Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00541440/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
- 2024/BZP 00014499/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-05
- 2024/BZP 00028838/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprawowania obowiązków inspektora nadzoru nad przebudową budynku biurowego RDLP w Toruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870529988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 9
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e7f240d-95b2-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprawowania obowiązków inspektora nadzoru nad przebudową budynku biurowego RDLP w Toruniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e7f240d-95b2-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00503657/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa nadzoru inwestorskiego nad brzebudową biura
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541440
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.270.2.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
1) świadczenie usługi doradczych podczas procesu udzielania zamówienia publicznego na realizację zadania inwestycyjnego wskazanego w ppkt 2);
2) sprawować wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pt. „Przebudowa skrzydła A i C biura RDLP w Toruniu” (zwanego dalej: „Zadaniem Inwestycyjnym”), w szczególności zgodnie z:
a) art. 25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.);
b) decyzją o pozwoleniu na budowę, zgłoszeniami robót, decyzjami Miejskiego Konserwatora Zabytków, wytycznymi gestorów sieci i innymi ustaleniami;
c) obowiązkami Zamawiającego zawartymi w umowie na wykonawstwo robót
budowlanych;
3) nadzór nad prawidłowością realizacji robót wykonywanych w ramach Zadania Inwestycyjnego w celu zapewnienia ochrony interesów Zamawiającego jako inwestora.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535788 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MBI Sp. z o.o., AMP Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MBI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341537138
7.3.3) Ulica: Wojskowa 11
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa asortymentu do toalety jamy ustnej (I)
- Poprawa efektywności energetycznej gminnych budynków mieszkalnych w Toruniu, etap II - budynek wielorodzinny przy ul. Poznańskiej 66 w Toruniu.
- Remont doziemnej instalacji kanalizacji deszczowej przy obiekcie Uniwersyteckiego Centrum Sportowego w Toruniu przy ul. Gagarina 35.
- Dostawa soczewek przedniokomorowych do fiksacji tęczówkowej.
- Modernizacja zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i technologicznej przy budynkach Wydziału Chemii przy ul. Gagarina 7 w Toruniu.
- Dostawa, montaż, ustawienie, uruchomienie i przekazanie do eksploatacji regałów jezdnych z napędem elektrycznym oraz regałów jezdnych przesuwnych ręcznie
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: "Utworzenie krajowej trasy rowerowej nr 17 na terenie gminy Czechowice-Dziedzice"
- Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim
- SR.272.u.18.2025.PW Nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa zatok parkingowych w msc. Kąty Rybackie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont stropu w siedzibie Ministerstwa Przemysłu
- Kompleksowa obsługa i pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla inwestycji w trakcie realizacji pn. "Budowa dworca kolei wąskotorowej w Niechorzu, Gmina Rewal oraz remont zabytkowego parowozu Px48" .
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.