Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA SZYCIA UMUNDUROWANIA WEDŁUG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I KANDYDATÓW NA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261-442-185
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA SZYCIA UMUNDUROWANIA WEDŁUG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I KANDYDATÓW NA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-660ea394-2efe-4b48-8360-10df3c5b334b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085338/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Uszycie umundurowania wg określonych wzorów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11356023.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1135602
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ROZDZIAŁ VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 31. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, ul. Konstantynowska 85, 95 – 100 ZGIERZ, tel. 261 442 002, 31wog.kancelaria@ron.mil.pl reprezentowany przez KOMENDANTA,
2. u administratora danych osobowych wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować poprzez email: 31wog.iod@ron.mil.pl lub telefonicznie nr 261 442 275,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego,
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz
art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie art. 5 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
w zw. z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt 31.Wojskowego Oddziału Gospodarczego, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. w przypadku udzielenia Pani/Panu zamówienia, dane osobowe będą przechowywane, zgodnie art. 5 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, od dnia udzielenia zamówienia przez czas trwania umowy, okres gwarancji oraz czas na dochodzenie ewentualnych roszczeń;
7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 87/ZP/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – uszycie umundurowania – mundury wyjściowe damskie (ze spódnicą) wojsk lądowych,
Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostarczenie przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla żołnierzy w jednostkach wojskowych
w 2025, liczba żołnierzy pełniących służbę w jednostkach wojskowych oraz uprawnionych do umundurowania i wyekwipowania jest zmienna i niezależna
w jakimkolwiek stopniu od Zamawiającego.
Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określa Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna, WT, PWT stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ.
Szczegółowy zakres zamówienia tj. rodzaj umundurowania, ilości oraz dokumentacje określające wymagania techniczno-technologiczne przedstawia Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający uprawniony jest do realizacji zwiększonego zakresu umowy, maksymalnie do 10% wartości zamówienia podstawowego określonego,w sytuacji wzrostu liczby żołnierzy, których należy wyposażyć w umundurowanie lub w przypadku decyzji wyższych przełożonych lub zabezpieczenie umundurowania żołnierzy w okresie obowiązywania umowy (opcji). Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie o asortymencie i zamawianych ilościach oraz rozmiarach. Zamiar skorzystania z prawa opcji może być zgłoszony w terminie maksymalnie do 15 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia w opcji zobowiązany będzie do dokonania pomiarów antropometrycznych żołnierzy na terenie Magazynu Mundurowego 31 WOG w Łodzi, ul. Źródłowa 52 w ciągu 10 dni od daty otrzymania zawiadomienia o realizacji zamówienia w opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującym kryterium oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:
L.p. Rodzaj kryterium Liczba punktów (waga)
1 Cena 100
2. W kryterium „Cena” najwyższą liczbę punktów (100) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie z n/w wzorem.
cena brutto oferty najniżej skalkulowanej
Liczba punktów oferty = ----------------------------------------------------------- x 100
cena brutto ocenianej oferty
3. Oferta, z najniższą ceną zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – uszycie umundurowania – mundury wyjściowe wojsk lądowych,
Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostarczenie przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla żołnierzy w jednostkach wojskowych
w 2025, liczba żołnierzy pełniących służbę w jednostkach wojskowych oraz uprawnionych do umundurowania i wyekwipowania jest zmienna i niezależna
w jakimkolwiek stopniu od Zamawiającego.
Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określa Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna, WT, PWT stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ.
Szczegółowy zakres zamówienia tj. rodzaj umundurowania, ilości oraz dokumentacje określające wymagania techniczno-technologiczne przedstawia Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający uprawniony jest do realizacji zwiększonego zakresu umowy, maksymalnie do 10% wartości zamówienia podstawowego określonego,w sytuacji wzrostu liczby żołnierzy, których należy wyposażyć w umundurowanie lub w przypadku decyzji wyższych przełożonych lub zabezpieczenie umundurowania żołnierzy w okresie obowiązywania umowy (opcji). Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie o asortymencie i zamawianych ilościach oraz rozmiarach. Zamiar skorzystania z prawa opcji może być zgłoszony w terminie maksymalnie do 15 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia w opcji zobowiązany będzie do dokonania pomiarów antropometrycznych żołnierzy na terenie Magazynu Mundurowego 31 WOG w Łodzi, ul. Źródłowa 52 w ciągu 10 dni od daty otrzymania zawiadomienia o realizacji zamówienia w opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującym kryterium oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:
L.p. Rodzaj kryterium Liczba punktów (waga)
1 Cena 100
2. W kryterium „Cena” najwyższą liczbę punktów (100) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie z n/w wzorem.
cena brutto oferty najniżej skalkulowanej
Liczba punktów oferty = ----------------------------------------------------------- x 100
cena brutto ocenianej oferty
3. Oferta, z najniższą ceną zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – uszycie umundurowania - spodnie wyjściowe letnie wojsk lądowych,
1. Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostarczenie przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla żołnierzy w jednostkach wojskowych
w 2025, liczba żołnierzy pełniących służbę w jednostkach wojskowych oraz uprawnionych do umundurowania i wyekwipowania jest zmienna i niezależna
w jakimkolwiek stopniu od Zamawiającego.
Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określa Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna, WT, PWT stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ.
Szczegółowy zakres zamówienia tj. rodzaj umundurowania, ilości oraz dokumentacje określające wymagania techniczno-technologiczne przedstawia Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający uprawniony jest do realizacji zwiększonego zakresu umowy, maksymalnie do 10% wartości zamówienia podstawowego określonego,w sytuacji wzrostu liczby żołnierzy, których należy wyposażyć w umundurowanie lub w przypadku decyzji wyższych przełożonych lub zabezpieczenie umundurowania żołnierzy w okresie obowiązywania umowy (opcji). Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie o asortymencie i zamawianych ilościach oraz rozmiarach. Zamiar skorzystania z prawa opcji może być zgłoszony w terminie maksymalnie do 15 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia w opcji zobowiązany będzie do dokonania pomiarów antropometrycznych żołnierzy na terenie Magazynu Mundurowego 31 WOG w Łodzi, ul. Źródłowa 52 w ciągu 10 dni od daty otrzymania zawiadomienia o realizacji zamówienia w opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującym kryterium oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:
L.p. Rodzaj kryterium Liczba punktów (waga)
1 Cena 100
2. W kryterium „Cena” najwyższą liczbę punktów (100) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie z n/w wzorem.
cena brutto oferty najniżej skalkulowanej
Liczba punktów oferty = ----------------------------------------------------------- x 100
cena brutto ocenianej oferty
3. Oferta, z najniższą ceną zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – uszycie umundurowania - spodnie wyjściowe damskie wojsk lądowych,
Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i dostarczenie przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla żołnierzy w jednostkach wojskowych
w 2025, liczba żołnierzy pełniących służbę w jednostkach wojskowych oraz uprawnionych do umundurowania i wyekwipowania jest zmienna i niezależna
w jakimkolwiek stopniu od Zamawiającego.
Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określa Wojskowa Dokumentacja Techniczno-Technologiczna, WT, PWT stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ.
Szczegółowy zakres zamówienia tj. rodzaj umundurowania, ilości oraz dokumentacje określające wymagania techniczno-technologiczne przedstawia Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający uprawniony jest do realizacji zwiększonego zakresu umowy, maksymalnie do 10% wartości zamówienia podstawowego określonego,w sytuacji wzrostu liczby żołnierzy, których należy wyposażyć w umundurowanie lub w przypadku decyzji wyższych przełożonych lub zabezpieczenie umundurowania żołnierzy w okresie obowiązywania umowy (opcji). Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego.
W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie o asortymencie i zamawianych ilościach oraz rozmiarach. Zamiar skorzystania z prawa opcji może być zgłoszony w terminie maksymalnie do 15 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia w opcji zobowiązany będzie do dokonania pomiarów antropometrycznych żołnierzy na terenie Magazynu Mundurowego 31 WOG w Łodzi, ul. Źródłowa 52 w ciągu 10 dni od daty otrzymania zawiadomienia o realizacji zamówienia w opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującym kryterium oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:
L.p. Rodzaj kryterium Liczba punktów (waga)
1 Cena 100
2. W kryterium „Cena” najwyższą liczbę punktów (100) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie z n/w wzorem.
cena brutto oferty najniżej skalkulowanej
Liczba punktów oferty = ----------------------------------------------------------- x 100
cena brutto ocenianej oferty
3. Oferta, z najniższą ceną zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:• Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualnie obowiązujące zaświadczenie wydane przez Komendanta WOBWSM, jako podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, o posiadaniu wzoru zakładowego zgodnego z obowiązującą na dzień złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego WDTT i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT lub WTU).
Wymagana forma:
Jeżeli przedmiotowe dokumenty zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, jako dokumenty elektroniczne Wykonawca przekazuje te dokumenty.
Jeżeli przedmiotowe dokumenty zostały wystawione przez upoważnione podmioty, jako dokumenty w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tych dokumentów opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym poświadczając zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
• Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualnie obowiązujące zaświadczenie wydane przez Komendanta WOBWSM, jako podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, o posiadaniu wzoru zakładowego zgodnego z obowiązującą na dzień złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego WDTT i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT lub WTU).5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Pełnomocnictwo powinno być złożone:
- w formie elektronicznej - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisane elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym lub
- w postaci elektronicznej, jako cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczone za zgodność przez mocodawców (Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia) lub notariusza.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Pełnomocnictwo powinno być złożone:
- w formie elektronicznej - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisane elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym lub
- w postaci elektronicznej, jako cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczone za zgodność przez mocodawców (Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia) lub notariusza.
Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-11 10:10
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1135602
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-11 10:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-09
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Remont budynku nr 110 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Regnach 95- 040 gm. Koluszki
- USŁUGA SZYCIA UMUNDUROWANIA WEDŁUG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I KANDYDATÓW NA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH
- NAPRAWA POJAZDÓW W ROKU 2025 DLA 31.WOG ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU LOGISTYCZNYM ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ZGIERZU, LEŹNICY WIELKIEJ, ŁODZI, KUTNIE
- 84/ZP/25 - DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA STOŁOWO-KUCHENNEGO
- Dostawa wraz montażem zasłon pionowych tupu VERTICAL oraz rolet wewnętrznych typu PLISA
- Usługa szkolenia grupowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Antydyskryminacja - równościowy urząd wobec zróżnicowanych klientów"
więcej: przetargi w Zgierzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.