porządkowe
7. Garaż i magazyn:
a) zakup i montaż wyposaż. użyt.: regały magazyn.(8)
8.Taras zew.:
a) poszerzenie tarasu wraz z jego wykończeniem
b) zakup i montaż barierki ochr.
c) zakup donic z roślinami (8)
d) zakup ławeczek (2)
e) zakup i montaż stacjonarnych stolików do gry w szachy (2)
4)Zagosp. terenu wokół budynku:
a) utwardzenie terenu ok. 352,7 m2 (kost. bruk.)
b) zagosp. pozostałej części jako zieleń urządzoną
c) wykonania rozwiązań odprowadzenia wód deszcz. do ist. kan. deszcz.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:



a) warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał, zrealizował i zakończył należycie co najmniej 1 zadanie polegające na rozbudowie, odbudowie, budowie lub przebudowie obiektu kubaturowego o wartości brutto nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN (słownie: dwa miliony 00/100 zł) lub 2 zadań polegających na rozbudowie, odbudowie, budowie lub przebudowie obiektu kubaturowego o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN (słownie: dwa miliony 00/100 zł).
Jako zadanie wykonane, zrealizowane (zakończone) należy rozumieć zrealizowanie roboty budowlanej, dla której wystawiono Protokół odbioru robót lub równoważny dokument potwierdzający należyte wykonanie umowy. W przypadku powoływania się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek nie podlega sumowaniu, tj. jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem powyżej (warunek nie będzie spełniony, jeżeli co najmniej dwóch wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem
b) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
- dysponuje osobą uprawnioną do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w zakresie umożliwiającym pełnienie samodzielnej funkcji technicznej przy realizacji zamówienia, z nie mniej niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego,
- dysponuje osobą uprawnioną do pełnienia obowiązków kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie umożliwiającym pełnienie samodzielnej funkcji technicznej przy realizacji zamówienia, z nie mniej niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego,
- dysponuje osobą uprawnioną do pełnienia obowiązków kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie umożliwiającym pełnienie samodzielnej funkcji technicznej przy realizacji zamówienia, z nie mniej niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:



a) warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał, zrealizował i zakończył należycie co najmniej 1 zadanie polegające na rozbudowie, odbudowie, budowie lub przebudowie obiektu kubaturowego o wartości brutto nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN (słownie: dwa miliony 00/100 zł) lub 2 zadań polegających na rozbudowie, odbudowie, budowie lub przebudowie obiektu kubaturowego o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN (słownie: dwa miliony 00/100 zł).
Jako zadanie wykonane, zrealizowane (zakończone) należy rozumieć zrealizowanie roboty budowlanej, dla której wystawiono Protokół odbioru robót lub równoważny dokument potwierdzający należyte wykonanie umowy. W przypadku powoływania się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
- dysponuje osobą uprawnioną do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w zakresie umożliwiającym pełnienie samodzielnej funkcji technicznej przy realizacji zamówienia, z nie mniej niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego,
- dysponuje osobą uprawnioną do pełnienia obowiązków kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie umożliwiającym pełnienie samodzielnej funkcji technicznej przy realizacji zamówienia, z nie mniej niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego,
- dysponuje osobą uprawnioną do pełnienia obowiązków kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie umożliwiającym pełnienie samodzielnej funkcji technicznej przy realizacji zamówienia, z nie mniej niż 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.